Begint,quote:Op zondag 1 mei 2005 17:09 schreef Samson het volgende:
Zo, op naar topic nummer 30! Terug in de race![]()
Ging het maar zo snel...quote:Op zondag 1 mei 2005 22:41 schreef 205_Lacoste het volgende:
En alweer een nieuw topic... dat gaat snel zeg!
Overduidelijk een verkapte TVP.
Niet bewustquote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef MadGuy het volgende:
Probeer je nu je lippen tot spleetjes te knijpen?
Zo zit 't leuk ja!!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:00 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Begint,
[afbeelding]
Zo wil ik mijn haar altijd hebben......![]()
Hilarischquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Niet bewust![]()
Maar lachen als je een foto van jezelf maakt vind ik ook zo not-done![]()
Kloptquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Niet bewust![]()
Maar lachen als je een foto van jezelf maakt vind ik ook zo not-done![]()
ik denk dat je niet de enigste was, tis al aangepast, we hebbe gister n periode gewonne met voetbal, en t was er flink gezellig.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:23 schreef MadGuy het volgende:
Heb jij typepolio of ben ik de enige die je post niet begrijpt, El.Wulfo?
daarom zeg ik ook in dit topicquote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef MadGuy het volgende:
In dit topic wel, ja...
Schiet lekker op, ben je tussendoor nog naar de kapper geweest voor bijknippen of zo? T langer haar staat je trouwens beter dan het kortequote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Zomer 2004
[afbeelding]
Begin dit jaar
[afbeelding]
2 maand terug
[afbeelding]
3 weken terug
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
Verbrand vandaag.. Het ziet er trouwens een stuk erger uit dan het is (GSM cam
)
Pas maar op dat 'ie je niet een driehoekje op je kop kniptquote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga nu vrijdag de dertiende naar de kapper. Nou, dat voorspelt veel goeds...
50% haarquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef Avani het volgende:
24 delenWaar hebben jullie het allemaal wel niet over in deze topics
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:45 schreef MadGuy het volgende:
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
De foto's zijn iets gedateerd, misschien is het een idee allen een recente foto te plaatsen voor een nieuwe OP foto...?
Dat laat ik vandaag doen. Zal ik er zo'n Duit sliertmatje voor terugnemen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:12 schreef Kang-He het volgende:
Nou, m'n ubermat begint out of control te raken. Even binnenkort naar de kapper weer. Denk dat ikwel ff m'n mat laat weghalen.
Het klinkt als een mooi verhaal als het werkt, het is het proberen waard denk ik. het lijkt me alleen zo onvoorstelbaar dat je hoofdhuid en haar dan echt goed schoon wordt, maar misschien is het een kwestie van tijd en wennen. Leuk om ns zo'n heel andere benadering te lezen trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2005 07:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat laat ik vandaag doen. Zal ik er zo'n Duit sliertmatje voor terugnemen?
Op Fok! kwam ik het volgende topic tegen, wellicht interessant voor de mensen die het nog niet hadden gezien
Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.
Ik ga CO in ieder geval een kans geven, wellicht helpt het. Het klinkt allemaal wel plausibel.
Ik had het zelf al een keer 'bij toeval' gemerkt dat m'n har wel schoon aanvoelde maar niet uitgedroogd. Zonder het te wassen had ik conditioner gebruikt, was gewoon vergeten om eerst shampoo te gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Het klinkt als een mooi verhaal als het werkt, het is het proberen waard denk ik. het lijkt me alleen zo onvoorstelbaar dat je hoofdhuid en haar dan echt goed schoon wordt, maar misschien is het een kwestie van tijd en wennen. Leuk om ns zo'n heel andere benadering te lezen trouwens![]()
ik heb nog spul van een dollar van vorig jaar uit amerika staan (suave, ruikt naar kokos) dus daar maar ns mee aan de slagquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had het zelf al een keer 'bij toeval' gemerkt dat m'n har wel schoon aanvoelde maar niet uitgedroogd. Zonder het te wassen had ik conditioner gebruikt, was gewoon vergeten om eerst shampoo te gebruiken![]()
Nu inderdaad nog even een goedkope conditioner scoren, tot die tijd met de Gliss Kur maar
Okay, die spermasubstantie (bedlook) is géén aanrader. Ben de hele dag misselijk geweest van de geur. Maar ik heb nu wel een stoer kapsel gevonden doordat ik mijn haar naar achter had gekamt. (om van de stank af te komen) Dus morgen (vandaag) even proberen met gelwax dan.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:32 schreef vinge het volgende:
ik ben vandaag naar de hema gegaan dus he, en heb twee potten opgepikt. De pot 'gelwax' en de pot 'bed look'. De ene heeft een doorzichtige, stevige kleur. En die andere lijkt op sperma. Welke moet ik nou gebruiken?
Nope, sinds september 2004quote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Schiet lekker op, ben je tussendoor nog naar de kapper geweest voor bijknippen of zo? T langer haar staat je trouwens beter dan het korte
Ik heb vandaag wat gelwax uitgeprobeerd. Wel een apart goedje, maar het voelt tenminste wel lekker aan. Ik moet wel even experimenteren met de hoeveelheid en hoe te gebruiken, maar de eerste indrukken zijn positief. Mijn kapsel heeft in ieder geval een stevige storm overleefd. Het hoeft mij heus niet zo te blijven zitten zoals ik het voor de spiegel priegel, maar ik wil wel dat het een beetje in model blijft en dat ik niet de ganse dag met een plofkop rond blijf lopen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef vinge het volgende:
[..]
Dus morgen (vandaag) even proberen met gelwax dan.
Ik vanaf augustus 2004 ofzo... wordt echt wel weer eens tijd voor mij... ik denk dat ik het gewoon weer kort doe...binnenkort ff foto van mijn kapsel posten..quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:35 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik ben al vanaf oktober 2003 niet naar de kapper geweest.
Ach m'n haar is gezond dus waarom zou ik ^^.
Die shampoo kan onderhand wel bij het oud vuil MG, schoonspoelen met conditioner werkt echt top. Dat je het tig minuten moet laten in trekken is eens in de zoveel tijd misschien nodig, maar gaat ook prima als je het een paar minuten op je kop laat, en ondertussen verder gaat met douchen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
En damn, wat is dat gelwax toch een raar goedje. Mijn haar zit al een dag gewoon 'goed'. Morgen heb ik geen tijd het uitgebreid te wassen met shampoo en dergelijke, dus even afwachten hoe het dan houdt...
tis nu een jaartje niet meer geknipt, naja, de puntjes welquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
Je laat je haar ook groeien, Licko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |