Jij hebt echt een lelijke usericon btw.quote:
Ja, maar dan wel een rijk met meerdere kapiteins op het schip, kan dus ook nooit goed gaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toch wel een gekke gedachte dat we nu juist door Hitler een verenigd europa hebben.
Met klassieke regels als:quote:
Geen idee, van een"ebony" internet chick.. en het plaatje is ook nog een keer bewerkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef sizzler het volgende:
Jij hebt echt een lelijke usericon btw.
Van wie is die chocoladepannenkoek eigenlijk?
Dat vind ik erg jammer, een groot gemis qua taalkunst en politiek. Een opluchting voor de minder welbespraakte.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:03 schreef Drugshond het volgende:
Aha... Aaargh is ook weer terug. Die twee andere gasten ( S & L) zitten nog veel langer achter slot en grendel.
Hmmm.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met klassieke regels als:
"Sidekick is minder dan niets", "Sizzler is een sissy" en "RQ heeft een minderwaardigheidscomplex door zijn bruine huid". Ik zou er zo eentje willen kopen.
Conclusie : Je hebt achteraf meer vijanden dan verwacht.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tijdens mijn ban zag ik overigens de ware aard van veel users. Ik heb geen fokblock nodig.
Hij zal altijd wel te lam zijn als die moet betalen of hij kent de euro nog gewoon niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
Zalm: extra heffing contante betalingen
Die Zalm is helemaal krank in z'n kankerhoofd geworden.
Neuh, vijanden niet, maar wel de bevestiging dat ik op internet met entiteiten te maken heb.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Conclusie : Je hebt achteraf meer vijanden dan verwacht.
heb je nog wat kapot gemaakt zonder mij?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:21 schreef George-Butters het volgende:
slettuh
Jazekers. Ik heb dubbel mijn best gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heb je nog wat kapot gemaakt zonder mij?
Ik vind het eigenlijk wel goed, straks chipt iedereen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
te veel zalm gegetenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
Ja, even die zure lucht hier wegkrijgen.quote:
Smerige actie om een mislukt project nieuw leven in te blazen. Zo doen ze dat nou in de politiek. idem voor het OVquote:Op maandag 2 mei 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
Goed werk idd.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, even die zure lucht hier wegkrijgen.![]()
Van mij mag dat klote-muntgeld ook wel afgeschaft worden, overigens hoef je je dan ook niet meer zo bezwaard te voelen om fooi te geven aan die aasgieren.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Smerige actie om een mislukt project nieuw leven in te blazen. Zo doen ze dat nou in de politiek. idem voor het OV
Och, viel nog wel mee, weekje denk ik. Jammer voor sjun en lucida, ik hoop dat ze snel weer terug mogen komen.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed werk idd.
Maar je was wel een tijdje gebanned of niet?
TOP = Aaah!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:28 schreef Monidique het volgende:
Twee uur vruchteloos geploeterd met addEventListener en scroll en javascript en weet ik het wat niet, blijk ik slechts position op "fixed" te moeten zetten. Morgen dus maar weer verder. N.a.v.: [FP][FO][FEAT] Topknop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |