Ga je dan even voor de webcam van je stagebedrijf staan ?quote:
Inderdaad ik ben echt trots op mijn topicquote:Op maandag 2 mei 2005 13:25 schreef Megter het volgende:
Gaat weer lekker vandaag!
Ja inderdaad hoe zit het met de groepsfotoquote:Op maandag 2 mei 2005 13:26 schreef Fisher het volgende:
hè ijs, wat ik me net bedacht... hoe zit 't met al die foto's van ons?
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:26 schreef Vigile het volgende:
En op de vraag waarom iedereen bij IJsmeis slijmt: ze is BI![]()
Ik op de OPquote:Op maandag 2 mei 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben echt trots op mijn topic
ik zie jou bij defqon 1quote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Maar ze hoeft geen mensen met een banaan in hun oor
Niet? Je zou eens moeten weten wat ik allemaal kan met die banaanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Maar ze hoeft geen mensen met een banaan in hun oor
Door je andere oor er weer uit laten komen ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Je zou eens moeten weten wat ik allemaal kan met die banaan![]()
uhhhh... opeten?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet? Je zou eens moeten weten wat ik allemaal kan met die banaan![]()
Pas op. Dadelijk ga ik nog huilen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:28 schreef Houniet het volgende:
ijsmeis valt toch wel mee
Nou, ik weet nog niet of ik er iets mee doe. Aangezien ik maar 6 foto's heb.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:26 schreef Fisher het volgende:
hè ijs, wat ik me net bedacht... hoe zit 't met al die foto's van ons?
Donderdag a.s. is er een leuk feest!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel zin in een leuk feestje. is er volgend weekend nog ergens een leuk feest?
Donderdag is er een leuk feestquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel zin in een leuk feestje. is er volgend weekend nog ergens een leuk feest?
bij mij thuisquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
donderdag is er sowieso al bevrijdingspop (in de stromende regen)quote:
hey hey hey, vrouwen hebben twee wapens, tranen en make-upquote:
:") . Nerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee niet doen! dan moet ik ook huilen..
www.partyflock.nlquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Pannekoekenquote:
ik dacht toch eerder aan iets anders: tieten en make-up. maar dat eerste geldt natuurlijk niet voor iedere vrouwquote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey hey, vrouwen hebben twee wapens, tranen en make-up
Darkraverquote:Op maandag 2 mei 2005 13:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
www.partyflock.nl
Ik ga woensdag naar Darkraver
En stringsquote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey hey, vrouwen hebben twee wapens, tranen en make-up
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht toch eerder aan iets anders: tieten en make-up. maar dat eerste geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw![]()
quote:
nee maar als ik jou zo hoor passen wij daar wel tussen ahhaha. Drie wapens dus voor vrouwen als onsquote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht toch eerder aan iets anders: tieten en make-up. maar dat eerste geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw![]()
Toch nog wat geleerd vandaagquote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
heb ik op Fok! geleerd
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee maar als ik jou zo hoor passen wij daar wel tussen ahhaha. Drie wapens dus voor vrouwen als ons
Nee, dat laatste kan niet waar zijn:')quote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
heb ik op Fok! geleerd
tip: N.S.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
darkraver, waar? den haag toch ofzo? is een beetje ver voor iemand zonder auto....maar met een snorfiets![]()
In het zuidenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
darkraver, waar? den haag toch ofzo? is een beetje ver voor iemand zonder auto....maar met een snorfiets![]()
Erg hèquote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat laatste kan niet waar zijn:')
nou niet iedere vrouw hoor aarg... waarom visualiseer ik dat nou weerquote:
hmmmm mja..... had toch liever gehad dat er wat meer te doen was in Utrecht.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou niet iedere vrouw hoor aarg... waarom visualiseer ik dat nou weer![]()
Staat nog een mooi topic over in Seksualiteit.... oh dat topic ben ik ook begonnenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou niet iedere vrouw hoor aarg... waarom visualiseer ik dat nou weer![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hahaha... maak ze gekhier nog één
ik ben heel bescheiden, maar dat heb ik ook nog eensquote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef Remzerrr het volgende:
Een lekker kontje kan ook een wapen van een vrouw zijn![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben heel bescheiden, maar dat heb ik ook nog eens
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat erin koppen? je puddingbuks?
Dat kan alleen beoordeeld worden door mannen he. Dus kom maar op met die foto'squote:Op maandag 2 mei 2005 13:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben heel bescheiden, maar dat heb ik ook nog eens
![]()
van goddess en van tijgerwillie bedoel je dan wel he ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
Ja, foto's
juist.. wij willen fotosquote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat kan alleen beoordeeld worden door mannen he. Dus kom maar op met die foto's
dan moet je nog ff wachten, want foto's van koninginnedag en gister strand worden pas ná 5 mei ontwikkeld (rolletje is nog neit vol)quote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat kan alleen beoordeeld worden door mannen he. Dus kom maar op met die foto's
we kunnen het ook samen doen, zijn ze helemaal niet meer te houdenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hahaha... maak ze gekhier nog één
Ja, niet van jouw lekkere kontjequote:Op maandag 2 mei 2005 13:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
van goddess en van tijgerwillie bedoel je dan wel he ?![]()
Jij houdt meer van de rigoreuze aanpak?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ohm tja.... dan ben ik misschien toch teveel een ander type....
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
we kunnen het ook samen doen, zijn ze helemaal niet meer te houden
![]()
Hey wil jij die kaarten nog krijgen ?quote:
En dan maak ik die foto's wel oke ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
we kunnen het ook samen doen, zijn ze helemaal niet meer te houden
![]()
mocht je willen!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan maak ik die foto's wel oke ?![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey wil jij die kaarten nog krijgen ?![]()
Dat wil ik ook inderdaadquote:
Neeeheee wij willen foto's van jou tijgerwilliequote:Op maandag 2 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
http://blogsimages.skynet(...)%20the%20strings.gif
die heb ik helaas niet tot mijn beschikkingquote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neeeheee wij willen foto's van jou tijgerwillie![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:48 schreef tijgerwillie het volgende:
http://blogsimages.skynet(...)%20the%20strings.gif
Webcam ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
die heb ik helaas niet tot mijn beschikking
Ik heb gister de oranje string gezien van Willie!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neeeheee wij willen foto's van jou tijgerwillie![]()
heb ik ergens op mijn kamer maar gebruik dat ding nooit en hier heb ik er geenquote:
Willie wortel zeker ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb gister de oranje string gezien van Wilile!:P:P:P:P:P
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
hij was mooi he, zat nog een strikje op ookquote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Huidkleurquote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hij was mooi he, zat nog een strikje op ooken welke kleur was het zaterdag?
zozo lopen gluren?? hahhaha maar hij was idd die kleur jahquote:
en die van mij nu, met goud kantquote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo lopen gluren?? hahhaha maar hij was idd die kleur jah![]()
Ik heb nu zwart met kantquote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en die van mij nu, met goud kant
Gluren? Je liet 'm gewoon zienquote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo lopen gluren?? hahhaha maar hij was idd die kleur jah![]()
tell us more!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Hè, een stagaire topic! *Meldt*
Hey een moderator die zich meld hierzo, toch niet om ons te sluiten hequote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Stagiaire topic jaquote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef Slarioux het volgende:
zelfde als jouquote:
Je slaapt zeker ook in een string ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben vannacht trouwens helemaal lek gestoken door een mugik wist niet dat die er al waren
En bij deze heb je een plek in de OPquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eindhoven, forensen uit Arnhem, klein ICT bedrijf, php / mysql webdeveloper. Zoiets?
Nee ik draag ze zelf nooit uiteraard... maar bij vrouwen is het welquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
draag je ze zelf weleens. dan keek je niet meer zo verlekkerd maar eerder zo:![]()
Strakke boxershortsquote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
trouwens, ik vind mooie kanten boxers veel mooier. vooral in de zomer, aangezien veel vrouwen niet met een string zonnen...
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je slaapt zeker ook in een string ?![]()
Geef die mug dan eens ongelijk![]()
is dat zo...?? Maar goed ook dat het die kleur was, mijn witte broek scheen lekker door met al dat bier eropquote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef Megter het volgende:
[..]
je had 't gezegd omdat ik zei dat je niets oranje aan had
ook in de zomer. dan zijn de benen bruin en de reet wit en dan nog een ander kleurtje van de string. mooi kleurenpaletquote:Op maandag 2 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik draag ze zelf nooit uiteraard... maar bij vrouwen is het welom ernaar te kijken
![]()
Hey jou heb ik net nodig ! je komt als geroepen !!!! ik moet een project doen voor school waar ik een mysql database moet ontwerpen voor een vakantiehuisjes verhuur bedrijf (zoiets als centerparks dus) met daaromheen een php pagina......quote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eindhoven, forensen uit Arnhem, klein ICT bedrijf, php / mysql webdeveloper. Zoiets?
daarom... niet werken maar lullen (uuuh typen)quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef Slarioux het volgende:
Het is hier trouwens veel te warm. Net als thuis
Je kreeg toch boeken bij je opleiding?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey jou heb ik net nodig ! je komt als geroepen !!!! ik moet een project doen voor school waar ik een mysql database moet ontwerpen voor een vakantiehuisjes verhuur bedrijf (zoiets als centerparks dus) met daaromheen een php pagina......
HELP ! Snap er geen fuck van namelijk![]()
en voor onder broeken. want wees eens eerlijk: een string zit klote.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Alleen om in te slapen en voor onder rokjes
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je kreeg toch boeken bij je opleiding?
Dat is het probleem juist van mijn school..... we hebben nooit PHP gehad (docenten zeggen van wel, maar iedereen zegt van niet wat ook echt zo is, we hebben nooit PHP gehad) en dan verwachten ze van ons dat wij zo'n project gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je kreeg toch boeken bij je opleiding?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat sexyer dan een stringquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Alleen om in te slapen en voor onder rokjes
En het handige is, het ziet er hetzelfde uitquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom... niet werken maar lullen (uuuh typen)
je raakt er aan gewen, voel het nu echt niet meer zitten. Hetzelfde met teensokkenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en voor onder broeken. want wees eens eerlijk: een string zit klote.
Een mooie boxer bij vrouwen is idd nix mis mee!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en voor onder broeken. want wees eens eerlijk: een string zit klote.
Zeg ff hoi tegen Nispeling van mijquote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist van mijn school..... we hebben nooit PHP gehad (docenten zeggen van wel, maar iedereen zegt van niet wat ook echt zo is, we hebben nooit PHP gehad) en dan verwachten ze van ons dat wij zo'n project gaan doen
had t ook nog niet gezegd hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb jou gemist idd sorry, wat doe je en waar?
ik heb het ook iets van 2 jaar iedere dag gedragen. maar toen ik na een tijd weer een boxer aandeed was het echt een verademing. en zelf vind ik strings eigenlijk maar rare dingen....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je raakt er aan gewen, voel het nu echt niet meer zitten. Hetzelfde met teensokken
Welke opleiding doe je dan om bij een helpdesk terecht te komenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
had t ook nog niet gezegd hoor![]()
op de helpdesk bij Bouwdienst Rijkswaterstaat, in Zoetermeer
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat sexyer dan een string![]()
Iets met computersquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je dan om bij een helpdesk terecht te komen
Ik zit ook op een helpdeskquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik heb alleen snachts een boxer aan en verder bijna nooit dus dan blijf je nog een beetje hangen ahhaha. maar stel dat ik ze vaker zou dragen zou ik misschien wel dezelfde conclusie als jou trekkenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb het ook iets van 2 jaar iedere dag gedragen. maar toen ik na een tijd weer een boxer aandeed was het echt een verademing. en zelf vind ik strings eigenlijk maar rare dingen....
doe MBO, systeembeheer niveau 4quote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
das mijn mentor, goeie kerelquote:
Hmmmm ik zou bijna langs willen komen om zelf ff de test op de som te doenquote:
En onder vanalles en nog wat bedoel jij dus Fok! ?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
doe MBO, systeembeheer niveau 4![]()
maar zit niet achter telefoon hoor.. doe hier van alles en nog wat![]()
Owja, elke helpdesk heeft alleen te maken met word newbies, da's waar ook!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
dan zal ik je maar gelijk uit de droom helpen: je mag echt niet aan mijn baby-zachte billen voelen hoor!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmmm ik zou bijna langs willen komen om zelf ff de test op de som te doen![]()
Behalve vanmorgen dan toen ik ineens 15 pc's een image moest gevenquote:
goed bezigquote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan zal ik je maar gelijk uit de droom helpen: je mag echt niet aan mijn baby-zachte billen voelen hoor!
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan zal ik je maar gelijk uit de droom helpen: je mag echt niet aan mijn baby-zachte billen voelen hoor!
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Nispeling ?????????????????quote:
Nee, daar gaat het niet om. Khad gewoon nog niet van stage lopen bij de helpdesk gehoord, that's all.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Owja, elke helpdesk heeft alleen te maken met word newbies, da's waar ook!
ja, maar jij loopt met andere wijven te flirten. dus die broek van mij blijft mooi aan. noem t maar een soort van pikstrafquote:
Ja nee, had ik ook kunnen weten. Ben zelf nogal happig op mensen die helpdesken als een soort newbie 112 zienquote:Op maandag 2 mei 2005 14:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Khad gewoon nog niet van stage lopen bij de helpdesk gehoord, that's all.
Daarvoor hoeft je broek niet uit hoor, kan ook wel door je broek heenvoelenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar jij loopt met andere wijven te flirten. dus die broek van mij blijft mooi aan. noem t maar een soort van pikstraf
Kan ik me wel voorstellen als je er zelf mee te maken hebt.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja nee, had ik ook kunnen weten. Ben zelf nogal happig op mensen die helpdesken als een soort newbie 112 zien
sure en ik heb laserogen....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft je broek niet uit hoor, kan ook wel door je broek heenvoelen![]()
hahhahahaquote:Op maandag 2 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar jij loopt met andere wijven te flirten. dus die broek van mij blijft mooi aan. noem t maar een soort van pikstraf
Door een broek kan je niet heen voelen alleen wanneer je je hand in de broek stopt maar dat was verboden dus pech voor teardropquote:
nou laat zien danquote:Op maandag 2 mei 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
Maare, opscheppen over je billen en ze niet laten zien is not done.
* ijsmeis schept op over haar billen.
Laat zienquote:Op maandag 2 mei 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
ja hallo, ik sta al 10 minuten met mn kont voor het beeldscherm, maar ik krijg geen reactie....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
jij begrijpt hetquote:Op maandag 2 mei 2005 14:16 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Door een broek kan je niet heen voelen alleen wanneer je je hand in de broek stopt maar dat was verboden dus pech voor teardrop
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja hallo, ik sta al 10 minuten met mn kont voor het beeldscherm, maar ik krijg geen reactie....
En op je stageplek denkt iedereen wat is die nou weer aan t doenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja hallo, ik sta al 10 minuten met mn kont voor het beeldscherm, maar ik krijg geen reactie....
* Slarioux ook opschept over zijn billenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
dr is alleen iemand in de andere ruimte. We zijn maar met zn tweeen.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
En op je stageplek denkt iedereen wat is die nou weer aan t doen
foto's!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
* Slarioux ook opschept over zijn billen![]()
Truequote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ze al eens laten zien. En half fok! heeft die foto's.
Stelletje newbies.
achja.....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje newbies.
Dan zoek je ze maar, opscheppen en niks laten zien is no go, zei je zelfquote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje newbies.
Ik heb alleen maar de foto's van je buikjequote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje newbies.
tjaa, daar kunnen wij ook weinig aan doen op 't momentquote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje newbies.
Hij is zo geil geworden van dit topic dat ie ff zn lul moet uitlatenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat ga je uitlaten?
Je denkbeeldige poedelquote:Op maandag 2 mei 2005 14:23 schreef Megter het volgende:
Om 't maar 's over een andere boeg te gooien: ik ga ff lekker wat uitlaten
De bruine beerquote:Op maandag 2 mei 2005 14:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat ga je uitlaten?
Ik heb ze laten zienquote:Op maandag 2 mei 2005 14:21 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dan zoek je ze maar, opscheppen en niks laten zien is no go, zei je zelf![]()
hmmm heb je het niet over jezelfquote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is zo geil geworden van dit topic dat ie ff zn lul moet uitlaten
KinderprOnquote:Op maandag 2 mei 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje newbies.
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze laten zien.
Ik heb toen zelfs nog het mooiste kontje award van Tiemie en Yeahinho gekregen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef tijgerwillie het volgende:
wij hebben binnenkort een megter stallone he megter
Hoe had je ze gepost? onder het trefwoord kont of billen? Ik kan niks vinden op google.fok namelijkquote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze laten zien.
Ik heb toen zelfs nog het mooiste kontje award van Tiemie en Yeahinho gekregen.
Die zijn natuurlijk allang offlinequote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef knox_ het volgende:
[..]
Hoe had je ze gepost? onder het trefwoord kont of billen? Ik kan niks vinden op google.fok namelijk
Ik weet niet wat jij onder porno verstaat.quote:
foto's van lichaamsdelen op fok zettenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder porno verstaat.
Daar liep ie natuurlijk helemaal vast van?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb nog met tietenfoto's van ijsmeis mijn plaatjes upload script getest
Dan ben je dus een preutse doosquote:Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
foto's van lichaamsdelen op fok zetten
Punt 1: Ik heb die foto nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder porno verstaat.
Maar porno is als je iemand op een foto sex ziet hebben. Waaronder ook met zichzelf.
Zó ben ik niet.
Het was er maar eentje hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar liep ie natuurlijk helemaal vast van?.
ja vertel, waar wil je het over hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:32 schreef Fisher het volgende:
*gaaap* gaan we 't ook nog leuk houden vandaag
Toevallig los in een aparte map met nog veel meer ijsmeis foto's. Jaja.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was er maar eentje hoor. Stond toevallig los in mn documents en als je blijft F5en dan wordt elke keer gebruikt
vertel eens een mopjequote:Op maandag 2 mei 2005 14:32 schreef Fisher het volgende:
*gaaap* gaan we 't ook nog leuk houden vandaag
Posten!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was er maar eentje hoor. Stond toevallig los in mn documents en als je blijft F5en dan wordt elke keer gebruikt
Ben het praten over tieten en strings enz beu, heb er zelf meer dan genoeg van dus als ik behoefte heb kijk ik wel in de spiegelquote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja vertel, waar wil je het over hebben
Aaahhhww je weet dat ze dat geen leuke nickname vindquote:
Meerdere strings aan?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ben het praten over tieten en strings enz beu, heb er zelf meer dan genoeg van dus als ik behoefte heb kijk ik wel in de spiegel
Tijgerwillie is liefquote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ben het praten over tieten en strings enz beu, heb er zelf meer dan genoeg van dus als ik behoefte heb kijk ik wel in de spiegel
Het voordeel van een string is dat je hem op 6 verschillende manieren kan dragen. heb er tonnen van in de kast liggen en 1 aanquote:
Het is zeker, jij krijgt die kaarten niet meerquote:Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
[..]
En hij springt weer over naar de volgende
Dacht dat je er genoeg van had om het erover te hebben, negeer de rest van die opmerkingen dan ook gewoonquote:Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Het voordeel van een string is dat je hem op 6 verschillende manieren kan dragen. heb er tonnen van in de kast liggen en 1 aan
Inderdaad ik ook.....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:38 schreef R-Alph het volgende:
Ik vind het nu een beetje verkapt geil topic aan het worden
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is zeker, jij krijgt die kaarten niet meer![]()
![]()
Idd, jaja.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Toevallig los in een aparte map met nog veel meer ijsmeis foto's. Jaja.
zozo gaan we lullig lopen doen. Zijn der hier genoeg die wel lief zijn hoor dus pas maar opquote:Op maandag 2 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dacht dat je er genoeg van had om het erover te hebben, negeer de rest van die opmerkingen dan ook gewoon![]()
Willie reageert altijd op mijquote:Op maandag 2 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dacht dat je er genoeg van had om het erover te hebben, negeer de rest van die opmerkingen dan ook gewoon![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo gaan we lullig lopen doen. Zijn der hier genoeg die wel lief zijn hoor dus pas maar op
http://images.nder.be/quote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef knox_ het volgende:
[..]
Maar je porno-upload script werkt nu dus Slarioux?
nee.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb net gezond een kiwi op.
eten jullie wel braaf 2 stuks fruit per dag? maar 1 op de 25 jongeren eet 2 stuks fruit per dag!
Ik ben heel erg liefquote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo gaan we lullig lopen doen. Zijn der hier genoeg die wel lief zijn hoor dus pas maar op
Ziet er goed uitquote:Op maandag 2 mei 2005 14:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
http://images.nder.be/
Screenshot van de back end zal ik eens uploaden
2 ons?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef knox_ het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk he? Maar ik eet wel voldoende groente denk ik
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef c0mpleX het volgende:
ik eet altijd n zak bananen schuimpjes
2 ons haal ik bij lange na niet. 2 stuks fuit eigenlijk ook niet. Wat leef ik ongezond eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
2 ons is wel wat overdreven denk ik. Maar wel elke dag zowat![]()
ziet er idd erg netjes uit slarioux.. send some code pleasequote:
Vind je 't gek als je die dingen in je oor stoptquote:Op maandag 2 mei 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2 ons haal ik bij lange na niet. 2 stuks fuit eigenlijk ook niet. Wat leef ik ongezond eigenlijk
Sorry... dacht dat Slarioux vrouw wasquote:
Handigquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Vind je 't gek als je die dingen in je oor stopt
hehehe, krijg je der van he knul. (zie je vrijdag weer he;) ) ssstquote:
Ik zeg nietsquote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hehehe, krijg je der van he knul. (zie je vrijdag weer he;) ) ssst
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hehehe, krijg je der van he knul. (zie je vrijdag weer he;) ) ssst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |