Begint,quote:Op zondag 1 mei 2005 17:09 schreef Samson het volgende:
Zo, op naar topic nummer 30! Terug in de race![]()
Ging het maar zo snel...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
En alweer een nieuw topic... dat gaat snel zeg!
Overduidelijk een verkapte TVP.
Niet bewustquote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef MadGuy het volgende:
Probeer je nu je lippen tot spleetjes te knijpen?
Zo zit 't leuk ja!!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:00 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Begint,
[afbeelding]
Zo wil ik mijn haar altijd hebben......![]()
Hilarischquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Niet bewust![]()
Maar lachen als je een foto van jezelf maakt vind ik ook zo not-done![]()
Kloptquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Niet bewust![]()
Maar lachen als je een foto van jezelf maakt vind ik ook zo not-done![]()
ik denk dat je niet de enigste was, tis al aangepast, we hebbe gister n periode gewonne met voetbal, en t was er flink gezellig.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Heb jij typepolio of ben ik de enige die je post niet begrijpt, El.Wulfo?
daarom zeg ik ook in dit topicquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef MadGuy het volgende:
In dit topic wel, ja...
Schiet lekker op, ben je tussendoor nog naar de kapper geweest voor bijknippen of zo? T langer haar staat je trouwens beter dan het kortequote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Zomer 2004
[afbeelding]
Begin dit jaar
[afbeelding]
2 maand terug
[afbeelding]
3 weken terug
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
Verbrand vandaag.. Het ziet er trouwens een stuk erger uit dan het is (GSM cam
)
Pas maar op dat 'ie je niet een driehoekje op je kop kniptquote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga nu vrijdag de dertiende naar de kapper. Nou, dat voorspelt veel goeds...
50% haarquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef Avani het volgende:
24 delenWaar hebben jullie het allemaal wel niet over in deze topics
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:45 schreef MadGuy het volgende:
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
De foto's zijn iets gedateerd, misschien is het een idee allen een recente foto te plaatsen voor een nieuwe OP foto...?
Dat laat ik vandaag doen. Zal ik er zo'n Duit sliertmatje voor terugnemen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:12 schreef Kang-He het volgende:
Nou, m'n ubermat begint out of control te raken. Even binnenkort naar de kapper weer. Denk dat ikwel ff m'n mat laat weghalen.
Het klinkt als een mooi verhaal als het werkt, het is het proberen waard denk ik. het lijkt me alleen zo onvoorstelbaar dat je hoofdhuid en haar dan echt goed schoon wordt, maar misschien is het een kwestie van tijd en wennen. Leuk om ns zo'n heel andere benadering te lezen trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2005 07:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat laat ik vandaag doen. Zal ik er zo'n Duit sliertmatje voor terugnemen?
Op Fok! kwam ik het volgende topic tegen, wellicht interessant voor de mensen die het nog niet hadden gezien
Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.
Ik ga CO in ieder geval een kans geven, wellicht helpt het. Het klinkt allemaal wel plausibel.
Ik had het zelf al een keer 'bij toeval' gemerkt dat m'n har wel schoon aanvoelde maar niet uitgedroogd. Zonder het te wassen had ik conditioner gebruikt, was gewoon vergeten om eerst shampoo te gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Het klinkt als een mooi verhaal als het werkt, het is het proberen waard denk ik. het lijkt me alleen zo onvoorstelbaar dat je hoofdhuid en haar dan echt goed schoon wordt, maar misschien is het een kwestie van tijd en wennen. Leuk om ns zo'n heel andere benadering te lezen trouwens![]()
ik heb nog spul van een dollar van vorig jaar uit amerika staan (suave, ruikt naar kokos) dus daar maar ns mee aan de slagquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had het zelf al een keer 'bij toeval' gemerkt dat m'n har wel schoon aanvoelde maar niet uitgedroogd. Zonder het te wassen had ik conditioner gebruikt, was gewoon vergeten om eerst shampoo te gebruiken![]()
Nu inderdaad nog even een goedkope conditioner scoren, tot die tijd met de Gliss Kur maar
Okay, die spermasubstantie (bedlook) is géén aanrader. Ben de hele dag misselijk geweest van de geur. Maar ik heb nu wel een stoer kapsel gevonden doordat ik mijn haar naar achter had gekamt. (om van de stank af te komen) Dus morgen (vandaag) even proberen met gelwax dan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef vinge het volgende:
ik ben vandaag naar de hema gegaan dus he, en heb twee potten opgepikt. De pot 'gelwax' en de pot 'bed look'. De ene heeft een doorzichtige, stevige kleur. En die andere lijkt op sperma. Welke moet ik nou gebruiken?
Nope, sinds september 2004quote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Schiet lekker op, ben je tussendoor nog naar de kapper geweest voor bijknippen of zo? T langer haar staat je trouwens beter dan het korte
Ik heb vandaag wat gelwax uitgeprobeerd. Wel een apart goedje, maar het voelt tenminste wel lekker aan. Ik moet wel even experimenteren met de hoeveelheid en hoe te gebruiken, maar de eerste indrukken zijn positief. Mijn kapsel heeft in ieder geval een stevige storm overleefd. Het hoeft mij heus niet zo te blijven zitten zoals ik het voor de spiegel priegel, maar ik wil wel dat het een beetje in model blijft en dat ik niet de ganse dag met een plofkop rond blijf lopen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef vinge het volgende:
[..]
Dus morgen (vandaag) even proberen met gelwax dan.
Ik vanaf augustus 2004 ofzo... wordt echt wel weer eens tijd voor mij... ik denk dat ik het gewoon weer kort doe...binnenkort ff foto van mijn kapsel posten..quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:35 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik ben al vanaf oktober 2003 niet naar de kapper geweest.
Ach m'n haar is gezond dus waarom zou ik ^^.
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
En damn, wat is dat gelwax toch een raar goedje. Mijn haar zit al een dag gewoon 'goed'. Morgen heb ik geen tijd het uitgebreid te wassen met shampoo en dergelijke, dus even afwachten hoe het dan houdt...
tis nu een jaartje niet meer geknipt, naja, de puntjes welquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
Je laat je haar ook groeien, Licko?
Ik heb dezelfde ervaring, ik had echt niet verwacht dat het zou werken, maar dat doet het dus wel! Wat een uitvinding!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen.
Hm, ik ben daar eens benieuwd. Van de week maar eens even een goedkopere conditioner op de kop tikken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen.
Het werkt echt dus? Dan zal ik volgende week ook maar eens een schep conditioner inslaan..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen rukken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef MadGuy het volgende:
Wat zie ik daar voor signaalnichterij, Speth?
Absoluut niet coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef MadGuy het volgende:
Het lijkt een beetje uit proportie te zijn...
Een beetje suffig in plaats van cool.
Ik had dus nog een fles Suave uit Amerika van vorig jaar, zit best nog veel in. Is idd goedkoop spul (USD 1) maar het werkt blijkbaar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hm, ik ben daar eens benieuwd. Van de week maar eens even een goedkopere conditioner op de kop tikken.Welke gebruiken jullie, Lacoste en Samson?
Gelwax vind ik ook wel fijn tot nu toe. Al zat mijn haar totaal niet vandaag. Ik heb het nu weer even in model gebracht en het zit super.
Tja Thomas, niet om flauw te doen maar er zit meer haar aan de zijkant op deze manier dan bovenop en dat lijkt idd niet echt in proportie, komt waarschijnlijk omdat je haargrens al best aan het wijken is, dan is langer haar niet altijd een goeie optie ben ik bang.. Maar ja, je moet doen wat je zelf mooi vind staan en misschien geeft de foto een vertekend beeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
Dat van mij is ook best lang atm... alleen het ziet er niet uit
Ik weet niet echt wat ik er mee moet doen... denk maar gewoon weer afknippen
[afbeelding]
Je kunt ook gewoon een ander model laten knippen waarbij het misschien wat meer naar voren valt, dan hoef je misschien niet eens zoveel lengte te missen en staat het weer wat vlotterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:58 schreef Thomas B. het volgende:
Nee geeft geen vertekend beeld
Het moet er gewoon maar weer 's af... is leuk geweest nou
Gewoon doen wat je zelf wil, t is jouw hoofd en jouw keuze. Das nou net het leuke aan dit topic, mensen willen gewoon de haarstijl die ze zelf leuk vinden en niet omdat het nu in de mode is of zo. En langer haar bij jongens/mannen is tenminste niet zo standaard zoals bijna iedereen t al heeftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef Thomas B. het volgende:
Mja ik ben al best kalend... heb ik van mn pa denk ik
Maarja, ik ben ook altijd te lui om wat met mn haar te doen eik, dus misschien is het afvies van een kapper niet eens zo'n slecht plan.
Als je graag panden kraakt kan het heel hip zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:37 schreef Jim.Beam het volgende:
Hmm heb nu ook best wel lang haar, en wil even wat variatie. Wat vinden we vandaag de dag van hanenkammen?
En wat een TVP...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:42 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een OP... Klasse!
Jajajaja.... soms ben ik wat doorzichtig..quote:
Volgens mij wordt de Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam redelijk gesponsord door het gros van dit topic.... de gelwax bevalt hier iig prima...quote:Op zondag 8 mei 2005 12:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hoe doen jullie je lange haar?
Wat erin?
Het valt nu, als ik alles recht laat vallen, tot aan mijn ogen.
maarre... wat doen jullie in je haar?
Niks, helemaal niks. Het valt gewoon stijl naar beneden. Het komt tot iets voorbij m'n kin.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:43 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hoe doen jullie je lange haar?
Wat erin?
Het valt nu, als ik alles recht laat vallen, tot aan mijn ogen.
maarre... wat doen jullie in je haar?
Hey... dat is mijn haar in neutraalstand...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:54 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Dit haar wil ik wel.
Beetje aangepast aan mijn gezicht uiteraard.
Mijn haar is zeker niet perfect... maar je hoort me ook niet klagen hoor...quote:Op zondag 8 mei 2005 18:21 schreef MadGuy het volgende:
Neutraalstand
Het valt dus wel mee met jouw perfecte haar. Dat geeft Jan Modaalhaar weer moed.
Tegenspraak tussen de mis? He, heb je nieuwe woordjes gehoord die je niet kunt schrijven?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef Coldplaya het volgende:
contradictio intermis
Zo te zien ben je óf vanaf kaal begonnen, of je bent net bezigquote:[b]Op zondag 8 mei 2005 20:13
En hoe lang duurt het kweken van zo'n 'carrièremat', om ssebass te citeren?
Geheel off topic, maar Is dat zo'n schilderij van Escher? op de achtergrondquote:Op zondag 8 mei 2005 20:13 schreef Coldplaya het volgende:
Hmm, dit vind ik ns een erg leuk forum. Ik ben ook bezig mijn haar te laten groeien, en bovenop is het resultaat heel aardig, echter, mijn nek lijkt vaak 'een kraaiennest' om mijn vader te citeren.......dat wil zeggen de onderkant...
http://images.cu2.nl/cu2.nl/342/615/8/pics/0.jpg
Ok, geen duidelijke foto, maar het is ook meer om te illustreren hoe mijn haar van achteren groeit...zit te denken...een nekmatje, moet ik het dan gewoon laten groeien in mijn nek of ook laten bijpunten? of is groei en modelijk tegelijk een contradictio intermis?Zou trouwens graag wat meer slag in mijn nek hebben...komt dat vanzelf of....?
En hoe lang duurt het kweken van zo'n 'carrièremat', om ssebass te citeren?
Haha, tja, die foto is begin maart, het is inmiddels wel wat langer, echter mijn haar lijkt in mijn nek heel 'piekerig' te groeien, terwijl het van voren een beetje begint te golven. Dat is op die foto niet echt te zien. Ik wil eigenlijk zo'n kapsel als ssebass heeft, maar die heeft dunner haar dan ik, lijkt me.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zo te zien ben je óf vanaf kaal begonnen, of je bent net bezigIk zou het gewoon ook laten groeien in m'n nek om zo nu en dan de kapper te bezoeken om dat bij te knippen. Wat ik op de foto zie zou ik zeker geen mat durven noemen... je vader zal nog wat te verduren krijgen dan
Ik ben ook nog steeds bezig, maar krijg steeds meer de neiging om tegen de zomer het er allemaal af te halen... maar goed... we zullen nog zien... op dit moment ga ik nog stug door (ook al krijg ik regelmatig commentaarquote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik liet het groeien.... maar het staat me niet dus het gaat er weer mooi af!
Tja, mijn vader houdt van 'Kort Amerikaans', je hoeft Wolkers niet gelezen te hebben om te weten wat ik daarmee bedoel. En de dorpsgek die bij ons voor kapper speelt, deelt die mening, dunkt mij, want hij grijpt veelal gelijk naar de tondeuse...misschien omdat hij zelf een coupe Fortuyn heeft? Maar ik denk dat er wel meer zijn die een andere visie hebben dan hun kapper?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
... je vader zal nog wat te verduren krijgen dan
Ik zit ook nog in die periode, dat er wel eens om gelachen wordt,quote:Op zondag 8 mei 2005 22:21 schreef Speth het volgende:
[..]
Klopt. Dit is ook niet bepaald wat ik uiteindelijk wil.
Misschien moet je dan gewoon een andere conditioner gebruiken. Ik heb het ook vandaag door die Schwarzkopf meuk. De shampoo van die lijn heb ik ook altijd klote gevonden. En misschien moet je het ook wat afwisselen met gewoon met shampoo wassen. Dat idee heb ik althans...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef Speth het volgende:
Vandaag met conditioner gewassen, het werkt idd, hoewel het misschien een beetje te glad aanvoelt nu.
Armoedig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Het staat ook goed. Iets langer zou misschien een beetje armoedig worden. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Je merkt wel duidelijk dat de conditioner van 't kruidvat van mindere kwaliteit is dan die van Gliss Kur. Nou kost het ook maar iets meer dan de helft, dus goed om mee te CO'en. Na een aantal dagen merk ik dat m'n haar absoluut niet droog is, en erg glad. Vettig zou ik het niet willen noemen. Stylen gaat zo ook een stuk makkelijker, en geen droge plukken haar zoals ik eerst weleens had na het wassen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef Speth het volgende:
Vandaag met conditioner gewassen, het werkt idd, hoewel het misschien een beetje te glad aanvoelt nu.
Totdat we over 5 weken allemaal met een jaren 60 vet hoofd rondlopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga even verder, if you don't mind, want de Hema gebruiken voor een CO behandeling werkt supertjeprima hier!Voorlopig dan.
Ja, daar kan ik dus niet aankomen... dus misschien iemand anders??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef MadGuy het volgende:
Screencaps!
Ik ga vandaag naar de kapper. Bijpunten. Ben benieuwd.
kijk eens wat vrolijker johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef Steijn het volgende:
Mag ik inmiddels ook meedoen?
Zo kwam ik onder de douche vandaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zeggen ze wel vaker.quote:
Nooit...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:07 schreef mrkanarie het volgende:
ik kan het nu eventueel in een staartje doen, maar op welke lengte vinden jullie dat het in een staartje kan?
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef MadGuy het volgende:
Ziet er 'grungy' en stoer uit, witte glansknikker. Past wel bij je.
ik heb elke keer met het wassen van mijn gezicht/scheren een muts op om mijn haar naar achteren te houdenquote:[b]hoewel ik het wel met een clip achter bijeen houdt, omdat ik anders met het scheren ook een stuk van mijn haar dat langs mijn nek valt eraf scheer...
quote:Op zondag 15 mei 2005 14:23 schreef MadGuy het volgende:
Dat is ook een idee Boudewyn...
En @ dewitteparel: Nou dan valt het direct al goed. Ik ben niet jaloers ofzo...
Alleen dan heb ik het in een staartje.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef MadGuy het volgende:
En een staart is not done hoewel ik het wel met een clip achter bijeen houdt, omdat ik anders met het scheren ook een stuk van mijn haar dat langs mijn nek valt eraf scheer...
[nsb modus]quote:Op maandag 16 mei 2005 19:05 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb hem geloof ik uit een eerder topic. Maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef MadGuy het volgende:
Dan heb ik hem inderdaad uit mijn maandelijkse ruk fotoboek ronde...![]()
Je lijkt zo op die koning met lepra uit Kingdom of Heaven (butfilm, gaaf kapselquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Fujifilm het volgende:
[[url=http://img109.echo.cx/img109/8648/ikano5ei.jpg]afbeelding][/URL]Ik anoniem met lang haar
Geen idee, die film nog niet gezien, maar zal er op lettenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Je lijkt zo op die koning met lepra uit Kingdom of Heaven (butfilm, gaaf kapsel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |