Hoe doe je datquote:
ik gebruik IRFanView en dan gewoon Enhance Colors.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe doe je datFotosoep filter/adjustmentlayer?
Koninginnenach in D.? En met D. bedoel je Dinxperdinges?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ja man
Ik denk, he he, een yin yang vrije vrijdagavond en zometeen de Koninginnenach in D. even checken..... zijn er weer allerlei coc-dingetjes en alles
Tip: je kan zo'n ding ook uitzetten.quote:Soms heb ik de grote wens dat het hele fenomeen gsm niet bestond
In D. heet dat gewoon KoninginnenachTquote:
Vandaar mijn verwarring.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In D. heet dat gewoon KoninginnenachT
of kom je naar Den Haag?!
heey die gebruik in ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik gebruik IRFanView en dan gewoon Enhance Colors..
Jij hetero jij.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ja man
edit: waarom zeg ik dat nou weer?
Ik bedoel:
Hahai!![]()
Hoo hoo, het is de Achterhoek he, dus sterker nog: hier heet het Koningin'n-nachquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In D. heet dat gewoon KoninginnenachT
of kom je naar Den Haag?!
najaahquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik moet mijn virtuele stopwoordjes afleren
oh ja, "poes"quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg veel te vaak Jaaa man...
En poes
En meer dingen
zoals smileys![]()
Nou, de huidige citroen springt ook erg in het oog hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een mooi moment voor de terugkeer van de citroen..
in oranje dan, natuurlijk
ja maar de oude citroen hoort gewoon bij je. Citroen = Wax. Wax = Citroen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de huidige citroen springt ook erg in het oog hoorsterker nog, het is eigenlijk een discobol
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |