vertel dat tegen bea !quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef keizerpinguin het volgende:
geweldig je verdient een lintje!!![]()
wat een pessimisme !quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Is het nou kippensoep of kippesoep?
uhh, geef mij eens een reden waarom niet !quote:
Van Dale zegt:quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Is het nou kippensoep of kippesoep?
Dus is het kippensoep.quote:U hebt gezocht op kippesoep:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
quote:U hebt gezocht op kippensoep:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
kip·pen·soep (de ~)
1 kippenbouillon, eventueel met stukjes kip erin
Ik vind ze idd een stuk leuker dan Rob en Nico..ook qua presenterenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:37 schreef Cybart het volgende:
Thomas wordt met de week leuker
"ja ik ga deze balk eerst op maat zagen..... euhm, ja da's vrij logisch eigenlijk he, dat je eerst iets op maat zaagt"
vervolgens gaat ie de balk spuiten... staat ie aan de verkeerde kant en komt ie onder de verf
Dan wordt het te persoonlijk. Kom jij dan met positieve redenen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:36 schreef creno het volgende:
[..]
uhh, geef mij eens een reden waarom niet !
Bedankt, hij is lekker. Of was het nou ze?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Van Dale zegt:
[..]
Dus is het kippensoep.
[..]
lodewijk is niet leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind ze idd een stuk leuker dan Rob en Nico..ook qua presenteren
Bonjour, chéri!quote:
Ik wil graag niet te veel over mezelf vertellen. (prive, persoonlijk, anoniem, etc)quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Slim, hoe is het nu?
Liebchen!quote:
Is goed. Hoe dan ook: hou je haaks.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik wil graag niet te veel over mezelf vertellen. (prive, persoonlijk, anoniem, etc)
Het kan beter. Dat is alles wat ik kwijt wil.
Ja hallo, vrees niet! De FOK!boezem is hier!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik wil graag niet te veel over mezelf vertellen. (prive, persoonlijk, anoniem, etc)
Het kan beter. Dat is alles wat ik kwijt wil.
Geniet ervan, CDP, je verdient hetquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben naar de bank aan t verhuizen met mn bak ijsTot strakkies!
Do not underestimate the power of the FOK!Boezem.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, vrees niet! De FOK!boezem is hier!
*drukt aan boezem*
*aait over bolletje*
*geeft kusje op neus*
Zo, verdrietjes weer een beetje weg..
Dag lief poepelemoentje vamme.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
*ook weer eens ja hoi zegt enzo*
Ja hoi. Enzo..
dingesquote:
Alles goed?quote:
nou nou ! als of dat een hele onderneming is !quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hai.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dag lief poepelemoentje vamme..
.
Hoi! Enzo.
Häagen-Dazs of Ben & Jerry's?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb geloof ik nog steeds wat alcohol in m'n bloed zitten van vannacht.quote:
Euh nee, ze heeft een slak doodgetrapt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hai..
Heeft mini-MUUS ook haar fietsje versierd vandaag? Met oranje slingers en alles?.
Hmmz.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nee, ze heeft een slak doodgetrapt.
Tragisch.....
Chocola is vaak beter dan sex.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kersenijs met stukjes chocola en kersen.. ik word er gewoon geil van
Ik sta al sinds december droog maar dit maakt t weer goed voor een weekje of 3quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Chocola is vaak beter dan sex.
Ach ja, 't is maar een keer per jaar koninginnedagquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog steeds wat alcohol in m'n bloed zitten van vannacht..
Maar verder is alles wel redelijk bien enzo..
Kan je nagaan wat chocola eten tijdens sex met je doet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik sta al sinds december droog maar dit maakt t weer goed voor een weekje of 3
Mijn vriendje houdt niet van chocolaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat chocola eten tijdens sex met je doet.
wat zeur jij nou !quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik sta al sinds december droog maar dit maakt t weer goed voor een weekje of 3
Ik ben tegen iedereen agressief, maar nooit tegen dieren!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz..
Wat een agressie. En zo jong al.
Echt een kind van haar moeder dus..
Koninginnedag? Het was gewoon vrijdagavond hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach ja, 't is maar een keer per jaar koninginnedag(Gelukkig).
Dude.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen agressief, maar nooit tegen dieren!.
Nee luistert.
We waren in de tuin aan het rommelen en toen maakte mini-MUUS kennis met een slak genaamd Slakkie. Slakkie en mini-MUUS werden de beste maatjes en mini-MUUS sleepte Slakkie de hele tuin door op een blaadje. (Want slakjes moeten blaadjes!)
Maar op een gegeven moment valt Slakkie van dat blaadje en mini-MUUS had het niet door en loopt gewoon verder. *flats*.
Ze heeft gebruld, gegild en geschreeuwd.. Zo'n prille vriendschap die zo bruut ende plotseling wordt beeindigd.
.
Ze heeft hem begraven en er ligt een plechtige brief op zijn graf. En wat schepjes. En een emmer. En een skippybal. En wat zandvormpjes. Want dat is grafversiering.
We zijn ook even een momentje stil geweest om Slakkie te herdenken.
Het was mooi.....
Dan blijft er meer chocola voor jou over. Duh!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vriendje houdt niet van chocola
Volgens mij moet je daar niet overnadenken maar t gewoon een x ervarenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat chocola eten tijdens sex met je doet.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef MUUS het volgende:
Ik ben tegen iedereen agressief, maar nooit tegen dieren!.
Nee luistert.
We waren in de tuin aan het rommelen en toen maakte mini-MUUS kennis met een slak genaamd Slakkie. Slakkie en mini-MUUS werden de beste maatjes en mini-MUUS sleepte Slakkie de hele tuin door op een blaadje. (Want slakjes moeten blaadjes!)
Maar op een gegeven moment valt Slakkie van dat blaadje en mini-MUUS had het niet door en loopt gewoon verder. *flats*.
Ze heeft gebruld, gegild en geschreeuwd.. Zo'n prille vriendschap die zo bruut ende plotseling wordt beeindigd.
.
Ze heeft hem begraven en er ligt een plechtige brief op zijn graf. En wat schepjes. En een emmer. En een skippybal. En wat zandvormpjes. Want dat is grafversiering.
We zijn ook even een momentje stil geweest om Slakkie te herdenken.
Het was mooi.....
Ook maar een keer per jaarquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Koninginnedag? Het was gewoon vrijdagavond hoor..
Nee hoor, ik had een verjaardag. Een beetje uit de hand gelopen verjaardag..
Wie? Je opa? Keizerdinges? Jan Peter Potter? Sinterklaas?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:12 schreef creno het volgende:
hij komt naar hier, bij mij thuis !
niet gewoon *toet toet* instappen en wegrijden, neeeee hij komt binnen
inwendige stress, uitwendige schijnbare kalmte !!
hij komt naar hier
Wie is het? Henny Huisman? De mosselman?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:12 schreef creno het volgende:
hij komt naar hier, bij mij thuis !
niet gewoon *toet toet* instappen en wegrijden, neeeee hij komt binnen
inwendige stress, uitwendige schijnbare kalmte !!
hij komt naar hier
HIJ !!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie? Je opa? Keizerdinges? Jan Peter Potter? Sinterklaas?
Enlighten us!
degene die me op mijn wolk heeft geschoptquote:
Simple Plan... een super aardige goeie Punkband uit Canadaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg CPD PCD DPC Dinges...
Wie zijn die meneren op die foto's op je weblogdingesgebeurentoestand?
Ow!! Zeg dat dan!!!!quote:
[vrouwmode]quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan blijft er meer chocola voor jou over. Duh!
Oeh! En hij gaat ook nog binnen komen en alles?!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:15 schreef creno het volgende:
[..]
degene die me op mijn wolk heeft geschopt
roman showers... ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
[vrouwmode]
dan word ik dik!!
[/vrouwmode]
Halve kilo chocola eten en dan ssexen... kweenie, ik geil niet zo op roman showers
Heb je Keizerpinguin weggestuurdquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! En hij gaat ook nog binnen komen en alles?!
Kalm blijven. Heb je je tanden gepoetst?
Heb je gedouched?
Heb je een schone onderbroek aan?
ben bezig ben bezig !!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! En hij gaat ook nog binnen komen en alles?!
Kalm blijven. Heb je je tanden gepoetst?
Heb je gedouched?
Heb je een schone onderbroek aan?
Niet eten, warme vloeibare chocolade aflikken van ...quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
[vrouwmode]
dan word ik dik!!
[/vrouwmode]
Halve kilo chocola eten en dan ssexen... kweenie, ik geil niet zo op roman showers
ik ga het ook niet vertellen, ik heb net gegeten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
roman showers... ik wil het niet weten..
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dude..
De vriendschap. De drama. De emoties. De tragiek.
*snotter*.
Het is net een Griekse tragedie.
Godzijzeidank.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ga het ook niet vertellen, ik heb net gegeten.
Prentenboek. Succes verzekerd. Ik weet nog wel een uitgever.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja.. De vrienden Miertje(s), Spinnetje(s), Lieveheersbeestje(s), Wormpje(s), Torretje(s) etc gingen ook altijd weg, omdat ze het druk hadden, naar hun familie moesten of eten moesten zoeken. Dat weet je, daar kan je je op voorbereiden....
We wisten ook dat Slakkie weer weg zou moeten gaan, maar zo abrupt.....
Ik denk dat ik het verhaal ga laten verfilmen.
Jij kan leuk vertellenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja.. De vrienden Miertje(s), Spinnetje(s), Lieveheersbeestje(s), Wormpje(s), Torretje(s) etc gingen ook altijd weg, omdat ze het druk hadden, naar hun familie moesten of eten moesten zoeken. Dat weet je, daar kan je je op voorbereiden....
Ja, mooi he? Zo'n hele berg fel gekleurd speelgoed op een graf achter in een hoekje van mijn tuin. Prachtig...quote:
quote:
Dude.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:18 schreef creno het volgende:
waar is keizerpinguin met zijn kalmerende antwoorden
zeg ik was wel degene die hem heeft uitgenodigd hoor toevallig ik word dus niet weggestuurd!!quote:
MOET IK OOK NOG GAAN ZOEKEN !quote:
Je denkt altijd dat het een ander overkomt. En ook al weet je dat het ooit gaat gebeuren, het blijft onverwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
ach joh maak je niet druk hij komt wat drinken niet je slaapkamer keuren anders was hij meteen weg gerent!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:18 schreef creno het volgende:
[..]
ben bezig ben bezig !!
paniek paniek ! stress stress !
waar is keizerpinguin met zijn kalmerende antwoorden
wacht maar tot ze ouder is !quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben blij dat ze haar glijbaan niet kan verslepen..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prentenboek. Succes verzekerd. Ik weet nog wel een uitgever.
quote:
bedankt keizerpinguin voor je opbeurende woordenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach joh maak je niet druk hij komt wat drinken niet je slaapkamer keuren anders was hij meteen weg gerent!
Ja, hallo, dat is je eigen schuld. Moet je de boel maar niet rond laten slingeren en beter opruimen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef creno het volgende:
[..]
MOET IK OOK NOG GAAN ZOEKEN !
daar heb ik toch helemaal geen tijd voor !
Het is gewoon voorbestemd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]. Toevallig had ik het een paar dagen geleden met iemand over de ideeen die ik heb voor prentenboeken voor kinderen. Zo vaak hebben mensen gezegd dat ik er nu gewoon eens aan moest gaan beginnen, maar het ontbrak mij aan lef ofzo. "Zal toch wel niet uitgegeven worden".
Hij zei nu ook weer dat ik het nu potverdomme eens moest doen, omdat ik leuk kan schrijven..etc etc
Nu deze opmerkingen weer. Hmmmm..
Toch maar eens over denken, beeb.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]. Toevallig had ik het een paar dagen geleden met iemand over de ideeen die ik heb voor prentenboeken voor kinderen. Zo vaak hebben mensen gezegd dat ik er nu gewoon eens aan moest gaan beginnen, maar het ontbrak mij aan lef ofzo. "Zal toch wel niet uitgegeven worden".
Hij zei nu ook weer dat ik het nu potverdomme eens moest doen, omdat ik leuk kan schrijven..etc etc
Nu deze opmerkingen weer. Hmmmm..
Dude, kijk mijn post hierboven.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou trouwens eerst het boek schrijven en dat dan laten verfilmen. Dubbelop enzo.
Oh god... en d'r zandbak....quote:
En G_E maakt weer Schattige Tekeningetjes enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is gewoon voorbestemd.
Je moet alleen wel een illustrator ritselen. Of een (voorlees)boekje maken.
Ik post snel, maar tegen jou kan ik niet op.quote:
Wees blij dat ze d'r zandbak niet als kerkhof heeft gebruikt.quote:Oh god... en d'r zandbak..... Ssssssssssssst!
.
Mijn broer. Of mijn beste vriend.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is gewoon voorbestemd.
Je moet alleen wel een illustrator ritselen. Of een (voorlees)boekje maken.
Hey, jij moet je weblog in je sig of in je profiel zetten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kijken er nog meer mensen BBC1? Idit progamma echt
Graham Norton dansgebeuren?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kijken er nog meer mensen BBC1? Idit progamma echt
*bloemetjes strooit*quote:
Relax man. Adem in en adem uit...quote:
En tiepen maar.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn broer. Of mijn beste vriend.
Hmmmmmmmmm.
*denken gaat*
*Word opstart*.
Ik wil je niet kwetsen ofso, maar is een kind opvoeden niet een fulltime job?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn broer. Of mijn beste vriend.
Hmmmmmmmmm.
*denken gaat*
*Word opstart*.
Condooms!!quote:
Tis een afwijking.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik post snel, maar tegen jou kan ik niet op..
quote:Wees blij dat ze d'r zandbak niet als kerkhof heeft gebruikt..
Och, ze kan toch nog niet alles lezen dus je kan zeggen wat je wilt.quote:Ze leest toch niet mee he?.
Mwjah..ik moet binnenkort maar ff een ander design'tje pakkenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey, jij moet je weblog in je sig of in je profiel zetten.
BTW, die roze/paarse kleuren vind ik echt niet mooi.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..ik moet binnenkort maar ff een ander design'tje pakken
En ik maar denken dat ik een afwijking had.quote:
OMG... Ik zou versterking inschakelen. Wie weet wat je daar allemaal tegenkomt.quote:.
*note to self* Morgen zandbak nakijken.
Phew. *opgelucht ademhaal*quote:Och, ze kan toch nog niet alles lezen dus je kan zeggen wat je wilt..
Nog suggesties?quote:
*voegt toe aan Feedreader*quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook een weblogje, er staat alleen nog niks in want ik vertrek vrijdag pas
http://maikeinamerika.web-log.nl/
ja natuurlijk maar hij komt pas rond 9 uur dus.... we hebben nog even! hahaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
Is creno z'n date al gearriveerd?
Is keizerpinguin nog online om ons op de hoogte houden?.
wei DP nee joh wesleyquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wie komt er dan? Of mogen wij het niet weten? (DePresident?)
Oooow...quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar hij komt pas rond 9 uur dus.... we hebben nog even! haha
Helloow armsquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wei DP nee joh wesley
[afbeelding]
"Komt ie dan he"quote:
Hij duwt zijn biceps opquote:
ja dat zie ook wel. Maar het effect blijft. althans bij mij dan. Maar ik ben ook vrij makkelijk geloof ik.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij duwt zijn biceps op
m/m kus op NL 3 net
Dus als ik zo'n foto maak, heb ik ook effect?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja dat zie ook wel. Maar het effect blijft. althans bij mij dan. Maar ik ben ook vrij makkelijk geloof ik..
Als jij dan ook zulke armen hebt en ik dorkne genoeg ben, wie weet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus als ik zo'n foto maak, heb ik ook effect?
Ik werk eraan *zucht*quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als jij dan ook zulke armen hebt en ik dorkne genoeg ben, wie weet..
maar in het echt zijn ze ook mooi gevormd hoor ook zonder dat hij ze omhoog duwt! moet je wel wat voor hebben toch?quote:
Gelukkig komt ie niet voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
maar in het echt zijn ze ook mooi gevormd hoor ook zonder dat hij ze omhoog duwt! moet je wel wat voor hebben toch?
maar ik ga me ook snel douche zo hij kwam al om half 9 hoor ik net en nu zit ik er bij alsof ik net uit bed kom hahah
nee dat niet maar het is wel homo en dan zie ik er graag verzogd uit zo ie zo als er visite komt!quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig komt ie niet voor jou.. Toch?
.
Oh, ik geloof best dat ie wat heeft, maar om het dan zo duidelijk nog net iets meer te laten lijken vind ik een beetje triestquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
maar in het echt zijn ze ook mooi gevormd hoor ook zonder dat hij ze omhoog duwt! moet je wel wat voor hebben toch?
maar ik ga me ook snel douche zo hij kwam al om half 9 hoor ik net en nu zit ik er bij alsof ik net uit bed kom hahah
Mais oui.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee dat niet maar het is wel homo en dan zie ik er graag verzogd uit zo ie zo als er visite komt!
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:21 schreef keizerpinguin het volgende:
nog niemand komt om kwart voor 9 ongeveer hij reed zo weg!
Trud.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga douche dus..... de update komt niet meer of misschien op een later tijdstip word vervolgd!
Musicals veel leuker. Tony nicht Neefquote:
Ja doe dan updeeten en alles!quote:
Heb hem not niet gezien en eigenlijk trekt dat soort shows me niet echt. Te veel gedoe eromheen ofzo. Maar och, voor meets ben ik altijd inquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lion KingIk wil in Augustus weer..:Y
Meet?
quote:En de koningin, zit daar wel een echt mens in?
Oh voor BatB ben k erg wantrouwig..te veel gezoek naar grote namen voor dat Beest vond k geen goed voorteken...quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb hem not niet gezien en eigenlijk trekt dat soort shows me niet echt. Te veel gedoe eromheen ofzo. Maar och, voor meets ben ik altijd in
Ik ga wel (hopelijk, als ik dan nog in Nederland woon) naar Beauty and the Beast.
En ik wil nog steeds naar Les Mis.
Dat is nooit 100% bewezen.quote:
Stan is geweldig.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh voor BatB ben k erg wantrouwig..te veel gezoek naar grote namen voor dat Beest vond k geen goed voorteken...
NEEE CHANTALLEKE MAG T DOENquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stan is geweldig.
Having that said, ik weet niet zeker of hij deze rol goed neer kan zetten. Na Roberto de Groot wordt het lastig mij te bekorenMaar goed, het is Stanley...
Zie het al voor me, Burleson die aan Angela Schijf (die was het toch?) vraagt "Wil je vannacht met me naar bed?"
Oh ja.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NEEE CHANTALLEKE MAG T DOEN
IkChantal .....
Maar ik vind Stanley best ok, t is alleen jammer dat ze zo erg op zoek waren naar een bekende ster..en dat ie eiste dat hij geen masker/make-up kreeg vind k niet getuigen van genoeg inlevingsvermogen en wil om jezelf op te offeren voor de kwaliteit v/d voorstelling
Dus ik ben nog wantrouwig tot ik iets zie...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:13 schreef wonderer het volgende:
Ben Cramer was redelijk als Phantom maar hij ging nogal over the top in de finaleAls Zoser was ie weer wel goed.
Boszhard als Lumiere vind ik echt een top idee.
Het lijkt me best een goeie productie. En namen... 3M had bijna een volledige A-cast maar dat werkte ook niet echt. Nederlanders zijn veel te nuchter daarvoor
quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, een meet op 4 mei a la, maar ik moet zeggen dat ik de topictitel ERG krom vind
De makers vergaten dat een musical muziektheater is. Een combinatie van disciplines. Het is geen SHOW.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar 3 musketiers rammelde ook volgens mij...ik vond t gewoon ook geen aantrekkelijke voorstelling.....BatB wel.
Ah. Ik vond het verhaal en de setting wel goed juist, maar de aankleding niet. Mannen in leren pakken en zwaardenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
geen idee...maar kbedoel niet dat het theater aspect me niet trok.
Het verhaal en de setting trokken mij niet...daar gaat het om denk ik...
Tuurlijk moet je risico's nemen maar mensen willen toch herkenbare (adapties van tekenfilms/bekend liedjes/klassieke musicals) stukken
Cabaret schijnt wel interessant te worden in Carré...
Te jongquote:
Te oud hahahquote:
Ik val op oud(er). Uitzonderingen daargelaten.quote:
Ik ook hoor..maar zij meestal niet op mij..quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik val op oud(er). Uitzonderingen daargelaten.
Precies goed.quote:
Maxima een Marco Borsato fan.quote:
Ik val op jong(er). Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
Ik val op oud(er). Uitzonderingen daargelaten.
Nou, dan zijn wij het perfecte koppelquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik val op jong(er). Uitzonderingen daargelaten.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog 46 minuutjes tot Josh Duhamel
*die ligt hier dus al zeker een jaar op DVD en die moet k ooit nog eens zien op een saaie zondagmiddag*quote:Op zondag 1 mei 2005 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, de 'ontknoping' van Devil's Advocate op Veronica.
Was het lekker?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef tech het volgende:
* tech kwam xman nog tegen in Amsterdam. Hij was op weg naar de Reguliers... (surprise) en tech naar het Museumplein.
je wil commentaar?quote:Op zondag 1 mei 2005 01:25 schreef wonderer het volgende:
Tekeningetje
Eerste in dit type dat ik met photoshop maak, ook, dus echt goed is ie niet
Grappig maar apart qua verhoudingenquote:Op zondag 1 mei 2005 01:25 schreef wonderer het volgende:
Tekeningetje
Eerste in dit type dat ik met photoshop maak, ook, dus echt goed is ie niet
I wish. Ik kan geen baan vinden en dus geen geld om leuke dingen te doen.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ook nog
rondlopen, terrasjes, bier, podia, eten, rondlopen etc.
was gezellig
jij dan?
Dat gevoel ken ik..quote:Op zondag 1 mei 2005 01:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
I wish. Ik kan geen baan vinden en dus geen geld om leuke dingen te doen.
Ah, ik voel me zo kut..........................
Z'n bobbel is wat groot uitgevallen, bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2005 01:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
je wil commentaar?
kijk eens naar verhoudingen
ik werk tussen de studie's ook maar een paar uur per week hoor.. helaasquote:Op zondag 1 mei 2005 01:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
I wish. Ik kan geen baan vinden en dus geen geld om leuke dingen te doen.
Ah, ik voel me zo kut..........................
in verhouding tot romp is zijn hoofd iets te klein , en de armen zijn niet helemaal lekkerquote:Op zondag 1 mei 2005 01:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n bobbel is wat groot uitgevallen, bedoel je?
't Is meer als geintje bedoeld dus ik heb er niet echt veel werk in gestoken
Zijn lichaam is vele malen breder dan zijn hoofd.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n bobbel is wat groot uitgevallen, bedoel je?
't Is meer als geintje bedoeld dus ik heb er niet echt veel werk in gestoken
Ok.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:43 schreef wonderer het volgende:
't Is een superheld...
Maar ja, ander onderwerp
denk dat die van peter r. de vries wel wat kan worden..quote:Op zondag 1 mei 2005 01:47 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ok.
Wat is jouw favoriete politieke partij? En waarom? (als je zin hebt)
Ik ga spontaan glimlachen als ik 'm op TV zie. Bij Femke Halsema ook.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:48 schreef wonderer het volgende:
Partij weet ik niet. Maar ik vind Boris Dietrich leuk
Ik geloof niet dat het gaat werken, maar ik hoop wel voor hem dat ie slaagt.quote:Op zondag 1 mei 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
denk dat die van peter r. de vries wel wat kan worden..
eens de bezem er doorheen
Hopen dat hij niet wordt doodgeschotenquote:Op zondag 1 mei 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
denk dat die van peter r. de vries wel wat kan worden..
eens de bezem er doorheen
Sorry maar schieten of schoten + een blije smilie vind ik niet kunnen.quote:
heeft ie teveel bronnen in de onderwereld voor.. maar ook wel wat vijanden dus..quote:
Dit is geen blije smileyquote:Op zondag 1 mei 2005 02:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Sorry maar schieten of schoten + een blije smilie vind ik niet kunnen.
Alsof je het een goede actie zou vinden.
Ik kan er gewoon niet tegen. Als een topic over iets vervelends gaat (ongeluk, sterfgeval, etc), wil ik ook geen blije smilies zienquote:Op zondag 1 mei 2005 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is geen blije smileyTenminste, zo gebruik ik de tongsmiley nooit. Meer sarcastisch.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:18 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar ik zie de tongsmiley (:P) niet als VROLIJKE smiley, maar als SARCASTISCHE. Dat ie nou glimlacht en zijn tong uitsteekt, kan ik ook niks aan doen.
vroeg ik me net ook afquote:Op zondag 1 mei 2005 03:30 schreef beaverhausen het volgende:
Gaan jullie nou nog slapen of hoe zit dat?.
Niks mee te maken. Hup, naar bed jij.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:32 schreef wonderer het volgende:
Nee. Ik wacht op mijn vriendje die onder de douche staat. Zonder mij
Bel hem opquote:Op zondag 1 mei 2005 03:37 schreef Cazman het volgende:
Mijn vriendje zit nog te zuipen of ligt te maffen in Lunteren zonder mij
Hij is weer terug, vijf minuten eerder dan verwacht, met de onsterfelijke woorden "just not enough to do in there for 20 minutes without you"quote:Op zondag 1 mei 2005 03:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Hup, naar bed jij.
Ja heej, ik ben gister al geweest hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lion KingIk wil in Augustus weer..:Y
Meet?
Het eerste C.H.T.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:19 schreef Bupatih het volgende:
Heeft iemand een link naar het eerste 'HOMO'-topic?
Je geheugen wel?quote:
Gelukkig ben ik ook weer op tijd wakker hequote:
Tjeuh, hoe vond je die url?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:44 schreef XMN8R het volgende:
Ik was er niet bij, maar weet wel welke het is: Het Centrale Homo Topic.
nu doorlezen: topic 1 t/m 100!quote:
Ik ben gewoon errug goed!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nu doorlezen: topic 1 t/m 100!
morgen overhoring.
Ik vindt dat je ze dan alle twaalfhonderdvierentwintig moet linken hoor! Het zijn stuk voor stuk pareltjes!quote:
Ja, halloquote:Op zondag 1 mei 2005 10:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vindt dat je ze dan alle twaalfhonderdvierentwintig moet linken hoor! Het zijn stuk voor stuk pareltjes!
*bekijk*quote:
Volgens mij is er af en toe wel 's wat mis gegaan met de telling.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:53 schreef XMN8R het volgende:
Ik vindt dat je ze dan alle twaalfhonderdvierentwintig moet linken hoor! Het zijn stuk voor stuk pareltjes!
Jullie zijn toch ook stokoudquote:Op zondag 1 mei 2005 10:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*bekijk*
yep, zou veel beter zijn
oh, en haal dat 'stokoudere users' maar effe snel weg'![]()
Voor zover ik me kan herinneren (nee! ik ben NIET stokoud!) is dat steeds gecorrigeerd, toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij is er af en toe wel 's wat mis gegaan met de telling..
Precies.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk begint de dag pas echt zodra je je lenzen ingedaan hebt.
Nu nog de oven aan voor warme broodjes, en je kunt de deur uit voor nieuwe stoppenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:21 schreef DennisMoore het volgende:
Goed.
De afwasmachine, wasmachine en wasdroger doen hun werk.
Nu nog zo'n toilet dat zichzelf reinigt..
't Is dat ik geen ovenbroodjes in huis had...quote:Op zondag 1 mei 2005 11:25 schreef XMN8R het volgende:
Nu nog de oven aan voor warme broodjes, en je kunt de deur uit voor nieuwe stoppen.
Dus je was is schoon en droog, maar je maag is leegquote:Op zondag 1 mei 2005 11:26 schreef DennisMoore het volgende:
't Is dat ik geen ovenbroodjes in huis had...!
Een beschuitje vult toch niet.............................quote:Op zondag 1 mei 2005 11:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus je was is schoon en droog, maar je maag is leeg.
of heb je bij iemand al een beschuitje gegeten?
Je timing is weer perfect!quote:
Mja. Zo 's wat crackers met kaas beleggen.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:32 schreef XMN8R het volgende:
Dus je was is schoon en droog, maar je maag is leeg.
Could've, but didn't.quote:of heb je bij iemand al een beschuitje gegeten?
Mja, te lui om in het weekend stapplannen te maken, en bij mensen te overnachten, tandenborstel in te pakken, etc etc.quote:
Oja! Daar zag ik een vooraankondiging van, en 'k was van plan het te kijken, thanks!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond op Ned3, nieuwe serie:
Carnivale
Carnivale speelt zich af in The Dust Bowl van de Verenigde Staten in 1934. De samenleving is flink ontwricht door de Grote Depressie. Een rondtrekkend kermis van besnorde dames, lilliputters, tarotkaartlezers en freaks baant zich een weg door de ellende van zandstormen, droogte en de pest. De voortvluchtige jongen Ben sluit zich bij hen aan en blijkt over paranormale gaven te beschikken. Ondertussen wordt een raadselachtige pastoor geteisterd door apocalyptische dromen. De twee mannen blijken een grote rol te gaan spelen in een groots en eeuwenoud conflict tussen goed en kwaad, licht en duister.
WeeSCH welkom!!!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Tijd dus om te moven van A'foort naar Utrecht, vind ik..
Stapje voor stapje dichter bij de beSCHavingquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, te lui om in het weekend stapplannen te maken, en bij mensen te overnachten, tandenborstel in te pakken, etc etc.
Tijd dus om te moven van A'foort naar Utrecht, vind ik..
Ja ik zal na Peking Express misschien nog wel een x gillenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja! Daar zag ik een vooraankondiging van, en 'k was van plan het te kijken, thanks!
Doe je vanavond nóg even een reminder?.
A'foort is heul beschaafd!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:51 schreef XMN8R het volgende:
Stapje voor stapje dichter bij de beschaving.
Is 't bij jullie altijd koopzondag?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de stad.... en ik heb niks om aan te trekken nu het zo'n mooi weer isMisschien dat ik dus daarom ook naar de stad ga ...
.... Ik kan natuurlijk ook in m'n ondergoed gaan en dan gewoon meteen aanhouden wat ik koop
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
A'foort is heul beschaafd!.
Allemaal hele nette keurige mensen op straat enzo.
Heb vaak wel een beetje 'upperclass'-gevoel hiero.
* XMN8R voert Creno nog een beSCHuitjequote:Op zondag 1 mei 2005 11:59 schreef creno het volgende:
zelfs een stilte was niet vervelend
Goeiemorgenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond op Ned3, nieuwe serie:
Carnivale
Carnivale speelt zich af in The Dust Bowl van de Verenigde Staten in 1934. De samenleving is flink ontwricht door de Grote Depressie. Een rondtrekkend kermis van besnorde dames, lilliputters, tarotkaartlezers en freaks baant zich een weg door de ellende van zandstormen, droogte en de pest. De voortvluchtige jongen Ben sluit zich bij hen aan en blijkt over paranormale gaven te beschikken. Ondertussen wordt een raadselachtige pastoor geteisterd door apocalyptische dromen. De twee mannen blijken een grote rol te gaan spelen in een groots en eeuwenoud conflict tussen goed en kwaad, licht en duister.
sjoequote:
Welk beeld is dat dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:08 schreef XMN8R het volgende:
sjoe.
Ik hoef mijn beeld van Amersfoort dus niet bij te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |