quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
oh en ja hoor, de auth is ook alweer down
Programma's sparenquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:09 schreef rattaplan het volgende:
Iik tief al mijn programmas, files, bestanden eraf, waar ik jaren op gespaard heb en klap alles opnieuw erop!!!
heb nero er net afgeflikkerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:11 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Programma's sparen. Je kunt ze toch ook op CD branden
.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:49 schreef ROG het volgende:
Heren, ik heb mijzelf een Logitech MX518 muis aangeschaft, ideaal ding. Het schijnt dat je ingame de muisresolutie (hell yeah!) kan veranderen, in Windows werkt het best lekker moet ik zeggen.
Ingame even met een klikje op je muis je muissnelheid een tik langzamer zetten als je sniper bent dus bijvoorbeeld. Geweldig.
edit: moet ik nog wel even een PCI-Express videoakaart regelen voor dit systeem..
heel handigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:49 schreef ROG het volgende:
Heren, ik heb mijzelf een Logitech MX518 muis aangeschaft, ideaal ding. Het schijnt dat je ingame de muisresolutie (hell yeah!) kan veranderen, in Windows werkt het best lekker moet ik zeggen.
Ingame even met een klikje op je muis je muissnelheid een tik langzamer zetten als je sniper bent dus bijvoorbeeld. Geweldig.
edit: moet ik nog wel even een PCI-Express videoakaart regelen voor dit systeem..
Ja klopt echt kut, je kan nu als snipe bij defense meteen naar die 3pl rennen en iedereen snipen die voorbij de truck komt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:38 schreef Dacide het volgende:
Nee joh, Rog toch niet
PS:
BRIDGE IS VERNEUKT
Hoe durven ze die map aan te passen? De assault car is nu zo'n 4 meter naar voor geplaats.
quote:Op zondag 22 mei 2005 09:54 schreef rattaplan het volgende:
nieuwe harde schijf gekocht, de oude losgekoppeld, nieuwe windows eropgezet, virusscanner aan het ownen en firefoc als internet eropgezet.
Heerlijk zon lege computer. Als die file het dadelijk niet doet, dan zien jullie morgen om 5.15 een computer liggen op de A2
Bekend, ik had dus precies hetzelfde met sound.capquote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef rattaplan het volgende:
NOU WORDT IK ECHT GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
nou kan die weer niet installeren omdat de file niet klopt.
Er is iets met een of andere klote sound.cap
Ik wordt er onderhand schijtziek van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |