die harriers vond ik achterlijk duur, en niet echt krachtigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij Red Alert 2 heb je die skirmish situaties. Daarbij kun je de superwapens uitvinken.
Nadat ik RA2 helemaal uitgespeeld had vond ik dat ook heel leuk om te doen. Vooral strategische aanvallen met een Harrier bombardement gevolgt door de luchtlandingstroepen die een bruggenhoofd moeten houden tot de versterkingen arriveren.
Operatie Market Garden in het klein![]()
Hebbehquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:51 schreef ElmarO het volgende:
Hartstikke bedankt voor het filmpje.![]()
*gelijk maar weer eens Hell March afspeelt.
Een doodzondequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Lynx666 het volgende:
Westwood is helaas overgenomen door EA Games.
thnx ik zocht ze al op de cd maar kon ze niet vinden!quote:Op maandag 9 mei 2005 03:04 schreef Elroyb het volgende:
btw, de filmpjes staan in main.mix die kun je openen met de eerder genoemde vqa2avi converter.
een mix bestand is een soort zip bestand.
op die manier kun je alle filmpjes en animaties/muziek en andere dingen uit het spel halen.
RA2 is anders wel de beste uit de cnc reeksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef Mr_Jt het volgende:
Cool! Echt leuk om dat weer eens te zien.
En inderdaad, RA95 vond ik ook veel realistischer dan RA2. Heb RA95 ook erg vaak over de modem gespeeld. En mensen maar afvragen waarom wij zo vaak in gesprek waren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |