Ik heb gister de oranje string gezien van Willie!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neeeheee wij willen foto's van jou tijgerwillie![]()
heb ik ergens op mijn kamer maar gebruik dat ding nooit en hier heb ik er geenquote:
Willie wortel zeker ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik heb gister de oranje string gezien van Wilile!:P:P:P:P:P
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
hij was mooi he, zat nog een strikje op ookquote:Op maandag 2 mei 2005 13:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Huidkleurquote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hij was mooi he, zat nog een strikje op ooken welke kleur was het zaterdag?
zozo lopen gluren?? hahhaha maar hij was idd die kleur jahquote:
en die van mij nu, met goud kantquote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo lopen gluren?? hahhaha maar hij was idd die kleur jah![]()
Ik heb nu zwart met kantquote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en die van mij nu, met goud kant
Gluren? Je liet 'm gewoon zienquote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zozo lopen gluren?? hahhaha maar hij was idd die kleur jah![]()
tell us more!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Hè, een stagaire topic! *Meldt*
Hey een moderator die zich meld hierzo, toch niet om ons te sluiten hequote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Stagiaire topic jaquote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef Slarioux het volgende:
zelfde als jouquote:
Je slaapt zeker ook in een string ?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben vannacht trouwens helemaal lek gestoken door een mugik wist niet dat die er al waren
En bij deze heb je een plek in de OPquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eindhoven, forensen uit Arnhem, klein ICT bedrijf, php / mysql webdeveloper. Zoiets?
Nee ik draag ze zelf nooit uiteraard... maar bij vrouwen is het welquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
draag je ze zelf weleens. dan keek je niet meer zo verlekkerd maar eerder zo:![]()
Strakke boxershortsquote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
trouwens, ik vind mooie kanten boxers veel mooier. vooral in de zomer, aangezien veel vrouwen niet met een string zonnen...
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je slaapt zeker ook in een string ?![]()
Geef die mug dan eens ongelijk![]()
is dat zo...?? Maar goed ook dat het die kleur was, mijn witte broek scheen lekker door met al dat bier eropquote:Op maandag 2 mei 2005 13:58 schreef Megter het volgende:
[..]
je had 't gezegd omdat ik zei dat je niets oranje aan had
ook in de zomer. dan zijn de benen bruin en de reet wit en dan nog een ander kleurtje van de string. mooi kleurenpaletquote:Op maandag 2 mei 2005 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik draag ze zelf nooit uiteraard... maar bij vrouwen is het welom ernaar te kijken
![]()
Hey jou heb ik net nodig ! je komt als geroepen !!!! ik moet een project doen voor school waar ik een mysql database moet ontwerpen voor een vakantiehuisjes verhuur bedrijf (zoiets als centerparks dus) met daaromheen een php pagina......quote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Eindhoven, forensen uit Arnhem, klein ICT bedrijf, php / mysql webdeveloper. Zoiets?
daarom... niet werken maar lullen (uuuh typen)quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef Slarioux het volgende:
Het is hier trouwens veel te warm. Net als thuis
Je kreeg toch boeken bij je opleiding?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey jou heb ik net nodig ! je komt als geroepen !!!! ik moet een project doen voor school waar ik een mysql database moet ontwerpen voor een vakantiehuisjes verhuur bedrijf (zoiets als centerparks dus) met daaromheen een php pagina......
HELP ! Snap er geen fuck van namelijk![]()
en voor onder broeken. want wees eens eerlijk: een string zit klote.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Alleen om in te slapen en voor onder rokjes
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je kreeg toch boeken bij je opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |