abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26532569
Ik zit er over te denken dit middel aan te schaffen, maar zou graag enige positieve dan wel negatieve ervaringen met dit product willen horen.

Heeft iemand dit middel ooit gebruikt, en is het goed bevallen, of juist niet?
Ik wil dit graag even weten, door de relatief hoge aanschafprijs..
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:55:49 #2
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_26533806
Superproduct, gebruik het nu ongeveer 2 maanden en ben er echt heel erg tevreden over. Zweet heb je geen last meer van, perfect. Ik gebruik het 1 keer in de week, voor ik ga slapen. Dan kan het inwerken en `s morgens douchen en is het eraf. Daarna kun je de hele week vooruit
pi_26538220
Vandaag dan maar even langs de DA
pi_26539124
Ja is inderdaad een goed product, heb er zelf ook goede ervaringen mee. Het kost wat meer, maar dat is het ook wel waard.
pi_26540403
Mag ik vragen wat het doel van dat product is?

pi_26540488
Je kan ook odorex extry dry kopen. Komt op hetzelfde neer en is heel erg goedkoop.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_26540502
Het is een anti-transpiratie middel en blijft tot 5 dagen aktief tegen zweten en zweetlucht. Ik heb een soortgelijk middel van Vichy hier liggen, die tot 7 dagen werkt. Ik heb het alleen nog niet gebruikt. Vorig jaar gekocht.
pi_26540520
werkt super idd maar zoals hier boven al staat werkt odorex extra dry ook super en is een stuk goedkoper
  woensdag 27 april 2005 @ 11:22:41 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_26540548
Ik heb van eigen merk van de DA ook zo'n soort middel gekocht. Goedkoper maar werkt ook perfect. Syneo 5 vond ik echt te duur. Die van de DA zelf staat ernaast als het goed is Misschien eerst die proberen voor je bakken geld uitgeeft aan een product met hetzelfde effect
To infinity…and beyond!
pi_26540631
Werkt super. Inderdaad duur dat wel. Vraag me af of het wel helemaal goed voor je lichaam is want het sluit toch je porieen af.
pi_26542026
Maar odorex dry geeft toch vlekken in je kleren? Door het bestanddeel met aluminium. Op de importeurssite van dit middel beweren ze dat dat hierbij niet het geval is.
En ik vraag me af of het je porien afsluit.... hoe dan?
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
  woensdag 27 april 2005 @ 13:05:10 #12
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_26542771
lijkt mij niet egt gezond niet zweten.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_26547118
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef Drinkemaatje het volgende:
Maar odorex dry geeft toch vlekken in je kleren?
Precies, dat had ik ook gehoord. Heb vanmiddag dat Syneo 5 gekocht voor ¤18,-. Ik zei: "Best prijzig dat spul ofnie" , maar mij werd verteld dat de werking perfect was.

Nouja, de tijd zal het leren..
pi_26547380
Dan is dat middel van Vichy goedkoper, nog geen ¤10 dat het geloof ik was.

Te koop bij de apotheek .
pi_26550364
superspul. je zweet er echt niet meer door

soms moet ik ff checken van "fuck ik heb het heet, is er zweet? ( rijmt), en nee hoor, no Sweat (tmf )
had je niet verwacht!
pi_26553960
Perfect spul. Ik gebruik het nu sinds begin december. 1x in de week. Werkt perfect. Zit nu bijna tegen het einde van het flesje aan, kan denk ik nog een paar weekjes vooruit. Dus je kan er idd wel een half jaartje mee vooruit. Dan valt het met de kosten ook wel weer mee vind ik.
pi_26556543
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:29 schreef Mad_Jack het volgende:
Perfect spul. Ik gebruik het nu sinds begin december. 1x in de week. Werkt perfect. Zit nu bijna tegen het einde van het flesje aan, kan denk ik nog een paar weekjes vooruit. Dus je kan er idd wel een half jaartje mee vooruit. Dan valt het met de kosten ook wel weer mee vind ik.
Inderdaad, als je er een half jaar mee kunt doen dan valt die 18 euri zeker mee.
Heb gebruiksaanwijzing zitten lezen. Goed voor de huid, geen bijwerkingen en geld terug garantie. Opdoen voor het slapen gaan en werkt dan minimaal 5 dagen. Ik ben benieuwd..
  maandag 2 mei 2005 @ 12:23:36 #18
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_26663162
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef Petrulli het volgende:

[..]

Inderdaad, als je er een half jaar mee kunt doen dan valt die 18 euri zeker mee.
Heb gebruiksaanwijzing zitten lezen. Goed voor de huid, geen bijwerkingen en geld terug garantie. Opdoen voor het slapen gaan en werkt dan minimaal 5 dagen. Ik ben benieuwd..
Geld terug garantie zou ik niet van uitgaan. Zeggen ze nl tegenwoordig bij zoveel dingen, zoals bij tellsell. Maar als je dan iets terug wil brengen krijg je je geld nog niet, omdat het al open is geweest ofzo. Zal hier dus ook wel bij zijn
To infinity…and beyond!
pi_26667296
Syneo is echt superspul! Alleen werkt het bij mij maar 3 dagen.
pi_26667592
Bij mij werkt het echt goed Mijn flesje is nu alleen leeg (heb er zo'n half jaar mee gedaan) dus morgen ff nieuw flesje halen. Het is wel prijzig ja, maar het werkt wel. En over een half jaar gezien valt het ook wel mee.

Odorex vind ik niet prettig werken. Het is dan wel goedkoper, maar het moet vaker en er zit (dacht ik) minder in zo'n flesje. Uiteindelijk denk ik dat het qua prijs niet zo heel veel scheelt van elkaar. En het werkte bij mij ook niet zo goed.

En dat het niet goed is om niet te zweten ben ik het wel mee eens. Maar als je echt van de hitte zweet komt het er toch wel uit hoor. Ik zweette gewoon zomaar, om niets, en dan heel veel. Kreeg er zelfs uitslag van en deed behoorlijk pijn. Dan liever wat meer geld betalen, maar ik ben er wel vanaf
pi_26690883
schatje: heb je die vichy al getest? want dat staat mij wel aan
pi_26698599
Blijft dat spul gewoon "in je huid" zitten? of moet je het na elke douchebeurt weer erop doen?
pi_26699032
nee om de vijf dagen, maar ik vergeet het steeds op te doen
had je niet verwacht!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:50:36 #24
593 sjak
Juffie Bloem
pi_26712130
Bij mij werken dit soort spullen een aantal weken en dan zweet ik er helaas gewoon weer doorheen.
Lekker douchen!
pi_26928222
Mijn 12-jarige dochter heeft veel last van overmatig zweet (alleen oksels). Het rúikt niet, maar ze krijgt gewoon enorme vlekken in haar kleding, met name in katoenen kleding.

We hebben Odorex Dry al geprobeerd, en vervolgens Deoleen. Dit helpt niet echt, dus nu willen we Syneo 5 eens uitproberen. Maar, helpt Syneo 5 met name tegen de géur (waar mijn dochter dus eigenlijk geen last van heeft), óf (ook) tegen het overmatig zweten op zich?
pi_26929222
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef the_Napster het volgende:
Blijft dat spul gewoon "in je huid" zitten? of moet je het na elke douchebeurt weer erop doen?
vraag ik me ook af
pi_26930239
Ik gebruik het ook omdat ik op een gegeven moment niks kleurigs meer aan kon omdat er overal natte vlekken kwamen...
Sinds ik SyNeo5 gebruik is dat verleden tijd.

En over dat je niet meer zweet.... het komt er wel ergens anders uit hoor! Of je hebt zweetvoeten of een gezicht wat sneller zweet... het is niet per definitie slecht lijkt me.

Ik vraag me af of odorex hetzelfde is... ik heb ooit ook odorex gebruikt, vreselijke stank en ook nog zo'n dichtgeplakt gevoel...
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef mvdh het volgende:
Mijn 12-jarige dochter heeft veel last van overmatig zweet (alleen oksels). Het rúikt niet, maar ze krijgt gewoon enorme vlekken in haar kleding, met name in katoenen kleding.

We hebben Odorex Dry al geprobeerd, en vervolgens Deoleen. Dit helpt niet echt, dus nu willen we Syneo 5 eens uitproberen. Maar, helpt Syneo 5 met name tegen de géur (waar mijn dochter dus eigenlijk geen last van heeft), óf (ook) tegen het overmatig zweten op zich?
Tegen beide. Door dat je minder zweet kan er ook minder geur komen. En er zit iets in wat geur neutraliseerd ofzo. Twee vliegen in één klap.
Overigens gaat kleding wel stinken van zweet (als je het niet goed laat drogen enzo), en dat heb je ook niet meer...

Ik zou het gewoon proberen. 18 euro lijkt wel even duur, maar voor het zelfde geld werkt het en dan moet ze wel zo blij zijn dat het 't waard is.
  maandag 16 mei 2005 @ 19:52:57 #28
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_27061632
Ik heb Odaban gebruikt en Syneo 5. Ik vond dat Odaban langer werkte. (alleen te bestellen via www.odaban.com, das dan wel weer lastig). Maar over beide middelen ben ik tevreden.
Het zweten onder mijn oksels is nu teruggebracht tot normale proporties. Eerst zweette ik heel erg, had ik al kringen als ik een half uur onder de douche vandaan was . Maar nu zweet ik pas na een stevige fietstocht of als het 35 graden is, zoals het hoort dus.

Volgens mij komt bij mij het zweet er nu bij mijn handen extra uit, ik heb vaker plakhandjes. Maar dat vind ik minder storend dan die kringen in mijn kleding.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_31222690
Krijg je er vlekken van in je kleding?

En kan iemand me vertellen hoe je zweetlucht uit je kleding kan krijgen? Zjin daar speciaal middels voor? Vaak ruik ik zelfs na het wassen de zweetlucht nog in kleding, en dan kan ik het wel weggooien.

Iemand tips?
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')