Sorry, ik kon de OP ook niet vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:48 schreef mechatronics het volgende:
Semiphonic, je moet wel de nieuwe openen als je de laatste volpost!
*Eens*quote:
Hoaahquote:en goed bezig Tha_T, vooral doorgaan
325 punten mên zo veelquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:13 schreef Tha_T het volgende:
Aha daar is ie. Nog 325 "punten" en ik heb Honor 12
We hebben op dit moment geen leader. Onze oude trouwe sensei Philip is met de noorderzon vertrokkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:00 schreef Semiphonic het volgende:
P.S. ik had geen idee wie nou de Clan Leader is, dus die link moet ook nog even worden aangepast![]()
.
Ja weet ik, ik zat er nog aan te denken, grote letters?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
die patch is er nog niet? Ik ben een weekje weg geweest, vandaar dat ik het niet weet
Bij het vorige topic trouwens kreeg ik commentaar omdat ik Fok! in de TT met kleine letters had gedaan ipv allemaal hoofdletters
1e of 2e?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef rattaplan het volgende:
manneke pils, wat is dat trouwens voor een link die jij in je subscript hebt. Beetje vaag of niet dan?
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:07 schreef rattaplan het volgende:
manneke pils, wat is dat trouwens voor een link die jij in je subscript hebt. Beetje vaag of niet dan?
Swééééét!quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:34 schreef Semiphonic het volgende:
Kom maar op met die patch.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb met een Trust headset van 6 Euro gespeeld, met anderen die hem ook hadden en dat was veel fun voor weinig geld.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb ff 'n vraagje over een headset, en ik doe die hier, omdat ik dacht dat mensen hier daar ook wel iets van af wisten:
Ik heb hier een aanbieding in een foldertje voor een 'Gamer Headset' van Trust:
Deze: http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=12094
Met deze technische specificaties: http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=12094&show=1
Iemand een idee of dit wat is? Ik wil gewoon een normale headset met microfoon om te gamen, maar ik heb geen zin, om er veel geld aan uit te geven
De kwaliteit hoeft ook niet super te zijn dus, maar het moet wel een beetje geluid hebben.....
Hey! die heb ik gepost in mijn topic!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden op o.a. de Weblog: http://rapidshare.de/files/1589282/RA95intro.avi.html
is dan de link, mocht je het introfilmpje van Red Alert willen hebben
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:25 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Hey! die heb ik gepost in mijn topic!
Filmpje uit Red Alert '95
bedoelde die van die knaken, hoeveel heb je al verdient... En wordt dat iedere maand zoals je salaris overgeschreven op je bankrekening?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Een heel lulverhaal geschreven en dan komt er een vraag over mn sig
Maar die eerste is van MoneyMiljonair, klikken en geld verdienen, en als iemand zich via die link aanmeld, krijg ik standaard 1,25 zonder er iets voor te doen en die tweede, is precies wat het lijkt wat het is:
een 'bug' in hotmail, om je hotmail gratis op 250 MB te zetten... Open die site en lees maar hoe het moet, erg handig, als mensen je gmail adres niet weten en toch grote bijlages (tot 10 MB ofzo) opsturen
Het is btw 'veilig' --> je mailtjes en adresboek blijven gewoon staan![]()
Ik heb net nog een account aangemaakt, zonder problemenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:34 schreef Sakie het volgende:
Ik kan geen account meer aanmaken? Als ik op next druk, gaat hij terug naar de main. Iemand anders ook problemen mee?
Weet je toevallig ook welke engine?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:53 schreef Dacide het volgende:
Volgens onofficiele bronnen. Deze week de nieuwe patch
Zal alleen te verkrijgen zijn in full install ipc patch. dit vanwege het overstappen op een andere engine.
Hey mede-pimp(s)!quote:
ahh, okeyquote:Op maandag 16 mei 2005 12:53 schreef Dacide het volgende:
Zit te downen tegen +/-35kb/sec (wel stijgende). Duurt nog wel ff voor ik hem binnen heb.
Lukt het niet, dan down ik straks de orginele wel.
LET OP:
NIEUWE VERSIE NIET ZOMAAR INSTALLEREN.
Plaats hem in nieuwe map, of verwijder eerst de oude.
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:27 schreef Dacide het volgende:
Succes...
Ben vooral benieuw hoe mijn kutvideokaart (geforce 4 MX420) de nieuwe engine trekt :s
quote:
Waar heb je'm gedownload? Ik heb het bij filefront gedaan...wel even aanmelden maar dan heb je gegarandeerd 365kb/secquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef Semiphonic het volgende:
Eindelijk binnen gaat ie lopen bitchen dat het bestand beschadigd is.
Dan maar weer downloaden.
Aanmeldenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Waar heb je'm gedownload? Ik heb het bij filefront gedaan...wel even aanmelden maar dan heb je gegarandeerd 365kb/sec
Ik heb dus hetzelfde....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef Semiphonic het volgende:
Eindelijk binnen gaat ie lopen bitchen dat het bestand beschadigd is.
Dan maar weer downloaden.
Bij die link krijg ik trouwens dat de server een 'internal error heeft'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef ZigoSOS het volgende:
En maar ff instaleren.
Bij mij had ik de download in 1 uur en 53 minuten binnen, op de link die ik eerder had gegeven.
Nu uitpakken en dan spelen
Ik zal wel verslag uitbrengenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef Dacide het volgende:
Ik heb hem via de link (een stukje terug) gedownd. Installeren op laptop ging probleemloos.
ZORG ER WEL VOOR DAT JE EERST JE VORIGE VERSIE VERWIJDERD. Eroverheen patchen gaat schijnbaar ook. Het werkt alleen niet
Game zag er wel mooi uit hoor.
Jammer dat mijn komende 8 weken gruwelijk, maar dan ook gruwelijk druk zijn
Nope ik heb em, net als Dacide zei, gewoon in een andere map gedonderd en dat geeft verder geen problemen. Zometeen maar eens de nieuwe maps bekijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Moet je btw. 2.3.0. dr eerst helemaal uitgooien voor je aan het isntalleren van 2.4.0 begint?
Dat heb ik dus ook een paar keer gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:31 schreef rattaplan het volgende:
maakt dus niet uit waar ik die file vandaan haal hij opent hem steeds niet.......
allerlei verschillende grotes heb ik nu die file gezien. Wat een flauwekul
nee, maar als ik die laat staan dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:49 schreef Flyingdutchman het volgende:
Heb je wel de oude versie 2.3 geuninstalled?
Laat me raden? Download accelarator gebruikt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef rattaplan het volgende:
[..]
nee, maar als ik die laat staan dat maakt toch niet uit?
download niet in dezelfde map....
Nou het is zo dat je eerst 2.3 moet unistallen en dan pas überhaupt 2.4 kunt installeren. Idd voor het downloaden maakt het niet uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef rattaplan het volgende:
[..]
nee, maar als ik die laat staan dat maakt toch niet uit?
download niet in dezelfde map....
Ik zou het wel doen. JE hebt toch niks te verliezen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef jacco het volgende:
Het is dus aan te raden om AA helemaal te verwijderen.
En dan gewoon de allernieuwste er schoon op te zetten?
Had k al gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee man! je moet even je gamma aanpassen met F7/F8 en dan is hij prima te spelen
Nope daar staat hij niet bijquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Dacide het volgende:
in je softwarelijst misschien?
en anders diehard deleten
En ik die hele OP geuploadquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:55 schreef Dacide het volgende:
Topic wordt snel gevuld.....
Tijd om op zeer korte tijd maar een nieuwe OP te gaan maken.
Ja hij klapt er hier ook regelmatig uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Dacide het volgende:
Tering, net mijn eerste critical error.
T wordt tijd voor een nieuwe patch
Leuk he zo'n gratis spelquote:En wat is courtyard toch een verschrikkelijk te gekke map zeg
denk dat ik verliefd ben
Jup en daar is niets aan te doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zijn bij jullie trouwens al die "menu's" ook zo fucked up (F1, F2 enz.)? Of heel grote letters of heel klein![]()
Gebruik je een download accelerator of niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef rattaplan het volgende:
helaas, voor mij geen aa meer dus........
blijf na 10 keer downloaden van verschillende sites die godverdommese!!!!!!!!!!! #@#$#$%#@$% melding houden;
dit is geen geldige win32 melding!!!!!!! FUCK IT!
|De servers komen niet in beeld bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Tha_T het volgende:
Mijn Deploy-knop doet het nietAlthans als ik erop klik dan wordt ie wel geel maar hij gaat niet filteren in de server-lijst
Hebben jullie dat ook?
jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
|De servers komen niet in beeld bedoel je?
Heb je een firewall? Dan moet je ff accept aanvinken als er staat AA is trying to connect to the internet..quote:
Nope geen firewall. In 2.2 deed hij het wel maar nu opeens niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb je een firewall? Dan moet je ff accept aanvinken als er staat AA is trying to connect to the internet..
Dat was mijn oplossing bij hetzelfde probleempje iig...
Snel btw
Raar, en als je eens via Gamespy probeert te joinen ofzo of direct ip (die je weer bij de tracker plukt)quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nope geen firewall. In 2.2 deed hij het wel maar nu opeens niet meerterwijl er niks aan de opstelling hier veranderd is
Dan ga ik Gamespy even installerenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Raar, en als je eens via Gamespy probeert te joinen ofzo of direct ip (die je weer bij de tracker plukt)
Ja zo doe ik het nu ook aangezien Gamespy instaleren niet voldeedquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:06 schreef Dacide het volgende:
hmm interesting.
Als ik op deploy klik gebeurt er ook niks.
IK ga dus zelf terug naar server scherm. Vink bij filter de gewenste map aan en voila, spelen maar.
beetje omslachtig maar t werkt.
ik heb in elk geval zaken als the eye en gamespy niet apart geinstalleerd.
volgens mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gebruik je een download accelerator of niet?
En gebruik je IE of FF ?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
oh en ja hoor, de auth is ook alweer down
Programma's sparenquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:09 schreef rattaplan het volgende:
Iik tief al mijn programmas, files, bestanden eraf, waar ik jaren op gespaard heb en klap alles opnieuw erop!!!
heb nero er net afgeflikkerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:11 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Programma's sparen. Je kunt ze toch ook op CD branden
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:49 schreef ROG het volgende:
Heren, ik heb mijzelf een Logitech MX518 muis aangeschaft, ideaal ding. Het schijnt dat je ingame de muisresolutie (hell yeah!) kan veranderen, in Windows werkt het best lekker moet ik zeggen.
Ingame even met een klikje op je muis je muissnelheid een tik langzamer zetten als je sniper bent dus bijvoorbeeld. Geweldig.
edit: moet ik nog wel even een PCI-Express videoakaart regelen voor dit systeem..
heel handigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:49 schreef ROG het volgende:
Heren, ik heb mijzelf een Logitech MX518 muis aangeschaft, ideaal ding. Het schijnt dat je ingame de muisresolutie (hell yeah!) kan veranderen, in Windows werkt het best lekker moet ik zeggen.
Ingame even met een klikje op je muis je muissnelheid een tik langzamer zetten als je sniper bent dus bijvoorbeeld. Geweldig.
edit: moet ik nog wel even een PCI-Express videoakaart regelen voor dit systeem..
Ja klopt echt kut, je kan nu als snipe bij defense meteen naar die 3pl rennen en iedereen snipen die voorbij de truck komt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:38 schreef Dacide het volgende:
Nee joh, Rog toch niet
PS:
BRIDGE IS VERNEUKT
Hoe durven ze die map aan te passen? De assault car is nu zo'n 4 meter naar voor geplaats.
quote:Op zondag 22 mei 2005 09:54 schreef rattaplan het volgende:
nieuwe harde schijf gekocht, de oude losgekoppeld, nieuwe windows eropgezet, virusscanner aan het ownen en firefoc als internet eropgezet.
Heerlijk zon lege computer. Als die file het dadelijk niet doet, dan zien jullie morgen om 5.15 een computer liggen op de A2
Bekend, ik had dus precies hetzelfde met sound.capquote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef rattaplan het volgende:
NOU WORDT IK ECHT GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
nou kan die weer niet installeren omdat de file niet klopt.
Er is iets met een of andere klote sound.cap
Ik wordt er onderhand schijtziek van!
Je kunt het installatie bestand ook gewoon naar .rar hernoemen en uitpakken. Dan moet je vragen of iemand zo vriendelijk is om de beschadigde bestanden, zoals sound.cap, ergens te uploaden. Als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:03 schreef rattaplan het volgende:
hoezo had jij dat ook?
wat kan ik er aan doen dan om dat probleem op te lossen.
Heb nu zo fucking veel tijd erin gestoken en de complete computer opnieuw geinstalleerd....
heb er nu echt genoeg van.
maar waar ligt die beschadeging dan aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:08 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Je kunt het installatie bestand ook gewoon naar .rar hernoemen en uitpakken. Dan moet je vragen of iemand zo vriendelijk is om de beschadigde bestanden, zoals sound.cap, ergens te uploaden. Als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer.
Ken je niemand die het even voor je op CD kan zetten
Kan aan beide liggen al lijkt het me sterk dat het je computer is, zeker na een schone installatie. Wat dan eventueel mogelijk zou kunnen zijn, is dat je HD beschadigd isquote:Op zondag 22 mei 2005 12:12 schreef rattaplan het volgende:
[..]
maar waar ligt die beschadeging dan aan?
Ligt dat aan die file, of is ligt dat aan de computer? Anders dan zoek ik net zo lang verder tot ik wel een goeie file vind.
En nee, niemand die ik ken is geinteresseerd in dit spel....(helaas)
Dacide wilde het wel ff branden.
Probleem is dat ik het nu zelf gewoon wil oplossen aangezien ik er al best veel voor opgeofferd heb.
Als het goed is welquote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef rattaplan het volgende:
tja...een fysieke test, die harddisk is wel gloedje nieuw.
Waar zou ik dat moeten doen dan?
Tha_T als je dat zou willen doen?
Maar als ik dan die file in de map kets waar de rest van die winrar files staan, herkent die hem dan automatisch tijdens de winzip?
De installatiebestanden worden standaard naar Window/Downloaded Installations unzipped als je dan jouw Sound.cab vervangt met die van mij dan moet het goed komenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef rattaplan het volgende:
tja...een fysieke test, die harddisk is wel gloedje nieuw.
Waar zou ik dat moeten doen dan?
Tha_T als je dat zou willen doen?
Maar als ik dan die file in de map kets waar de rest van die winrar files staan, herkent die hem dan automatisch tijdens de winzip?
Er zijn 2 Sound.cab-bestanden. Eentje van 11 MB en die ben ik nu aan het uppen en ook nog eentje van 230 MB en laten we hopen dat je die niet nodig hebt want dat zal dan wel over MSN moeten gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 12:50 schreef rattaplan het volgende:
ok dan, hoe wil je die file versturen, msn?
juist, dat zijn de echte mappenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:49 schreef Dacide het volgende:
Mijn vreugde voor jou Rat, is niet in woorden te omschrijven.
Ga nu maar snel courtyard en water threatment spelen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Current Session Stats of [FOK!]headshot^NL on Serbian Server [NOB] SRBIJA Mapname: SF Courtyard Servername: Serbian Server [NOB] SRBIJA IP Adress / Port: 213.228.239.120:1716 Honor Server: Yes Miles Server: No Players (current/max.): 12 / 12 Onlinetime Rounds Kills KIA Fragrate Score Goals Leader ROE 00:53:41 12 19 4 4.75 630 370 90 40 |
Gewoon via ArmyOps tracker lijkt mequote:Op zondag 22 mei 2005 20:31 schreef Flyingdutchman het volgende:
Tha devil hoe haal je die stats tevoorschijn?
Onder welke naam speel je?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:29 schreef Flyingdutchman het volgende:
Thanks..just registered
Hey thanks,quote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef Fronsertje het volgende:
Misschien was het al bekend maar bij de tracker moet je tegenwoordig je punkbuster id opgeven anders kunnen ze je niet tracken, hier een c/p met uitleg en linkjes...tot frags !
To add the PunkBuster GUID into your tracker-profile, click on the User-CP Button at the top and then on the Tracker Control Panel Button. Under your Tracker-Username you should see a field to enter your PunkBuster GUID and also a link to a FAQ where it's explained how to find out your PB GUID. Add your PunkBuster GUID there and you are done and can go playing again!
http://aaotracker.4players.de/trackercp.php
Ff bij settings -- Controls kijken..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:21 schreef Sinat het volgende:
Hoe krijg je in 2.4 de objectives in je scherm weg??
In 2.3 en eerder was dat met F4, maar daarmee krijg je nu de map te zien waarmee je speelt. Op zich wel grappig, maar ik kan dus nergens vinden hoe je nu de objectives weghaalt.
Via settings --> hud options.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:21 schreef Sinat het volgende:
Hoe krijg je in 2.4 de objectives in je scherm weg??
In 2.3 en eerder was dat met F4, maar daarmee krijg je nu de map te zien waarmee je speelt. Op zich wel grappig, maar ik kan dus nergens vinden hoe je nu de objectives weghaalt.
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=359448quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Gewoon het rapport naar AA zenden klaar is keesquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Tha_T het volgende:net ineens een critical error
Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1012 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro (7184)
General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (AGP_HUD Bridge.AGP_HUD, Function AGP.AGP_HUD.PostRender_Stage2) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Bridge Crossing <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 796D7241 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Gewoon het rapport naar AA zenden klaar is kees![]()
Hier ook tot nu toe nog CE vrijquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tja nog geen 1 No Label gehad eigenlijk met 2.4Toch nog 1 voordeel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het meest kanloze topic van het jaar.
¿Qué significa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het meest kanloze topic van het jaar.
¿Qué significa?
Zou je de exacte foutmelding kunnen posten? Ik heb zo eerlijk gezegd geen idee wat het zou kunnen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:50 schreef mitchell88 het volgende:
Ik krijg een error met can not download 'a object' oid tijdens het joinen van een server meer mensen die dit hebben?
Het is mij niet helemaal duidelijk wat het zou kunnen zijn, maar ik heb wel dit kunnen vinden. Misschien heeft het iets te maken met de PB MD5 check en is A-Objects.ukx beschadigd. Run anders even cleaner.exe en probeer het dan nog eens.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:02 schreef mitchell88 het volgende:
Connection Failed
Download "A-Objects" not allowed
Post het wachtwoord gewoon even, dan kan het volgende keer in de OP. Je kunt toch niets veranderen aan de clan instellingen met dat wachtwoordquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Dacide het volgende:
Clan leader?
wasda? is er nog een clan dan
Jongens, pleur gewoon die [FOK!] tag voor je naam en schiet iedereen overhoop in de naam van Fok.
We moeten wel ff kijken wie het wachtwoord nog heeft om lid te worden van de clan.
Ik hoef dus niet persé een clandleader. Daar is onze clan veel te gemoedelijk/niet serieus/te klein voor
Clanleader is voor serieuze mietjes die anders niet kunnen fragge
Ik wil pas een nieuwe clanleader als onze uberpimp Fil weer terug komt
Dan mag hij t weer worden.... iemand anders verdiend die titel niet![]()
![]()
Mooi niet he. Niet elke boerenpum wordt lid he. Moet wel een beetje passen bij de clan. Khoef geen kleine breezer kinderen erbij te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:19 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Post het wachtwoord gewoon even, dan kan het volgende keer in de OP. Je kunt toch niets veranderen aan de clan instellingen met dat wachtwoord.
10![]()
Hey Rog, eeuwige trekpop. Hoest ermee?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:37 schreef ROG het volgende:
Ik stem voor Dacide! En welkom terug Beluga.
Deze week haal ik maar even een videokaartje, met dit kutweer is het lekker fraggen..
Pipelinequote:Op maandag 30 mei 2005 19:04 schreef Semiphonic het volgende:
Bridge hebben ze verneukt, maar Pipeline is nog steeds leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |