Niet als het van die ranzige zijn als hierbovenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar borsten/worsten posten. Misschien dat je dan wél moet lachen
Zijn ze van jou? Lullig voor jequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Niks tegen mijn worsten en borsten he, Tanjaatje..
quote:
Dit is nog niksquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:01 schreef Auticia het volgende:
Sodeju, wat gaan jullie hard!
Mja, misschien was ik ook wel gewoon lang weg.quote:
Hoe was het lushen??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Auticia het volgende:
[..]
Lushen doe je niet in een uurtje, tenslotte.
Je hebt gelusht?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:19 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mja, misschien was ik ook wel gewoon lang weg.
Lushen doe je niet in een uurtje, tenslotte.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je hebt gelusht?!
Ik heb nog steeds mn haar niet gewassen
Bleh ... nou, jij wordt ook steeds minder leukquote:
Omdat ik 1 dag mn haar niet was?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bleh ... nou, jij wordt ook steeds minder leuk
Nee, die hoef ik voorlopig ook niet meerquote:
En ik zou bijna zeggen dat ik voorlopig ook geen borsten meer hoef te zien ... maar dat is niet zoquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gewassen, maar tussendoor nog wel gedoucht hoor
mooie borstjes zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En ik zou bijna zeggen dat ik voorlopig ook geen borsten meer hoef te zien ... maar dat is niet zo
voel jij je nu fris en fruitig?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb het zondag gewassen, maar tussendoor nog wel gedoucht hoor
Was dan heengegaan dude ... ik zal die foto's ook s gaan checkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:36 schreef bar_rel het volgende:
nu ik die foto's van gisteravond zie, voel k me echt stomaangezien ik niet heen was
![]()
Nouquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:37 schreef haagse_elfje het volgende:
waren er veel Br33ZaH's
Waar staan ze dan? mac50.nl zie ik ze niet staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:36 schreef bar_rel het volgende:
nu ik die foto's van gisteravond zie, voel k me echt stomaangezien ik niet heen was
![]()
Op een andere site, die jij niet krijgquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar staan ze dan? mac50.nl zie ik ze niet staan
Ja nu gaan ze zeuren waarom ik niet heen wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:39 schreef haagse_elfje het volgende:
zie je dat je moest gaan....
moet je zeggen dat je een date had met sarahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja nu gaan ze zeuren waarom ik niet heen was
Wie is sarahquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moet je zeggen dat je een date had met sarah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |