Misschien moet je dan gewoon een andere conditioner gebruiken. Ik heb het ook vandaag door die Schwarzkopf meuk. De shampoo van die lijn heb ik ook altijd klote gevonden. En misschien moet je het ook wat afwisselen met gewoon met shampoo wassen. Dat idee heb ik althans...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef Speth het volgende:
Vandaag met conditioner gewassen, het werkt idd, hoewel het misschien een beetje te glad aanvoelt nu.
Armoedig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Het staat ook goed. Iets langer zou misschien een beetje armoedig worden. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Je merkt wel duidelijk dat de conditioner van 't kruidvat van mindere kwaliteit is dan die van Gliss Kur. Nou kost het ook maar iets meer dan de helft, dus goed om mee te CO'en. Na een aantal dagen merk ik dat m'n haar absoluut niet droog is, en erg glad. Vettig zou ik het niet willen noemen. Stylen gaat zo ook een stuk makkelijker, en geen droge plukken haar zoals ik eerst weleens had na het wassen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef Speth het volgende:
Vandaag met conditioner gewassen, het werkt idd, hoewel het misschien een beetje te glad aanvoelt nu.
Totdat we over 5 weken allemaal met een jaren 60 vet hoofd rondlopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga even verder, if you don't mind, want de Hema gebruiken voor een CO behandeling werkt supertjeprima hier!Voorlopig dan.
Ja, daar kan ik dus niet aankomen... dus misschien iemand anders??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:45 schreef MadGuy het volgende:
Screencaps!
Ik ga vandaag naar de kapper. Bijpunten. Ben benieuwd.
kijk eens wat vrolijker johquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef Steijn het volgende:
Mag ik inmiddels ook meedoen?
Zo kwam ik onder de douche vandaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zeggen ze wel vaker.quote:
Nooit...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:07 schreef mrkanarie het volgende:
ik kan het nu eventueel in een staartje doen, maar op welke lengte vinden jullie dat het in een staartje kan?
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef MadGuy het volgende:
Ziet er 'grungy' en stoer uit, witte glansknikker. Past wel bij je.
ik heb elke keer met het wassen van mijn gezicht/scheren een muts op om mijn haar naar achteren te houdenquote:[b]hoewel ik het wel met een clip achter bijeen houdt, omdat ik anders met het scheren ook een stuk van mijn haar dat langs mijn nek valt eraf scheer...
quote:Op zondag 15 mei 2005 14:23 schreef MadGuy het volgende:
Dat is ook een idee Boudewyn...
En @ dewitteparel: Nou dan valt het direct al goed. Ik ben niet jaloers ofzo...
Alleen dan heb ik het in een staartje.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef MadGuy het volgende:
En een staart is not done hoewel ik het wel met een clip achter bijeen houdt, omdat ik anders met het scheren ook een stuk van mijn haar dat langs mijn nek valt eraf scheer...
[nsb modus]quote:Op maandag 16 mei 2005 19:05 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb hem geloof ik uit een eerder topic. Maar dat weet ik niet helemaal zeker meer...
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef MadGuy het volgende:
Dan heb ik hem inderdaad uit mijn maandelijkse ruk fotoboek ronde...![]()
Je lijkt zo op die koning met lepra uit Kingdom of Heaven (butfilm, gaaf kapselquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Fujifilm het volgende:
[[url=http://img109.echo.cx/img109/8648/ikano5ei.jpg]afbeelding][/URL]Ik anoniem met lang haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |