vertel dat tegen bea !quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:31 schreef keizerpinguin het volgende:
geweldig je verdient een lintje!!![]()
wat een pessimisme !quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Is het nou kippensoep of kippesoep?
uhh, geef mij eens een reden waarom niet !quote:
Van Dale zegt:quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Is het nou kippensoep of kippesoep?
Dus is het kippensoep.quote:U hebt gezocht op kippesoep:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
quote:U hebt gezocht op kippensoep:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
kip·pen·soep (de ~)
1 kippenbouillon, eventueel met stukjes kip erin
Ik vind ze idd een stuk leuker dan Rob en Nico..ook qua presenterenquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:37 schreef Cybart het volgende:
Thomas wordt met de week leuker
"ja ik ga deze balk eerst op maat zagen..... euhm, ja da's vrij logisch eigenlijk he, dat je eerst iets op maat zaagt"
vervolgens gaat ie de balk spuiten... staat ie aan de verkeerde kant en komt ie onder de verf
Dan wordt het te persoonlijk. Kom jij dan met positieve redenen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:36 schreef creno het volgende:
[..]
uhh, geef mij eens een reden waarom niet !
Bedankt, hij is lekker. Of was het nou ze?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Van Dale zegt:
[..]
Dus is het kippensoep.
[..]
lodewijk is niet leukquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind ze idd een stuk leuker dan Rob en Nico..ook qua presenteren
Bonjour, chéri!quote:
Ik wil graag niet te veel over mezelf vertellen. (prive, persoonlijk, anoniem, etc)quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Slim, hoe is het nu?
Liebchen!quote:
Is goed. Hoe dan ook: hou je haaks.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik wil graag niet te veel over mezelf vertellen. (prive, persoonlijk, anoniem, etc)
Het kan beter. Dat is alles wat ik kwijt wil.
Ja hallo, vrees niet! De FOK!boezem is hier!quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik wil graag niet te veel over mezelf vertellen. (prive, persoonlijk, anoniem, etc)
Het kan beter. Dat is alles wat ik kwijt wil.
Geniet ervan, CDP, je verdient hetquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben naar de bank aan t verhuizen met mn bak ijsTot strakkies!
Do not underestimate the power of the FOK!Boezem.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, vrees niet! De FOK!boezem is hier!
*drukt aan boezem*
*aait over bolletje*
*geeft kusje op neus*
Zo, verdrietjes weer een beetje weg..
Dag lief poepelemoentje vamme.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
*ook weer eens ja hoi zegt enzo*
Ja hoi. Enzo..
dingesquote:
Alles goed?quote:
nou nou ! als of dat een hele onderneming is !quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hai.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dag lief poepelemoentje vamme..
.
Hoi! Enzo.
Häagen-Dazs of Ben & Jerry's?quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb geloof ik nog steeds wat alcohol in m'n bloed zitten van vannacht.quote:
Euh nee, ze heeft een slak doodgetrapt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hai..
Heeft mini-MUUS ook haar fietsje versierd vandaag? Met oranje slingers en alles?.
Hmmz.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nee, ze heeft een slak doodgetrapt.
Tragisch.....
Chocola is vaak beter dan sex.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kersenijs met stukjes chocola en kersen.. ik word er gewoon geil van
Ik sta al sinds december droog maar dit maakt t weer goed voor een weekje of 3quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Chocola is vaak beter dan sex.
Ach ja, 't is maar een keer per jaar koninginnedagquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb geloof ik nog steeds wat alcohol in m'n bloed zitten van vannacht..
Maar verder is alles wel redelijk bien enzo..
Kan je nagaan wat chocola eten tijdens sex met je doet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik sta al sinds december droog maar dit maakt t weer goed voor een weekje of 3
Mijn vriendje houdt niet van chocolaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat chocola eten tijdens sex met je doet.
wat zeur jij nou !quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik sta al sinds december droog maar dit maakt t weer goed voor een weekje of 3
Ik ben tegen iedereen agressief, maar nooit tegen dieren!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz..
Wat een agressie. En zo jong al.
Echt een kind van haar moeder dus..
Koninginnedag? Het was gewoon vrijdagavond hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach ja, 't is maar een keer per jaar koninginnedag(Gelukkig).
Dude.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben tegen iedereen agressief, maar nooit tegen dieren!.
Nee luistert.
We waren in de tuin aan het rommelen en toen maakte mini-MUUS kennis met een slak genaamd Slakkie. Slakkie en mini-MUUS werden de beste maatjes en mini-MUUS sleepte Slakkie de hele tuin door op een blaadje. (Want slakjes moeten blaadjes!)
Maar op een gegeven moment valt Slakkie van dat blaadje en mini-MUUS had het niet door en loopt gewoon verder. *flats*.
Ze heeft gebruld, gegild en geschreeuwd.. Zo'n prille vriendschap die zo bruut ende plotseling wordt beeindigd.
.
Ze heeft hem begraven en er ligt een plechtige brief op zijn graf. En wat schepjes. En een emmer. En een skippybal. En wat zandvormpjes. Want dat is grafversiering.
We zijn ook even een momentje stil geweest om Slakkie te herdenken.
Het was mooi.....
Dan blijft er meer chocola voor jou over. Duh!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vriendje houdt niet van chocola
Volgens mij moet je daar niet overnadenken maar t gewoon een x ervarenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat chocola eten tijdens sex met je doet.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef MUUS het volgende:
Ik ben tegen iedereen agressief, maar nooit tegen dieren!.
Nee luistert.
We waren in de tuin aan het rommelen en toen maakte mini-MUUS kennis met een slak genaamd Slakkie. Slakkie en mini-MUUS werden de beste maatjes en mini-MUUS sleepte Slakkie de hele tuin door op een blaadje. (Want slakjes moeten blaadjes!)
Maar op een gegeven moment valt Slakkie van dat blaadje en mini-MUUS had het niet door en loopt gewoon verder. *flats*.
Ze heeft gebruld, gegild en geschreeuwd.. Zo'n prille vriendschap die zo bruut ende plotseling wordt beeindigd.
.
Ze heeft hem begraven en er ligt een plechtige brief op zijn graf. En wat schepjes. En een emmer. En een skippybal. En wat zandvormpjes. Want dat is grafversiering.
We zijn ook even een momentje stil geweest om Slakkie te herdenken.
Het was mooi.....
Ook maar een keer per jaarquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Koninginnedag? Het was gewoon vrijdagavond hoor..
Nee hoor, ik had een verjaardag. Een beetje uit de hand gelopen verjaardag..
Wie? Je opa? Keizerdinges? Jan Peter Potter? Sinterklaas?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:12 schreef creno het volgende:
hij komt naar hier, bij mij thuis !
niet gewoon *toet toet* instappen en wegrijden, neeeee hij komt binnen
inwendige stress, uitwendige schijnbare kalmte !!
hij komt naar hier
Wie is het? Henny Huisman? De mosselman?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:12 schreef creno het volgende:
hij komt naar hier, bij mij thuis !
niet gewoon *toet toet* instappen en wegrijden, neeeee hij komt binnen
inwendige stress, uitwendige schijnbare kalmte !!
hij komt naar hier
HIJ !!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie? Je opa? Keizerdinges? Jan Peter Potter? Sinterklaas?
Enlighten us!
degene die me op mijn wolk heeft geschoptquote:
Simple Plan... een super aardige goeie Punkband uit Canadaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg CPD PCD DPC Dinges...
Wie zijn die meneren op die foto's op je weblogdingesgebeurentoestand?
Ow!! Zeg dat dan!!!!quote:
[vrouwmode]quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan blijft er meer chocola voor jou over. Duh!
Oeh! En hij gaat ook nog binnen komen en alles?!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:15 schreef creno het volgende:
[..]
degene die me op mijn wolk heeft geschopt
roman showers... ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
[vrouwmode]
dan word ik dik!!
[/vrouwmode]
Halve kilo chocola eten en dan ssexen... kweenie, ik geil niet zo op roman showers
Heb je Keizerpinguin weggestuurdquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! En hij gaat ook nog binnen komen en alles?!
Kalm blijven. Heb je je tanden gepoetst?
Heb je gedouched?
Heb je een schone onderbroek aan?
ben bezig ben bezig !!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! En hij gaat ook nog binnen komen en alles?!
Kalm blijven. Heb je je tanden gepoetst?
Heb je gedouched?
Heb je een schone onderbroek aan?
Niet eten, warme vloeibare chocolade aflikken van ...quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
[vrouwmode]
dan word ik dik!!
[/vrouwmode]
Halve kilo chocola eten en dan ssexen... kweenie, ik geil niet zo op roman showers
ik ga het ook niet vertellen, ik heb net gegeten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
roman showers... ik wil het niet weten..
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dude..
De vriendschap. De drama. De emoties. De tragiek.
*snotter*.
Het is net een Griekse tragedie.
Godzijzeidank.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik ga het ook niet vertellen, ik heb net gegeten.
Prentenboek. Succes verzekerd. Ik weet nog wel een uitgever.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja.. De vrienden Miertje(s), Spinnetje(s), Lieveheersbeestje(s), Wormpje(s), Torretje(s) etc gingen ook altijd weg, omdat ze het druk hadden, naar hun familie moesten of eten moesten zoeken. Dat weet je, daar kan je je op voorbereiden....
We wisten ook dat Slakkie weer weg zou moeten gaan, maar zo abrupt.....
Ik denk dat ik het verhaal ga laten verfilmen.
Jij kan leuk vertellenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja.. De vrienden Miertje(s), Spinnetje(s), Lieveheersbeestje(s), Wormpje(s), Torretje(s) etc gingen ook altijd weg, omdat ze het druk hadden, naar hun familie moesten of eten moesten zoeken. Dat weet je, daar kan je je op voorbereiden....
Ja, mooi he? Zo'n hele berg fel gekleurd speelgoed op een graf achter in een hoekje van mijn tuin. Prachtig...quote:
quote:
Dude.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:18 schreef creno het volgende:
waar is keizerpinguin met zijn kalmerende antwoorden
zeg ik was wel degene die hem heeft uitgenodigd hoor toevallig ik word dus niet weggestuurd!!quote:
MOET IK OOK NOG GAAN ZOEKEN !quote:
Je denkt altijd dat het een ander overkomt. En ook al weet je dat het ooit gaat gebeuren, het blijft onverwacht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
ach joh maak je niet druk hij komt wat drinken niet je slaapkamer keuren anders was hij meteen weg gerent!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:18 schreef creno het volgende:
[..]
ben bezig ben bezig !!
paniek paniek ! stress stress !
waar is keizerpinguin met zijn kalmerende antwoorden
wacht maar tot ze ouder is !quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben blij dat ze haar glijbaan niet kan verslepen..
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prentenboek. Succes verzekerd. Ik weet nog wel een uitgever.
quote:
bedankt keizerpinguin voor je opbeurende woordenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach joh maak je niet druk hij komt wat drinken niet je slaapkamer keuren anders was hij meteen weg gerent!
Ja, hallo, dat is je eigen schuld. Moet je de boel maar niet rond laten slingeren en beter opruimen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef creno het volgende:
[..]
MOET IK OOK NOG GAAN ZOEKEN !
daar heb ik toch helemaal geen tijd voor !
Het is gewoon voorbestemd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]. Toevallig had ik het een paar dagen geleden met iemand over de ideeen die ik heb voor prentenboeken voor kinderen. Zo vaak hebben mensen gezegd dat ik er nu gewoon eens aan moest gaan beginnen, maar het ontbrak mij aan lef ofzo. "Zal toch wel niet uitgegeven worden".
Hij zei nu ook weer dat ik het nu potverdomme eens moest doen, omdat ik leuk kan schrijven..etc etc
Nu deze opmerkingen weer. Hmmmm..
Toch maar eens over denken, beeb.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]. Toevallig had ik het een paar dagen geleden met iemand over de ideeen die ik heb voor prentenboeken voor kinderen. Zo vaak hebben mensen gezegd dat ik er nu gewoon eens aan moest gaan beginnen, maar het ontbrak mij aan lef ofzo. "Zal toch wel niet uitgegeven worden".
Hij zei nu ook weer dat ik het nu potverdomme eens moest doen, omdat ik leuk kan schrijven..etc etc
Nu deze opmerkingen weer. Hmmmm..
Dude, kijk mijn post hierboven.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou trouwens eerst het boek schrijven en dat dan laten verfilmen. Dubbelop enzo.
Oh god... en d'r zandbak....quote:
En G_E maakt weer Schattige Tekeningetjes enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is gewoon voorbestemd.
Je moet alleen wel een illustrator ritselen. Of een (voorlees)boekje maken.
Ik post snel, maar tegen jou kan ik niet op.quote:
Wees blij dat ze d'r zandbak niet als kerkhof heeft gebruikt.quote:Oh god... en d'r zandbak..... Ssssssssssssst!
.
Mijn broer. Of mijn beste vriend.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is gewoon voorbestemd.
Je moet alleen wel een illustrator ritselen. Of een (voorlees)boekje maken.
Hey, jij moet je weblog in je sig of in je profiel zetten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kijken er nog meer mensen BBC1? Idit progamma echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |