Dat is het probleem juist van mijn school..... we hebben nooit PHP gehad (docenten zeggen van wel, maar iedereen zegt van niet wat ook echt zo is, we hebben nooit PHP gehad) en dan verwachten ze van ons dat wij zo'n project gaan doenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je kreeg toch boeken bij je opleiding?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat sexyer dan een stringquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Alleen om in te slapen en voor onder rokjes
En het handige is, het ziet er hetzelfde uitquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daarom... niet werken maar lullen (uuuh typen)
je raakt er aan gewen, voel het nu echt niet meer zitten. Hetzelfde met teensokkenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en voor onder broeken. want wees eens eerlijk: een string zit klote.
Een mooie boxer bij vrouwen is idd nix mis mee!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en voor onder broeken. want wees eens eerlijk: een string zit klote.
Zeg ff hoi tegen Nispeling van mijquote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist van mijn school..... we hebben nooit PHP gehad (docenten zeggen van wel, maar iedereen zegt van niet wat ook echt zo is, we hebben nooit PHP gehad) en dan verwachten ze van ons dat wij zo'n project gaan doen
had t ook nog niet gezegd hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb jou gemist idd sorry, wat doe je en waar?
ik heb het ook iets van 2 jaar iedere dag gedragen. maar toen ik na een tijd weer een boxer aandeed was het echt een verademing. en zelf vind ik strings eigenlijk maar rare dingen....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
je raakt er aan gewen, voel het nu echt niet meer zitten. Hetzelfde met teensokken
Welke opleiding doe je dan om bij een helpdesk terecht te komenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
had t ook nog niet gezegd hoor![]()
op de helpdesk bij Bouwdienst Rijkswaterstaat, in Zoetermeer
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef knox_ het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat sexyer dan een string![]()
Iets met computersquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je dan om bij een helpdesk terecht te komen
Ik zit ook op een helpdeskquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik heb alleen snachts een boxer aan en verder bijna nooit dus dan blijf je nog een beetje hangen ahhaha. maar stel dat ik ze vaker zou dragen zou ik misschien wel dezelfde conclusie als jou trekkenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb het ook iets van 2 jaar iedere dag gedragen. maar toen ik na een tijd weer een boxer aandeed was het echt een verademing. en zelf vind ik strings eigenlijk maar rare dingen....
doe MBO, systeembeheer niveau 4quote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
das mijn mentor, goeie kerelquote:
Hmmmm ik zou bijna langs willen komen om zelf ff de test op de som te doenquote:
En onder vanalles en nog wat bedoel jij dus Fok! ?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
doe MBO, systeembeheer niveau 4![]()
maar zit niet achter telefoon hoor.. doe hier van alles en nog wat![]()
Owja, elke helpdesk heeft alleen te maken met word newbies, da's waar ook!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |