Waar heb je'm gedownload? Ik heb het bij filefront gedaan...wel even aanmelden maar dan heb je gegarandeerd 365kb/secquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef Semiphonic het volgende:
Eindelijk binnen gaat ie lopen bitchen dat het bestand beschadigd is.
Dan maar weer downloaden.
Aanmeldenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Waar heb je'm gedownload? Ik heb het bij filefront gedaan...wel even aanmelden maar dan heb je gegarandeerd 365kb/sec
Ik heb dus hetzelfde....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:38 schreef Semiphonic het volgende:
Eindelijk binnen gaat ie lopen bitchen dat het bestand beschadigd is.
Dan maar weer downloaden.
Bij die link krijg ik trouwens dat de server een 'internal error heeft'quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:59 schreef ZigoSOS het volgende:
En maar ff instaleren.
Bij mij had ik de download in 1 uur en 53 minuten binnen, op de link die ik eerder had gegeven.
Nu uitpakken en dan spelen
Ik zal wel verslag uitbrengenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef Dacide het volgende:
Ik heb hem via de link (een stukje terug) gedownd. Installeren op laptop ging probleemloos.
ZORG ER WEL VOOR DAT JE EERST JE VORIGE VERSIE VERWIJDERD. Eroverheen patchen gaat schijnbaar ook. Het werkt alleen niet
Game zag er wel mooi uit hoor.
Jammer dat mijn komende 8 weken gruwelijk, maar dan ook gruwelijk druk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |