Wat stond daar eerst dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
In het kader van grappige edits van Forum Admins: Mensen die hun kind Mohammed noemen. /
Met Aaah-underwear?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat stond daar eerst dan?
Jammer dat hij gebanned is, trouwens.
Dat is dus na 9-11 2001 geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef FokHond het volgende:
Het zoontje van mijn buurvrouw heet Osamakind is pas 3jr oud..
En pberends laat zich weer van zijn beste kant zien:quote:Op maandag 2 mei 2005 22:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
In het kader van grappige edits van Forum Admins: Mensen die hun kind Mohammed noemen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n geboortenaam is toch helemaal niet Mohammed Ali? En het was ook geen moslim of wel?
Iets in de trend van "alle moslims zijn stout, net zoals iedereen die zijn zoon mohammed noemt".quote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat stond daar eerst dan?
Jammer dat hij gebanned is, trouwens.
Tja... dat verbaast me nietsquote:
Iemand die dat doet mag van mij die kant op.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja... dat verbaast me niets.
verschillendquote:
Ik kende een stelletje dat zo met elkaar omging. Zat je met hun beide te chatten, zat de een boven achter de pc en de ander beneden. Hele avonden.quote:
Zou je niet uitkijken met het aanbieden van DVD films die hier nog in de bios draaien?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
verschillendmaar wel boven de verwachting
![]()
Aangeven lijkt mij een beter idee, is namelijk gewoon heling, aangezien die er geld mee verdient.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou je niet uitkijken met het aanbieden van DVD films die hier nog in de bios draaien?
oow goed dat je het zegt tijd voor een nieuwe :dquote:Op maandag 2 mei 2005 22:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou je niet uitkijken met het aanbieden van DVD films die hier nog in de bios draaien?
Toch wel een gekke gedachte dat we nu juist door Hitler een verenigd europa hebben.quote:
Mijn favoriet is nog steeds bacon:quote:
hahahahahah.....quote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef Meki het volgende:
oow goed dat je het zegt tijd voor een nieuwe :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |