Nope...quote:
Wel een tekenfilm, geen anime...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:18 schreef Atreidez het volgende:
Is t een manga ofzo, akira?
Yep, is een kinderfilm.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:41 schreef Khalein het volgende:
Essentiële vraagIs de film voor kids bedoeld of niet?
Maakt voor mij het wegstrepen wat makkelijker namelijk
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:56 schreef Khalein het volgende:
Rear nudity, meermaals, en nu onderwater? Lijkt me niets voor de SnorkelsSpongebob Squarepants dan?
Ja, dat is leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:01 schreef Khalein het volgende:
Is dat nou echt leuk, dat Spongebob?'k Hoor mensen wel eens over de humor, de blote billen een miauwende slak
Geen Aaliyahquote:
Ik ben dan ook al even bezig met een nieuwe vraagquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Cheerleader van Bring it OnEn Bad Boys II dus.. Denk dat Intre t alweer goed heeft
Best welquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gabrielle Onion
Bad Boys 2
Cradle 2 the Grave
Best welquote:
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de eerste 2 titels..... Een woord dat begint met LLAN
Of er klopt iets niet of ik begrijp het niet goed
En je moet ook nog alle filmtitels noemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef victorinox het volgende:
Alleen om het woord te spellen heb ik wel alle letters nodig.
Ik ben nu helaas ff weg, het schijnt buiten namelijk mooi weer te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
En als victorinox na 4 letters al weet uit welke film het komt, dan ben ik er vrijwel zeker van dat het goed isAlleen die films nog he
Volgens mij 2 keer Gone in 60 secondsquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Geef eens een hint voor die andere auto film?
Driven of misschien the fast en the furious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |