abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26628400
Iedereen is natuurlijk wild aan het stappen, ik doe verslag voor de krant van de plaatselijke koninginnedagactiviteiten en heb even een paar uurtjes tijd om te chillen. Nou, begin meteen met een verdediging

In ieder geval, ik ben zeker ook de enige ziel hiero die naar die uitzending zit te kijken op Nederland 2.

WAT een blunders!!!!!! Ivo Niehe!!!!!!!!

1) ,,Vanmiddag kwam een jongetje van vijf naar mij toe. Hij vroeg me: meneer, u bent toch van de TV? Ik zeg ja. Hij zegt: zit er een echt mens in Pino? Ik dacht, moet ik liegen of eerlijk zijn en het idee van zijn jeugdheld verpesten? Ik heb het toch gezegd: ja, in Pino zit een echt mens."
,,Even later komt hij weer op me af. Hij vraagt: en de koningin? Zit daar een echt mens in?"

2) Vier keer de Elfstedentocht-finish van W-A herhalen met beelden waarin hij in de armen van zijn ouderS, en dus ook Claus, valt. Lijkt me pijnlijk op een dag als dit incl jubileum.

3) Niehe: ,,U reed de tocht in een persoonlijke recordtijd van 14uur-nog-wat. Daarbij had u geen oog voor het Friese landschap. Huppeldepup Hop heeft dat wel, en zij zingt voor ons......"

Ik ben gauw weggevlucht zometeen maar met mijn blocknote'je op pad
pi_26628430
Sorry zie nu pas ander topic, deze zal wel op slot kunnen/moeten/mogen
  Moderator zaterdag 30 april 2005 @ 21:15:35 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_26628522
Slotje dus.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')