Nope...quote:
Wel een tekenfilm, geen anime...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:18 schreef Atreidez het volgende:
Is t een manga ofzo, akira?
Yep, is een kinderfilm.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:41 schreef Khalein het volgende:
Essentiële vraagIs de film voor kids bedoeld of niet?
Maakt voor mij het wegstrepen wat makkelijker namelijk
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:56 schreef Khalein het volgende:
Rear nudity, meermaals, en nu onderwater? Lijkt me niets voor de SnorkelsSpongebob Squarepants dan?
Ja, dat is leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:01 schreef Khalein het volgende:
Is dat nou echt leuk, dat Spongebob?'k Hoor mensen wel eens over de humor, de blote billen een miauwende slak
Geen Aaliyahquote:
Ik ben dan ook al even bezig met een nieuwe vraagquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Cheerleader van Bring it OnEn Bad Boys II dus.. Denk dat Intre t alweer goed heeft
Best welquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gabrielle Onion
Bad Boys 2
Cradle 2 the Grave
Best welquote:
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de eerste 2 titels..... Een woord dat begint met LLAN
Of er klopt iets niet of ik begrijp het niet goed
En je moet ook nog alle filmtitels noemenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef victorinox het volgende:
Alleen om het woord te spellen heb ik wel alle letters nodig.
Ik ben nu helaas ff weg, het schijnt buiten namelijk mooi weer te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
En als victorinox na 4 letters al weet uit welke film het komt, dan ben ik er vrijwel zeker van dat het goed isAlleen die films nog he
Volgens mij 2 keer Gone in 60 secondsquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Geef eens een hint voor die andere auto film?
Driven of misschien the fast en the furious
Lijkt op Ishtar, maar zal wel nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Twee mannen in de woestijn.
Er zijn er sowieso nog een paar waar ik helemaal niet uitkom, dus tot nu toe nog volkomen zinloosquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doe wel alles in één post he!!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
jij zelfs
Oh, ah, vandaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef victorinox het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndobwllllantysiliogogogoch
Barbarella
quote:Dildano: The password will be: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
big trouble in Little china
That's right Buh-uddy!quote:
Correct!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Matthew Broderick en Reese Witherspoone in Election?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mila Kunis
Die had ik op de eerste foto echt niet herkend
Maar ik wil ook slapen eigenlijk, we gaan morgen wel verder
1)Things to do in Denver when youre deadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de ochtendploeg alvast:
Noem 10 films met Andy Garcia (geen sequels)
Dat móet Die Hard zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Quote uit welke film?
A hundred million terrorists in the world and I gotta kill one with feet smaller than my sister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |