Heb je ze zelf ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is mijn ex....
ik val op vrouwen met sproetjes, dat vindt ik mooi...
Mooie meidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is mijn ex....
ik val op vrouwen met sproetjes, dat vindt ik mooi...
weet je hoe vaak zij dat hoort...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Komen nu de cliché-opmerkingen van: "Ik zorg er wel voor dat ze weer op mannen valt? [afbeelding]"
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je hoe vaak zij dat hoort...
"Schat als je mij hebt gehad...wil je niets anders meer..." bla bla bla
Ja, beetje lomp altijd die opmerkingenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
het is hartstikke irritant, zij zegt meestal zoiets van "ja maar ik weet wel zeker dat ik bij jouw niet aan mijn trekken kom"
Ik sta potverdikkie de hele dag in de regen te werken, zit ik achter de computer, komt ie tevoorschijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:13 schreef timbob het volgende:
aan het einde van de dag begint de zon een beetje op te lichten..
beetje laat sjaak!
Heb ik je al eens verteld dat ik nooit wat zeg en hartstikke verlegen ben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja joh meestal zijn het van die gasten die denken dat ze alles zijn....Een grote mond compenseert meestal het gene wat ze in hun broek missen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja joh meestal zijn het van die gasten die denken dat ze alles zijn....Een grote mond compenseert meestal het gene wat ze in hun broek missen...
tis gewoon niet eerlijk...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik sta potverdikkie de hele dag in de regen te werken, zit ik achter de computer, komt ie tevoorschijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vriendje heeft echt friet voor me gehaald.
Hmm, je hebt dus een slecht stuk zeepquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik ga mijn mond spoelen met ONM...![]()
Ik herkende je eerst niet, mên!quote:
Wat isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst niet, mên!
Ik vind hem een beetje heaumeau-esque..
zeg ik met mijn potje
Hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
homo-achtig.
van Buffy The Vampire Slayerquote:
Zet dan SMG in je "avaka"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
van Buffy The Vampire Slayer
Waarom dacht je dan dat ie in me avaka stond? dat ik hem lekker vond ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |