Ik zou het wel doen. JE hebt toch niks te verliezen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef jacco het volgende:
Het is dus aan te raden om AA helemaal te verwijderen.
En dan gewoon de allernieuwste er schoon op te zetten?
Had k al gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee man! je moet even je gamma aanpassen met F7/F8 en dan is hij prima te spelen
Nope daar staat hij niet bijquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Dacide het volgende:
in je softwarelijst misschien?
en anders diehard deleten
En ik die hele OP geuploadquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:55 schreef Dacide het volgende:
Topic wordt snel gevuld.....
Tijd om op zeer korte tijd maar een nieuwe OP te gaan maken.
Ja hij klapt er hier ook regelmatig uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Dacide het volgende:
Tering, net mijn eerste critical error.
T wordt tijd voor een nieuwe patch
Leuk he zo'n gratis spelquote:En wat is courtyard toch een verschrikkelijk te gekke map zeg
denk dat ik verliefd ben
Jup en daar is niets aan te doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zijn bij jullie trouwens al die "menu's" ook zo fucked up (F1, F2 enz.)? Of heel grote letters of heel klein![]()
Gebruik je een download accelerator of niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef rattaplan het volgende:
helaas, voor mij geen aa meer dus........
blijf na 10 keer downloaden van verschillende sites die godverdommese!!!!!!!!!!! #@#$#$%#@$% melding houden;
dit is geen geldige win32 melding!!!!!!! FUCK IT!
|De servers komen niet in beeld bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef Tha_T het volgende:
Mijn Deploy-knop doet het nietAlthans als ik erop klik dan wordt ie wel geel maar hij gaat niet filteren in de server-lijst
Hebben jullie dat ook?
jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
|De servers komen niet in beeld bedoel je?
Heb je een firewall? Dan moet je ff accept aanvinken als er staat AA is trying to connect to the internet..quote:
Nope geen firewall. In 2.2 deed hij het wel maar nu opeens niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb je een firewall? Dan moet je ff accept aanvinken als er staat AA is trying to connect to the internet..
Dat was mijn oplossing bij hetzelfde probleempje iig...
Snel btw
Raar, en als je eens via Gamespy probeert te joinen ofzo of direct ip (die je weer bij de tracker plukt)quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nope geen firewall. In 2.2 deed hij het wel maar nu opeens niet meerterwijl er niks aan de opstelling hier veranderd is
Dan ga ik Gamespy even installerenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Raar, en als je eens via Gamespy probeert te joinen ofzo of direct ip (die je weer bij de tracker plukt)
Ja zo doe ik het nu ook aangezien Gamespy instaleren niet voldeedquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:06 schreef Dacide het volgende:
hmm interesting.
Als ik op deploy klik gebeurt er ook niks.
IK ga dus zelf terug naar server scherm. Vink bij filter de gewenste map aan en voila, spelen maar.
beetje omslachtig maar t werkt.
ik heb in elk geval zaken als the eye en gamespy niet apart geinstalleerd.
volgens mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gebruik je een download accelerator of niet?
En gebruik je IE of FF ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |