Weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
van Buffy The Vampire Slayer
Waarom dacht je dan dat ie in me avaka stond? dat ik hem lekker vond ofzo?
Hoe kun je zo'n Vanilla Ice-lookalike nou cooler vinden dan SMGquote:
Vanwege zijn stoere actquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n Vanilla Ice-lookalike nou cooler vinden dan SMG
Okequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet
Ik vind alleen de Buffy-exemplaren wat minder
Al is SMG ook lekker met lang haarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n Vanilla Ice-lookalike nou cooler vinden dan SMG
Laten we het dan over jouw avatar hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef Auticia het volgende:
Ik distancieer me van deze conversatie.
Ik snap er niet zo veel van.
Doe je dit expres?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:59 schreef bar_rel het volgende:
avaka's
Ik heb een idee voor een nieuwe. Ik kan alleen niet photoshoppenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we het dan over jouw avatar hebben![]()
Ik wel...een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb een idee voor een nieuwe. Ik kan alleen niet photoshoppen.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:08 schreef bar_rel het volgende:
Jeetje bupatihjij bent echt een mierenneuker zeggggg tssssss
Toen ik dit op me stage vorige week deed, ( met geluidquote:
Ja, ik ben abuizer dan gisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel...een beetje
En het is "distantieer", niet "distancieer"
Of ben je "abuis"![]()
![]()
Waarna die andere collega fel protesteerden dat ik niet vrouwlijke trekjes hebquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen ik dit op me stage vorige week deed, ( met geluid) zei me collega dat ik een vrouwlijke trekje had
![]()
Ik ben een vrouw maar kan dat echt niet uitspreken hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen ik dit op me stage vorige week deed, ( met geluid) zei me collega dat ik een vrouwlijke trekje had
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |