Hoe doe je datquote:
ik gebruik IRFanView en dan gewoon Enhance Colors.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe doe je datFotosoep filter/adjustmentlayer?
Koninginnenach in D.? En met D. bedoel je Dinxperdinges?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ja man
Ik denk, he he, een yin yang vrije vrijdagavond en zometeen de Koninginnenach in D. even checken..... zijn er weer allerlei coc-dingetjes en alles
Tip: je kan zo'n ding ook uitzetten.quote:Soms heb ik de grote wens dat het hele fenomeen gsm niet bestond
In D. heet dat gewoon KoninginnenachTquote:
Vandaar mijn verwarring.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In D. heet dat gewoon KoninginnenachT
of kom je naar Den Haag?!
heey die gebruik in ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik gebruik IRFanView en dan gewoon Enhance Colors..
Jij hetero jij.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ja man
edit: waarom zeg ik dat nou weer?
Ik bedoel:
Hahai!![]()
Hoo hoo, het is de Achterhoek he, dus sterker nog: hier heet het Koningin'n-nachquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
In D. heet dat gewoon KoninginnenachT
of kom je naar Den Haag?!
najaahquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik moet mijn virtuele stopwoordjes afleren
oh ja, "poes"quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg veel te vaak Jaaa man...
En poes
En meer dingen
zoals smileys![]()
Nou, de huidige citroen springt ook erg in het oog hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een mooi moment voor de terugkeer van de citroen..
in oranje dan, natuurlijk
ja maar de oude citroen hoort gewoon bij je. Citroen = Wax. Wax = Citroen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, de huidige citroen springt ook erg in het oog hoorsterker nog, het is eigenlijk een discobol
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vergeet dat oranje er dan weer af te halen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja maar de oude citroen hoort gewoon bij je. Citroen = Wax. Wax = Citroen..
Oooh ja man! Dat ik dat niet meteen heb gezien!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]ik gebruik deze al maaaanden!
Deze is stoerder en komt dus meer overeen met mijn persoonlijkheid
hier hebben ze hollandse avondquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga maar eens kijken naar die hippo's hier in de feesttent
Dat lijkt me dan ook de beste optie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
hier hebben ze hollandse avond
ik blijf thuis...
Das meer geel, poes.quote:
G_E!!quote:
Vooralsnog alleen cadeautjes van mijn Grote Liefde.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je al veel cadeautjes?
Een enorme bos rode rozen (daar maakte hij me vanmorgen me mee wakker)quote:Wat heb je gekregen?
Ja hè.quote:En wat een leuk en schattig kroontje..
In de stad was het zonet heel lawaaiig met kei harde boemboemboem-muziek.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar.... geen idee
Moet nog ff rondbellen waar ik ga ronddellen
Ja we waren aan het trainen, sorryquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In de stad was het zonet heel lawaaiig met kei harde boemboemboem-muziek..
G_E heeft geen Grote Plannen voor vanavond?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In de stad was het zonet heel lawaaiig met kei harde boemboemboem-muziek..
Die heeft-ie waarschijnlijk wel, maar die gaat-ie ons natuurlijk niet aan de neus hangen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
G_E heeft geen Grote Plannen voor vanavond?.
Wromnie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die heeft-ie waarschijnlijk wel, maar die gaat-ie ons natuurlijk niet aan de neus hangen!
*ibuprofennetje doorschuif*quote:
Oranjeder wordt het nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das meer geel, poes..
"poes"?!. Waar kwam dat vandaan?! Wax, ga uit m'n hoofd!
Deze dan?quote:
tech! je bent niet oranje!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:52 schreef tech het volgende:
[..]
Dank je, beav...
Ik hoop dat het helpt.
De Baron hoort rood.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Dank je... Ik heb al anderhalf jaar dezelfde avatar... Eens kijken of ik het nog kanquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
tech! je bent niet oranje!
dus:
[afbeelding]
en beterschap natuurlijk
try this one:quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:19 schreef tech het volgende:
Nee dus... Hij zegt dat de avatar maximaal 60x60 pixels mag zijn.
Deze is 59x pixels (letterlijk; dus geen 59x59 of 59x1000, maar alleen 59x)
Waar slaat dat nou weer op?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:29 schreef tech het volgende:
[..]
Victorie! Je bent een engel!
Ja, jij ook Ang3l...
die 1e was 59 bij 61quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:29 schreef tech het volgende:
[..]
Victorie! Je bent een engel!
Ja, jij ook Ang3l...
Ik stam nog uit de tijd dat dat nog konquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
die 1e was 59 bij 61
hoe je dat voor elkaar gekregen hebt ooit..
Is het gelukt om ABN en netjes te blijven praten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedennacht mijnesheren!
Bea was leuk2 grote fleecedekens gehad en een zeer amusante avond gehad
wel een handje geschud?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedennacht mijnesheren!
Bea was leuk2 grote fleecedekens gehad en een zeer amusante avond gehad
Ow, das netjes!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja in dat publiek zat ik
En een handje geschud en dag majesteit gezegd..toen doorgelopen en me kostelijk vermaakt om hoe erg t haar van JP op een pruik leek
Waxxer!!! LOLquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ze vroeg: ,,Zeg CDP, waar is je mamma?"
,,Nou Majesteit, die kankertyfusteringhoer is eindelijk opgesote en ik ben nu de fucking hele week fucking alleen thuis weet je.... Wilt u ff met me op de foto?"
Of ben je alleen online zo?
Zoiets jaquote:
*pfieuw* Ja, je weet het nooit hequote:
Ik heb genoeg dure/chique feestjes gehad v/d gemeente dat k wel snap dat k dat niet maken kanquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*pfieuw* Ja, je weet het nooit heZometeen zat je daar zo en dan zeg je ,,Hey bitch zet die hoed af, zo kan ik dat wijf niet zien als ze die shit onthult!"
Maaaaaaaaaaarrr das weer zwartkijkerij geweest
Maar nu serieus, hoe kwam je daar zo terecht eigenlijk??
Nou Wizarddragon, ik zal dat jou vertellen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Waxxer... wat ik me afvroeg. Wat moet je icoontje voorstellen? Het heeft wel wat weg van een Fabergé Ei .
Oooowwww je bent helemaal politiek actief!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zat niet i/d kerk, alleen op de dam.
Ik had via de gemeente een uitnodiging omdat ik i/d jongerenraad van AMsterdam zit
Yupquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooowwww je bent helemaal politiek actief!![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dure/chique feestjes gehad v/d gemeente dat k wel snap dat k dat niet maken kan
Ow vandaar die citroen altijd als referentie, wist ik veel dat het met U2's tour te maken hadquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou Wizarddragon, ik zal dat jou vertellen..
In 1997 deed U2 de Popmart-tour, met een grote gele boog en een megasupercewl beeldscherm, en er stond een citroen en een cocktailprikker met olijf, en de citroen werd in de loop van de show een discobol.
Mijn usericon is die citroen in discobol-vorm, in het daglicht, nadat het podium was opgebouwd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aaahquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:22 schreef wonderer het volgende:
CDP heeft op zijn 17e al meer gedaan dan ik op mijn 23e... ehm...
eeeey jongerenraadscollega!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zat niet i/d kerk, alleen op de dam.
Ik had via de gemeente een uitnodiging omdat ik i/d jongerenraad van AMsterdam zit
Nou, stoeierdquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow vandaar die citroen altijd als referentie, wist ik veel dat het met U2's tour te maken had![]()
.. weer een stukje popgeschiedenis bijgeleerd
Meneer de burgemeester, wij vinden het onacceptabel dat u besluiten neemt en verklaard hierbij rekening te hebben gehouden met jongeren zonder de jongeren te consulteren over wat hun opinie is over dit onderwerp. Graag zouden wij u verzoeken alsnog een bijeenkomst te organiseren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Ja Cohen, gozer, nu kun jij wel van alles willen met die linkse rotkop van je, maar je hebt godverdegodver overduidelijk die kloten van je bij het klein chemisch afval gedumpt!!! Verdiep je nou eens in ons man! Tjooooonge-jonge-jonge-jonge-jonge-tjooooooooooooooooonge-jonge-jonge-jonge...."
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, stoeierd, Popmart meemaken is.... nou ja, een orgasme is er niets bij!
Ziet er wel indrukwekkend uit jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Zie hier de herkomst van m'n ei-kon
[afbeelding]
doen wij ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Meneer de burgemeester, wij vinden het onacceptabel dat u besluiten neemt en verklaard hierbij rekening te hebben gehouden met jongeren zonder de jongeren te consulteren over wat hun opinie is over dit onderwerp. Graag zouden wij u verzoeken alsnog een bijeenkomst te organiseren.
Een enkeltje worstfabriekquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
doen wij ookmaar dan bij de commissaris van de koningin en de gedeputeerden
gaan jullie ook op tripjes?
oh god..Nationale Jeugdraadquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
doen wij ookmaar dan bij de commissaris van de koningin en de gedeputeerden
gaan jullie ook op tripjes?
Wel indrukwekkend??quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ziet er wel indrukwekkend uit ja
geen nationale jeugdraadquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh god..Nationale Jeugdraad?
Tripjes zijn bij ons schaars, we steken ons geld liever in bijeenkomsten en leuke evenementen waar alle amsterdamse jongeren wat aan hebben
trouwens nationale JR lijkt me ook wel leuk, maar das allemaal in het westenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh god..Nationale Jeugdraad?
Tripjes zijn bij ons schaars, we steken ons geld liever in bijeenkomsten en leuke evenementen waar alle amsterdamse jongeren wat aan hebben
jij doet veel te veel man.. plan eens een weekend vrij ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
ik houd al ohoooop......
Sterker nog: ik ga pittuh, morgen om 8.30u voor het gemeentehuis met pen en papieren dan moet ik scherp zijn. Dus slaap lekker!
Slaap zequote:Op zaterdag 30 april 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
ik houd al ohoooop......
Sterker nog: ik ga pittuh, morgen om 8.30u voor het gemeentehuis met pen en papieren dan moet ik scherp zijn. Dus slaap lekker!
Sinnema?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
trouwens nationale JR lijkt me ook wel leuk, maar das allemaal in het westen
die duco is ook niet lelijk he![]()
taxi.. blijven slapen..eigen auto..iets?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:11 schreef Cybart het volgende:
I JUST FUCKING HATE LAST TRAINS.....
het was fokking gezellig en druk in E Town
taxi en blijven slapen heb ik de afgelopen weken al gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
taxi.. blijven slapen..eigen auto..iets?
hoi trouwens
hier in het dorp.. hollandse avond.. kortom.. ik blijf thuisquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
taxi en blijven slapen heb ik de afgelopen weken al gedaan
en auto was er niet bij omdat ik eerst naasr school ben geweest..
en wat doe jij dan thuis op koninginnenacht?
(ook hoi)
en wat is er in utrecht te doen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
hier in het dorp.. hollandse avond.. kortom.. ik blijf thuisen hier gaan de treinen ook maar tot half 1. en morgen naar utrecht
+ moe & koppijn = thuis blijven
ik heb opzich geen ideequote:Op zaterdag 30 april 2005 01:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat is er in utrecht te doen?
in de stad (eindhoven dus) is er morgen o.a. Lasgo, Klubbheads, DJ Jose, en Johan Gielen, mischien dat ik er morge nog ff langsdrop overdag. maar ik moet morgenavond zelf draaien, dus we zien wel...
maar goed, utrecht dus?
dat is altijd, en het is ook altijd veel te drukquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb opzich geen idee
alleen dat ik er met een gezellig groepje ben en dat er vrijmarkt is en ook podia etc. dus het zal wel gezellig worden
geen enkele buitenlander begrijpt dat ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is altijd, en het is ook altijd veel te druk
maar altijd gezellig...
zo spraken net 2 duitsers mij op het station aan....
met hoeveel Nederland gewonnen had...
euhm, ja, "es ist Königinnenacht und tag"
ze snapten er geen hout van
daar ga jij achteraan vangen? ( of met jou nog meer mensen)quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:32 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Peter morgen in E-Town...... *zucht*
John Feely, bij Raymanquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen enkele buitenlander begrijpt dat ook
"it's queensday.."
"queensdaywhat is that?"
"uhhhhhm, we celebrate the queens birthday"
"is it her birthday? how old did she got?"
"it's not her birthday, we just celibrate it now"
"aha.. I see
.. well bye.."
neej man, hij's DJ / Producer (en oa de man achter Lasgo)quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar ga jij achteraan vangen? ( of met jou nog meer mensen)
trouwens.. wie is het?
ik zag alleen de band.. was te laat met zappenquote:
dat was al jaren geleden dat hij verklaarde hoe een buitenlander koninginnedag zag.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zag alleen de band.. was te laat met zappen
man achter lasgo.. dat was toch die gek die op die keyboards stond te rammen bij de optredens?
meer belangrijker.. is hij gay/single?
en als ze wèl wat soeps zijn dan komen ze pas uit de kast als ze grijze haren hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was al jaren geleden dat hij verklaarde hoe een buitenlander koninginnedag zag.
nog steeds mijn favo rayman stukje...
hij's inderdaad die vent van die keyboards, die andere vent is Dave McCullen (bekend van zn solohit "Bitch") en voorzover ik weet is ie wel single, maar niet gay...
wat dat betreft zijn de gaycelebs nooit veel soeps
en erg interesant dan opeens voor de 30+ generatie homo's die toch niet meer bij jonger aan de bak komenquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
en als ze wèl wat soeps zijn dan komen ze pas uit de kast als ze grijze haren hebben
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 03:54 schreef petre86 het volgende:
is aan het slapen
naja, zometeen dan he![]()
Ja iets TE gezellig.... nu zit ik met een kater bij de Lion Kingquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:11 schreef Cybart het volgende:
I JUST FUCKING HATE LAST TRAINS.....
het was fokking gezellig en druk in E Town
Wel toepasselijk...quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iets TE gezellig.... nu zit ik met een kater bij de Lion King
Idd..ik blijf wel lekker thuisquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ga je toch niet?
en DVDtjes enzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |