Ik gebruik het ook omdat ik op een gegeven moment niks kleurigs meer aan kon omdat er overal natte vlekken kwamen...
Sinds ik SyNeo5 gebruik is dat verleden tijd.
En over dat je niet meer zweet.... het komt er wel ergens anders uit hoor! Of je hebt zweetvoeten of een gezicht wat sneller zweet... het is niet per definitie slecht lijkt me.
Ik vraag me af of odorex hetzelfde is... ik heb ooit ook odorex gebruikt, vreselijke stank en ook nog zo'n dichtgeplakt gevoel...
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef mvdh het volgende:Mijn 12-jarige dochter heeft veel last van overmatig zweet (alleen oksels). Het rúikt niet, maar ze krijgt gewoon enorme vlekken in haar kleding, met name in katoenen kleding.
We hebben Odorex Dry al geprobeerd, en vervolgens Deoleen. Dit helpt niet echt, dus nu willen we Syneo 5 eens uitproberen. Maar, helpt Syneo 5 met name tegen de géur (waar mijn dochter dus eigenlijk geen last van heeft), óf (ook) tegen het overmatig zweten op zich?
Tegen beide. Door dat je minder zweet kan er ook minder geur komen. En er zit iets in wat geur neutraliseerd ofzo. Twee vliegen in één klap.
Overigens gaat kleding wel stinken van zweet (als je het niet goed laat drogen enzo), en dat heb je ook niet meer...
![]()
Ik zou het gewoon proberen. 18 euro lijkt wel even duur, maar voor het zelfde geld werkt het en dan moet ze wel zo blij zijn dat het 't waard is.