quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:20 schreef hornage het volgende:
ed harris, beethoven?
en dat id goed. Heb ik gisteren in de sneak gezien Sheridana + 1quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Sheridana het volgende:
The Wedding Date, Debra Messing en Dermot Mulroney...toch?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Kirk!
sokolsky +1quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:34 schreef Sokolsky het volgende:
Heaven
Veronica Guerin
LOTR: Fellowship of the Ring
LOTR: Two Towers
LOTR: Return of the King
The Aviator
The Shipping News
The Gift
Elizabeth
The Missing
Vertrouwen, ervaring... van sommige mensen weet je dat ze opzoeken maar die houden het vaak niet lang vol. Het is toch geen spel meer als je alles gaat opzoeken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:39 schreef Zartos het volgende:
Ik heb ff een vraagje tussendoor:
Hoe kunnen jullie in hemelsnaam controleren of dit spel eerlijk gespeeld wordt zonder het op te zoeken op internet (IMDb)?
(tevens tvp)
Vraag goed beantwoord, krijg je hier nou ook een punt voor?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Vertrouwen, ervaring... van sommige mensen weet je dat ze opzoeken maar die houden het vaak niet lang vol. Het is toch geen spel meer als je alles gaat opzoeken?
dolle_hond houdt het anders aardig lang vol hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Vertrouwen, ervaring... van sommige mensen weet je dat ze opzoeken maar die houden het vaak niet lang vol. Het is toch geen spel meer als je alles gaat opzoeken?
Het heeft mij zelfs een award opgeleverdquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
X-menquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:29 schreef Khalein het volgende:
Ik moet binnen 10 minuten weg![]()
Dus, in het kader van "snel is beter"
Noem 10 stripboekverfilmingen, waarbij de beperking van één per reeks geldt!
Das editen Sheriquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Sheridana het volgende:
spider-man
batman
the fantastic four
Hellboy
x-men
dare devil
superman
sin city
spawn
the green hornet?
doe maar The Hulk ipv Green hornet...
De eerste met het juiste aantalquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Sheridana het volgende:
spider-man
batman
the fantastic four
Hellboy
x-men
dare devil
superman
sin city
spawn
the green hornet?
doe maar The Hulk ipv Green hornet...
Met één per reeks bedoelde ik bijv. geen Spiderman 1, 2, X-Men 1, 2, etc... Zo krijg je nogal snel en gemakkelijk een rijtje volquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
snap de vraag niet echt
owh......zit dat zo....quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:41 schreef Khalein het volgende:
[..]
Met één per reeks bedoelde ik bijv. geen Spiderman 1, 2, X-Men 1, 2, etc... Zo krijg je nogal snel en gemakkelijk een rijtje vol
Hitchcock, Janet Leigh, Psychoquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:52 schreef Sheridana het volgende:
Handen aan de knop! Wie geeft hier aanwijzingen aan wie en in welke film?
[afbeelding]
je loopt ver achter Sheriquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef Sheridana het volgende:
en dan de dame nog en de naam van de film!!
Vivien is die dame uit Gone with the Wind..quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Hitchcock aan Vivien Leigh in Psycho?
Een pot natquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Vivien is die dame uit Gone with the Wind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |