Donderdag is er een leuk feestquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel zin in een leuk feestje. is er volgend weekend nog ergens een leuk feest?
bij mij thuisquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb wel zin in een leuk feestje. is er volgend weekend nog ergens een leuk feest?
donderdag is er sowieso al bevrijdingspop (in de stromende regen)quote:
hey hey hey, vrouwen hebben twee wapens, tranen en make-upquote:
:") . Nerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee niet doen! dan moet ik ook huilen..
www.partyflock.nlquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Pannekoekenquote:
ik dacht toch eerder aan iets anders: tieten en make-up. maar dat eerste geldt natuurlijk niet voor iedere vrouwquote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey hey, vrouwen hebben twee wapens, tranen en make-up
Darkraverquote:Op maandag 2 mei 2005 13:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
www.partyflock.nl
Ik ga woensdag naar Darkraver
En stringsquote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hey hey hey, vrouwen hebben twee wapens, tranen en make-up
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht toch eerder aan iets anders: tieten en make-up. maar dat eerste geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw![]()
quote:
nee maar als ik jou zo hoor passen wij daar wel tussen ahhaha. Drie wapens dus voor vrouwen als onsquote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik dacht toch eerder aan iets anders: tieten en make-up. maar dat eerste geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw![]()
Toch nog wat geleerd vandaagquote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
heb ik op Fok! geleerd
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nee maar als ik jou zo hoor passen wij daar wel tussen ahhaha. Drie wapens dus voor vrouwen als ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |