Maar ook voor een smakelijk ontbijtquote:Op zondag 1 mei 2005 00:11 schreef Perrow het volgende:
Ik stel voor om alle vogels een kurk in hun reet te geven. Eieren zorgen voor veel ellende.![]()
Uw zoekbewerking - Eiensex - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Test het zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:14 schreef Quarks het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Eiensex - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
Dat moet ik toch even beschrijving hebben hoe dat in zijn werk gaatquote:
Men neemt een ei. Stopt het in zijn kont/vagina. Geniet. Kreunt. Je voelt iets nats. Het is geen orgasme, de schaal is gebroken.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:21 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat moet ik toch even beschrijving hebben hoe dat in zijn werk gaat
volgens mij voel je dan die stukken schil je endeldarm doorboren ipv iets natsquote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Perrow het volgende:
[..]
Men neemt een ei. Stopt het in zijn kont/vagina. Geniet. Kreunt. Je voelt iets nats. Het is geen orgasme, de schaal is gebroken.
Kan ook. Het eigeel plakt altijd wel aan de binnekant van me aarsje.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
volgens mij voel je dan die stukken schil je endeldarm doorboren ipv iets nats
Wie noemt z'n zoon nou "lot"?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
boerenomelot
wel 'ns struif in je haar gehad?quote:
Wat ben jij harteloosquote:Op zondag 1 mei 2005 01:38 schreef harteloos het volgende:
vorig jaar heeft een ekster het nest van een lijster half uitgemoord (3 van de 4). lijster kwam terug en begon de lijkjes eruit te slepen, alleen waren ze te zwaar (bijna volgroeid) dus stortte hij elke keer neer waardoor er van elk lijkje een bloedspoor op de tegels zat. En ik mocht dat natuurlijk weer opruimen.
ziet er leuk uit die vogeltjes zonder ogen en met doorboorde nekjes![]()
Is dat de schuld van het ei?quote:
Dan kun je kauwgom ook haten als je het onder je schoen hebt gehad. En rundvlees ook, de gekke koeienziekte is ook niet niks.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:51 schreef Jordy-B het volgende:
't is natuurlijk wel 'n reden om eieren te haten. Als die koleredingen geen struif zouden bevatten, zou je dat natuurlijk ook niet in je haar kunnen krijgen.
En dat salmonella-gebeuren is ook kut.
Er zijn anders maar zat grieten die in Mei moeder worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:57 schreef Quarks het volgende:
...behalve de kwartel en de griet, die leggen in de meimaand niet
Je bent onderdeel van diezelfde natuur...prutser.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
De merels die hun nest naast de schuifpui hadden gebouwd (wat op zich wel leuk is) hadden drie eieren. Schattige, kleine, blauwgroenige eitjes. Alleen hebben ze die nogal vaak onbeheerd gelaten (vandaar ook dat ik weet dat ze drie eieren hadden).
Uiteindelijk hadden ze één jong. En die 's nou dood.
Leuk, man... de natuur.... Stelletje prutsers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |