Ik heb dezelfde ervaring, ik had echt niet verwacht dat het zou werken, maar dat doet het dus wel! Wat een uitvinding!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen.
Hm, ik ben daar eens benieuwd. Van de week maar eens even een goedkopere conditioner op de kop tikken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen.
Het werkt echt dus? Dan zal ik volgende week ook maar eens een schep conditioner inslaan..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen rukken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef MadGuy het volgende:
Wat zie ik daar voor signaalnichterij, Speth?
Absoluut niet coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef MadGuy het volgende:
Het lijkt een beetje uit proportie te zijn...
Een beetje suffig in plaats van cool.
Ik had dus nog een fles Suave uit Amerika van vorig jaar, zit best nog veel in. Is idd goedkoop spul (USD 1) maar het werkt blijkbaar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hm, ik ben daar eens benieuwd. Van de week maar eens even een goedkopere conditioner op de kop tikken.Welke gebruiken jullie, Lacoste en Samson?
Gelwax vind ik ook wel fijn tot nu toe. Al zat mijn haar totaal niet vandaag. Ik heb het nu weer even in model gebracht en het zit super.
Tja Thomas, niet om flauw te doen maar er zit meer haar aan de zijkant op deze manier dan bovenop en dat lijkt idd niet echt in proportie, komt waarschijnlijk omdat je haargrens al best aan het wijken is, dan is langer haar niet altijd een goeie optie ben ik bang.. Maar ja, je moet doen wat je zelf mooi vind staan en misschien geeft de foto een vertekend beeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef Thomas B. het volgende:
Dat van mij is ook best lang atm... alleen het ziet er niet uit
Ik weet niet echt wat ik er mee moet doen... denk maar gewoon weer afknippen
[afbeelding]
Je kunt ook gewoon een ander model laten knippen waarbij het misschien wat meer naar voren valt, dan hoef je misschien niet eens zoveel lengte te missen en staat het weer wat vlotterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:58 schreef Thomas B. het volgende:
Nee geeft geen vertekend beeld
Het moet er gewoon maar weer 's af... is leuk geweest nou
Gewoon doen wat je zelf wil, t is jouw hoofd en jouw keuze. Das nou net het leuke aan dit topic, mensen willen gewoon de haarstijl die ze zelf leuk vinden en niet omdat het nu in de mode is of zo. En langer haar bij jongens/mannen is tenminste niet zo standaard zoals bijna iedereen t al heeftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef Thomas B. het volgende:
Mja ik ben al best kalend... heb ik van mn pa denk ik
Maarja, ik ben ook altijd te lui om wat met mn haar te doen eik, dus misschien is het afvies van een kapper niet eens zo'n slecht plan.
Als je graag panden kraakt kan het heel hip zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:37 schreef Jim.Beam het volgende:
Hmm heb nu ook best wel lang haar, en wil even wat variatie. Wat vinden we vandaag de dag van hanenkammen?
En wat een TVP...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:42 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een OP... Klasse!
Jajajaja.... soms ben ik wat doorzichtig..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |