quote:U hoort het niet de eerste keer vandaag
De liefde van de man gaat door de maag
Dat moeten vrouwen weten
Mannen houden veel van eten
Ja, de liefde van de man gaat door de maag
Refr.:
Dus heb ik worstjes op mijn borstjes
Preitjes op m´n dijtjes
Karbonades en salades op m´n bil
Ja worstjes op m´n borstjes
Bietjes op m´n knietjes
En op mijn hoofd een haantje uit de gril
We zijn al twaalf jaren man en vrouw
Het zilveren bruiloftsfeest dat komt al gauw
Het gaat hem naar den vleze
Zijn buikje is gerezen
Ja als hij me ziet dan lust ´ie me nog rauw
Refr.
Oh, dames luister toch eens naar mij
En maak uw man een keertje blij
Koop appels, peren, spruiten
En bind ze om je kuiten
Ja, uw man word als een veulen in de wei
Refr.
Was jij serieus in het vorige topic?quote:
Kom maar langs, dan doe ik 't voorquote:
Ik schrok alquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan doe ik 't voor
Tuurlijk niet![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[insert gevatte, one-linerige binnenschuiver]
quote:
Ik ben nu ineens een stuk minder leuk ofniequote:
Hoe kom je in godsnaam op een ode aan Ria Valkquote:
Hij was goed he !!!quote:
Ik??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op een ode aan Ria Valk
Hey Sven, ... lekker gewerkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
Hoi.
Maar waarom moeten er zulke lelijke borsten in de OP?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ria Valk is gewoon goed!
Haar hit "Ik heb een Belg aan m'n velg" is ook pure poëzie, natuurlijk.
Noem het maar gerust gedrochtenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar waarom moeten er zulke lelijke borsten in de OP?![]()
Ja, het was wel een afknapperquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben nu ineens een stuk minder leuk ofnie![]()
Nee !!1!!111!!11quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij was goed he !!!![]()
Hihihihihihihihi
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was toch een rectal...retorische vraag johquote:
Ik kan wel een paar borsten/worsten posten. Misschien dat je dan wél moet lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
En nee, dan is ie nog steeds niet leuk
Niet als het van die ranzige zijn als hierbovenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar borsten/worsten posten. Misschien dat je dan wél moet lachen
Zijn ze van jou? Lullig voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks tegen mijn worsten en borsten he, Tanjaatje..
quote:
Dit is nog niksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef Auticia het volgende:
Sodeju, wat gaan jullie hard!
Mja, misschien was ik ook wel gewoon lang weg.quote:
Hoe was het lushen??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Auticia het volgende:
[..]
Lushen doe je niet in een uurtje, tenslotte.
Je hebt gelusht?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mja, misschien was ik ook wel gewoon lang weg.
Lushen doe je niet in een uurtje, tenslotte.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je hebt gelusht?!
Ik heb nog steeds mn haar niet gewassen
Bleh ... nou, jij wordt ook steeds minder leukquote:
Omdat ik 1 dag mn haar niet was?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bleh ... nou, jij wordt ook steeds minder leuk
Nee, die hoef ik voorlopig ook niet meerquote:
En ik zou bijna zeggen dat ik voorlopig ook geen borsten meer hoef te zien ... maar dat is niet zoquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gewassen, maar tussendoor nog wel gedoucht hoor
mooie borstjes zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En ik zou bijna zeggen dat ik voorlopig ook geen borsten meer hoef te zien ... maar dat is niet zo
voel jij je nu fris en fruitig?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gewassen, maar tussendoor nog wel gedoucht hoor
Was dan heengegaan dude ... ik zal die foto's ook s gaan checkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:36 schreef bar_rel het volgende:
nu ik die foto's van gisteravond zie, voel k me echt stomaangezien ik niet heen was
![]()
Nouquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:37 schreef haagse_elfje het volgende:
waren er veel Br33ZaH's
Waar staan ze dan? mac50.nl zie ik ze niet staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:36 schreef bar_rel het volgende:
nu ik die foto's van gisteravond zie, voel k me echt stomaangezien ik niet heen was
![]()
Op een andere site, die jij niet krijgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar staan ze dan? mac50.nl zie ik ze niet staan
Ja nu gaan ze zeuren waarom ik niet heen wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:39 schreef haagse_elfje het volgende:
zie je dat je moest gaan....
moet je zeggen dat je een date had met sarahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja nu gaan ze zeuren waarom ik niet heen was
Wie is sarahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moet je zeggen dat je een date had met sarah
dat noemt zich een Buffy fanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie is sarah
Ik heb al een adnere perfecte smoes
Niet gister maar wel een keer eerderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he he
heb je Cruell Intensiobs gister avond nog gezien![]()
![]()
in die film vindt ik haar echt geweldig en ontzettend lekkerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
in die film vindt ik haar echt geweldig en ontzettend lekker![]()
Op wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:48 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet hoe je je voelt...
ik ben ook verliefd maar ik wil niet verliefd zijn
Oh dat is balenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ze heet Jimke, ze is helemaal perfect...
maar....
ze heeft al een vriendin, die vriendin is echt zo een domme doos![]()
ja ze vindt me wel leuk...Maar ze wil niet haar relatie op het spel zetten voor mij.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dat is balen![]()
![]()
En nu, vindt ze je leuk of niet?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ze vindt me wel leuk...Maar ze wil niet haar relatie op het spel zetten voor mij.....
Oh dat is echt balen,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ze vindt me wel leuk...Maar ze wil niet haar relatie op het spel zetten voor mij.....
Wheheh, ik heb nog een stukje mee kunnen pikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Mark!!! RTL Boulevard kijken! Nu! Elize met tietenlied!!!
*check*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he he
heb je Cruell Intensions gister avond nog gezien![]()
![]()
Je herkent ze aan de tuinbroeken en het stekeltjeshaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dat is echt balen,
maar even een vraag. Vat het niet verkeerd
Is het nou moeilijk om de ''ik-val-op=vrouwen-wereld" moeilijk om een vrouw te vinden ?Want hoe weet je nou of diegene pot is of niet?
nee helemaal niet, dit klinkt zo stom,.... Ik voel het meestal aan of iemand "zo" is...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh dat is echt balen,
maar even een vraag. Vat het niet verkeerd
Is het nou moeilijk om de ''ik-val-op=vrouwen-wereld" moeilijk om een vrouw te vinden ?Want hoe weet je nou of diegene pot is of niet?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je herkent ze aan de tuinbroeken en het stekeltjeshaar
Please, h_e, sla me niet te hard![]()
Hadden we 't laatst toch ook al over?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je herkent ze aan de tuinbroeken en het stekeltjeshaar
Please, h_e, sla me niet te hard![]()
SChaam je je dan nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee helemaal niet, dit klinkt zo stom,.... Ik voel het meestal aan of iemand "zo" is...
Je hebt altijd nog al die homo kroegen
En ze is nu hetero?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:01 schreef haagse_elfje het volgende:
als je een foto van mijn ex ziet die is gewoon bloed mooi....
Ik ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch vaak veel mooier dan mannen?
quote:
Ze staan wel mooi op de vensterbank, bij de andere potten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja I know....
persoonlijk vind ik die uber potten echt walgelijk
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze staan wel mooi op de vensterbank, bij de andere potten.
dat is mijn ex....quote:
Heb je ze zelf ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is mijn ex....
ik val op vrouwen met sproetjes, dat vindt ik mooi...
Mooie meidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is mijn ex....
ik val op vrouwen met sproetjes, dat vindt ik mooi...
weet je hoe vaak zij dat hoort...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Komen nu de cliché-opmerkingen van: "Ik zorg er wel voor dat ze weer op mannen valt? [afbeelding]"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je hoe vaak zij dat hoort...
"Schat als je mij hebt gehad...wil je niets anders meer..." bla bla bla
Ja, beetje lomp altijd die opmerkingenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
het is hartstikke irritant, zij zegt meestal zoiets van "ja maar ik weet wel zeker dat ik bij jouw niet aan mijn trekken kom"
Ik sta potverdikkie de hele dag in de regen te werken, zit ik achter de computer, komt ie tevoorschijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:13 schreef timbob het volgende:
aan het einde van de dag begint de zon een beetje op te lichten..
beetje laat sjaak!
Heb ik je al eens verteld dat ik nooit wat zeg en hartstikke verlegen ben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja joh meestal zijn het van die gasten die denken dat ze alles zijn....Een grote mond compenseert meestal het gene wat ze in hun broek missen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja joh meestal zijn het van die gasten die denken dat ze alles zijn....Een grote mond compenseert meestal het gene wat ze in hun broek missen...
tis gewoon niet eerlijk...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik sta potverdikkie de hele dag in de regen te werken, zit ik achter de computer, komt ie tevoorschijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vriendje heeft echt friet voor me gehaald.
Hmm, je hebt dus een slecht stuk zeepquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik ga mijn mond spoelen met ONM...![]()
Ik herkende je eerst niet, męn!quote:
Wat isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet, męn!
Ik vind hem een beetje heaumeau-esque..
zeg ik met mijn potje
Hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
homo-achtig.
van Buffy The Vampire Slayerquote:
Zet dan SMG in je "avaka"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
van Buffy The Vampire Slayer
Waarom dacht je dan dat ie in me avaka stond? dat ik hem lekker vond ofzo?
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
van Buffy The Vampire Slayer
Waarom dacht je dan dat ie in me avaka stond? dat ik hem lekker vond ofzo?
Hoe kun je zo'n Vanilla Ice-lookalike nou cooler vinden dan SMGquote:
Vanwege zijn stoere actquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n Vanilla Ice-lookalike nou cooler vinden dan SMG
Okequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet
Ik vind alleen de Buffy-exemplaren wat minder
Al is SMG ook lekker met lang haarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n Vanilla Ice-lookalike nou cooler vinden dan SMG
Laten we het dan over jouw avatar hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef Auticia het volgende:
Ik distancieer me van deze conversatie.
Ik snap er niet zo veel van.
Doe je dit expres?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef bar_rel het volgende:
avaka's
Ik heb een idee voor een nieuwe. Ik kan alleen niet photoshoppenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we het dan over jouw avatar hebben![]()
Ik wel...een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb een idee voor een nieuwe. Ik kan alleen niet photoshoppen.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:08 schreef bar_rel het volgende:
Jeetje bupatihjij bent echt een mierenneuker zeggggg tssssss
Toen ik dit op me stage vorige week deed, ( met geluidquote:
Ja, ik ben abuizer dan gisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel...een beetje
En het is "distantieer", niet "distancieer"
Of ben je "abuis"![]()
![]()
Waarna die andere collega fel protesteerden dat ik niet vrouwlijke trekjes hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen ik dit op me stage vorige week deed, ( met geluid) zei me collega dat ik een vrouwlijke trekje had
![]()
Ik ben een vrouw maar kan dat echt niet uitspreken hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen ik dit op me stage vorige week deed, ( met geluid) zei me collega dat ik een vrouwlijke trekje had
![]()
Gewoon;quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw maar kan dat echt niet uitspreken hoor.
Je hebt het toch niet verkorven, hč?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, ik ben abuizer dan gisteren.
kutdag
Haha nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Maar een heleboel mensen hebben het bij mij verkorven!
Hij denkt elke keer dat niemand het doorheeft als ie weer met een nieuwe kloon aan komt zetten...quote:
Boefjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:14 schreef bar_rel het volgende:
-knip-
Wie is die nieuwe danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij denkt elke keer dat niemand het doorheeft als ie weer met een nieuwe kloon aan komt zetten...
Welke nu weerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij denkt elke keer dat niemand het doorheeft als ie weer met een nieuwe kloon aan komt zetten...
Had je dat tegen mij dan?!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sorry
Ja Auticiakom maar even langs dan kan ik uithuilen
Nee, die kent 'ie wel, maar is hem niet hoor geloof ik. Zit hier al langer toch?quote:
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die kent 'ie wel, maar is hem niet hoor geloof ik. Zit hier al langer toch?.
Ik verdenk Classique
Zelfde manier van posten, al staat er wel vrouw in het profiel en is er bijna alleen nog maar in LIF gepost.
Maar toch zegt m'n gevoel dat dat hem is..
Flying byquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Skaai ?
http://www.p-mate.com/quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:27 schreef haagse_elfje het volgende:
een vrouw die kan staand plassen
dat mag zij mij best wel aan gaan leren..
:Lquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:27 schreef haagse_elfje het volgende:
een vrouw die kan staand plassen
dat mag zij mij best wel aan gaan leren..
Het is gewoon Orgi,... hij postte net ook al in dat GTST topic. Direct alweer gebagger met die spoilers... en dat van dat zittend plassen is gewoon ff om de schijn op te houden. Wat is die gast zieligquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Kijk maar eens in Perrow's geschiedenis: http://forum.fok.nl/user/history/109939
Veel topics van Orgi, en Perrow's ondertitel is gejat van Dada
en nu hou ik om met me drukmaken om niks
Minipenis topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Kijk maar eens in Perrow's geschiedenis: http://forum.fok.nl/user/history/109939
Veel topics van Orgi, en Perrow's ondertitel is gejat van Dada
en nu hou ik om met me drukmaken om niks
Dat heeft Kastanova leuk gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je gaat toch niet met je kloon in je eigen topics posten
't gaat wel over Orgi hier hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je gaat toch niet met je kloon in je eigen topics posten
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:21 schreef Perrow het volgende:
Ik ben veertien jaar, en zowat al depressief. In het weekend/vakantie`s zit ik altijd alleen en heb nooit wat te doen. Tot en met de eerste had ik altijd veel vrienden, en sprak regelmatig af om wat leuks te gaan doen, soms wel iedere dag. Nu ik in het tweede leerjaar zit voel ik me harstikke eenzaam, nooit is er iemand die mij belt om af te spreken of die mij meevraagt. Als iemand tegen me praat krijg ik vaak hartkloppingen en krijg het superwarm. Ook kom ik niet goed uit me woorden en kom een soort van adem te kort. Hier had ik nooit last van, maar nu wordt het echt te erg. Wat heb ik?![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef Perrow het volgende:
Laat maar, dit had ik wel verwacht. Het viel te proberen, ik zit hier enorm mee en het beinvloed me hele leven.
Wel vreemd dat hij met zijn kloon gewoon meepostte in de SOP-topics.quote:
Had ie meer verhaallijnenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij met zijn kloon gewoon meepostte in de SOP-topics.
Orgi heeft rare gedachtenspinselsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij met zijn kloon gewoon meepostte in de SOP-topics.
Ohja Sop ...quote:
IDD en als je het niet deed werd het je doodquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja Sop ...Whehehe, wat zat ie me te smeken om een post te editen, toen ik m'n personage dood liet gaan ... wat een ellende
Hoe was DH?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IDD en als je het niet deed werd het je dood
Whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
En wat ik me vooral afvraag... wat is het?
Whehe, ik had mezelf van kant gemaakt, en toen bleek in de volgende "aflevering" dat 't allemaal een droom wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IDD en als je het niet deed werd het je dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |