vertel dat tegen bea !quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef keizerpinguin het volgende:
geweldig je verdient een lintje!!![]()
wat een pessimisme !quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Is het nou kippensoep of kippesoep?
uhh, geef mij eens een reden waarom niet !quote:
Van Dale zegt:quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Is het nou kippensoep of kippesoep?
Dus is het kippensoep.quote:U hebt gezocht op kippesoep:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
quote:U hebt gezocht op kippensoep:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
kip·pen·soep (de ~)
1 kippenbouillon, eventueel met stukjes kip erin
Ik vind ze idd een stuk leuker dan Rob en Nico..ook qua presenterenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:37 schreef Cybart het volgende:
Thomas wordt met de week leuker
"ja ik ga deze balk eerst op maat zagen..... euhm, ja da's vrij logisch eigenlijk he, dat je eerst iets op maat zaagt"
vervolgens gaat ie de balk spuiten... staat ie aan de verkeerde kant en komt ie onder de verf
Dan wordt het te persoonlijk. Kom jij dan met positieve redenen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:36 schreef creno het volgende:
[..]
uhh, geef mij eens een reden waarom niet !
Bedankt, hij is lekker. Of was het nou ze?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Van Dale zegt:
[..]
Dus is het kippensoep.
[..]
lodewijk is niet leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind ze idd een stuk leuker dan Rob en Nico..ook qua presenteren
Bonjour, chéri!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |