Je kunt het installatie bestand ook gewoon naar .rar hernoemen en uitpakken. Dan moet je vragen of iemand zo vriendelijk is om de beschadigde bestanden, zoals sound.cap, ergens te uploaden. Als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:03 schreef rattaplan het volgende:
hoezo had jij dat ook?
wat kan ik er aan doen dan om dat probleem op te lossen.
Heb nu zo fucking veel tijd erin gestoken en de complete computer opnieuw geinstalleerd....
heb er nu echt genoeg van.
maar waar ligt die beschadeging dan aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:08 schreef SamuraiJack het volgende:
[..]
Je kunt het installatie bestand ook gewoon naar .rar hernoemen en uitpakken. Dan moet je vragen of iemand zo vriendelijk is om de beschadigde bestanden, zoals sound.cap, ergens te uploaden. Als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer.
Ken je niemand die het even voor je op CD kan zetten
Kan aan beide liggen al lijkt het me sterk dat het je computer is, zeker na een schone installatie. Wat dan eventueel mogelijk zou kunnen zijn, is dat je HD beschadigd isquote:Op zondag 22 mei 2005 12:12 schreef rattaplan het volgende:
[..]
maar waar ligt die beschadeging dan aan?
Ligt dat aan die file, of is ligt dat aan de computer? Anders dan zoek ik net zo lang verder tot ik wel een goeie file vind.
En nee, niemand die ik ken is geinteresseerd in dit spel....(helaas)
Dacide wilde het wel ff branden.
Probleem is dat ik het nu zelf gewoon wil oplossen aangezien ik er al best veel voor opgeofferd heb.
Als het goed is welquote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef rattaplan het volgende:
tja...een fysieke test, die harddisk is wel gloedje nieuw.
Waar zou ik dat moeten doen dan?
Tha_T als je dat zou willen doen?
Maar als ik dan die file in de map kets waar de rest van die winrar files staan, herkent die hem dan automatisch tijdens de winzip?
De installatiebestanden worden standaard naar Window/Downloaded Installations unzipped als je dan jouw Sound.cab vervangt met die van mij dan moet het goed komenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef rattaplan het volgende:
tja...een fysieke test, die harddisk is wel gloedje nieuw.
Waar zou ik dat moeten doen dan?
Tha_T als je dat zou willen doen?
Maar als ik dan die file in de map kets waar de rest van die winrar files staan, herkent die hem dan automatisch tijdens de winzip?
Er zijn 2 Sound.cab-bestanden. Eentje van 11 MB en die ben ik nu aan het uppen en ook nog eentje van 230 MB en laten we hopen dat je die niet nodig hebt want dat zal dan wel over MSN moeten gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 12:50 schreef rattaplan het volgende:
ok dan, hoe wil je die file versturen, msn?
juist, dat zijn de echte mappenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:49 schreef Dacide het volgende:
Mijn vreugde voor jou Rat, is niet in woorden te omschrijven.
Ga nu maar snel courtyard en water threatment spelen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Current Session Stats of [FOK!]headshot^NL on Serbian Server [NOB] SRBIJA Mapname: SF Courtyard Servername: Serbian Server [NOB] SRBIJA IP Adress / Port: 213.228.239.120:1716 Honor Server: Yes Miles Server: No Players (current/max.): 12 / 12 Onlinetime Rounds Kills KIA Fragrate Score Goals Leader ROE 00:53:41 12 19 4 4.75 630 370 90 40 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |