Geen aderlating idd. In Milaan liet hij zien dat niveau totaal niet aan te kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:22 schreef NoSigar het volgende:
Geen Beasley dus. Is dat erg? Ik ben zelf niet zo weg van hem, en de vorige wedstrijd tegen kwam hij niet zo uit de verf.
In plaats van Baretto?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je een speler als Trabelsi rechtback zou hebben zou ik Ooijer meteen op t middenveld zetten, de wedstrijden die hij daar gespeeld heeft was hij daar erg goed en centraal komt hij meer tot zn recht. Als je er dan nog een speler bij zet die meer naar voren is gericht heb je een vrij compleet middenveld. Bovendien vergroot t je mogelijkheden qua speelstijl
Als wissel vind ik hem altijd wel een verfrissende inbreng hebben en gek genoeg scoort hij ook nog redelijk vaak in die invalbeurten. Ook in de CL heeft hij belangrijke goals gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen aderlating idd. In Milaan liet hij zien dat niveau totaal niet aan te kunnen.
Inderdaad. Uiterst nuttige speler voor de breedte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als wissel vind ik hem altijd wel een verfrissende inbreng hebben en gek genoeg scoort hij ook nog redelijk vaak in die invalbeurten. Ook in de CL heeft hij belangrijke goals gemaakt.
Iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Beasley is best wel belangrijk geweest en ik zou hem er wel graag bij hebben gehad.
Ook als invaller.
Dat klopt maar in San Siro maakte hij toch alles behalve een goede indruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Beasley is best wel belangrijk geweest en ik zou hem er wel graag bij hebben gehad.
Ook als invaller.
Alsof hij óóit naar PSV zou gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
maargoed Trabelsi is natuurlijk altijd een aanwinst, imho de beste rechtsback van Nederland.
iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
maargoed Trabelsi is natuurlijk altijd een aanwinst, imho de beste rechtsback van Nederland Europa.
nouja, iig een van beste. En ook de enige ajaxspeler die beter is dan een PSVer.quote:
Zeker een goede rechtsback, maar als PSV concurrentie heeft van europese topclubs zijn ze kansloos, dat is al jaren zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
maargoed Trabelsi is natuurlijk altijd een aanwinst, imho de beste rechtsback van Nederland.
maar denk niet dat ajax er aan mee werkt om zichzelf eens lekker te laten pakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Trabelsi zou Ajax wel even flink kunnen pakken als hij naar PSV gaat
Ajax kan hier niks tegen doen, maar Trabelsi wil naar Arsenal of Juventus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar denk niet dat ajax er aan mee werkt om zichzelf eens lekker te laten pakken
Trabelsi mag nog niet Engeland spelen toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef DIJK het volgende:
Ajax kan ook geen nee zeggen. Dat is het probleem voor Ajax. Maar PSV zal het salaris van Trabelsi wel niet kunnen/willen betalen. Aangezien hij er met Arsenal al niet uitkwam.
Hij speelt toch meestal wel voor Tunesiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Trabelsi mag nog niet Engeland spelen toch?
Hij moest zoveel procent va nde A-interland meedoen van Tunesië
Voor de rest was ik het met je eens mich, maar deze stelling is natuurlijk hilarisch.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Er zijn voor hem totaal geen voordelen bij een transfer naar PSV
Behalve dat hij zou verhuizen vanuit een kippenhok met talenten met een onzekere toekomst, naar het mooie Brabant waar hij opgesteld zou worden in een gearriveerde ploeg onder leiding van een gerenommeerde coach bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wat is het voordeel dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef DIJK het volgende:
[..]
Behalve dat hij zou verhuizen van een kippenhok met talenten met een onzekere toekomst, naar het mooie Brabant waar hij opgesteld zou worden in een gearriveerde ploeg onder leiding van een gerenommeerde coach, bedoel je?
Dat klopt het zal moeilijk worden zo'n jaar te evenaren. Maar je moet toegeven dat de beleidsmakers van jouw eigen club tot noch toe niet bepaald hebben laten zien waarom ze op die stoel zitten. En dat lijkt me wel nodig om volgend jaar een beter jaar te kunnen draaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef F1Bas het volgende:
na dit jaar kan het bijna alleen maar minder worden.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Als Trabelsi gaat, wil hij naar een buitenlandse club.
Volgend jaar minstens 18 punten voorsprong?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze hebben in Eindhoven ook eens een goed jaar, na dit jaar kan het bijna alleen maar minder worden.
Veel beter is idd niet mogelijk. We hebben wel vaker een goed jaar overigens, ik geloof 4 kier kampioen in de laatste 6 jaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze hebben in Eindhoven ook eens een goed jaar, na dit jaar kan het bijna alleen maar minder worden.
Net als Ajax in 1995.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bron?quote:
Bron?quote:
Eerste bron: Zaakwaarnemer van Park in het Eindhovens Dagblad.quote:
las k vandaag ook, zaakwaarnemer schat de kans op velenging op 80% á 90%quote:
* rubbereend doet vreugde dansje door achter de computerquote:
1-0 is niet goed genoeg hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Liverpool heeft het ons voorgedaan
als Barreto komt dan zou er alleen nog maar iemand voor Vogel moeten komen en zit je bijna op t niveau van dit jaarquote:
zoals Liverpool spelen jullie het hele seizoen al hoor..........quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Liverpool heeft het ons voorgedaan
Lucius speelt toch al in de plaats van Ooijer?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Gewoon Lucius voor Vogel
Lucius kan het best aan hoor, want hij verzaakt nooit, kan ook prima stofzuigen en roudouwen als het moet en heeft zelfs met zn invalbeurten meer en belangrijkere doelpunten gemaakt dan Vogel. Geef hem het vertrouwen maar eens zou ik zeggen
Dat hoop ik wel, want anders krijgen we Bogelund. En daar zit ik niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef BennieK het volgende:
[..]
Lucius speelt toch al in de plaats van Ooijer?
Ik reageerde op de post van rubbereend, dat wil zeggen als vervanger voor volgend seizoen als Vogel er niet meer isquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:39 schreef BennieK het volgende:
[..]
Lucius speelt toch al in de plaats van Ooijer?
Tweede deel van je droom is al uitgekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
Droomscenario morgen : Zoals Liverpool in het begin van de wedstrijd scoren.
Tot de 88ste minuut de 0 houden en dan de 2-0 maken
Verlengingen in en daarna met penalties winnen
Wederom een enorme ontlading
En Liverpool lijkt me een te kloppen tegenstander in de finale
Al droom ik nu wel
Doet het weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:40 schreef Spideyman het volgende:
psv.netwerk.to onbereikbaar door drukte?
Alsof de verdediging van Feyenoord te vergelijken is met die van Milan. Die van Milan is beduidend sterker.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef s0d het volgende:
jammer, al denk ik dat ie wel zal invallen.. als ie net zo speelde als tegen feyenoord in de amstel cup zie ik het wel goedkomen
Neen. Hij wordt langzaam gebracht, en heeft ook het ongeluk van het 'never change a winning team-effect'..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef IntroV het volgende:
Die Robert, is die niet ontzettend aan het mislukken?
Zo kun je dat van elke speler zeggen die goed speelt tegen Feyenoord.. het gaat erom dat hij tot nu toe meer indruk op me heeft gemaakt dan sibon en vennegoor.. dat afgekeurde doelpunt van m was wel erg strak ingeschoten. Bovendien is hij dynamischer dan vennegoor en sibonquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef BZ het volgende:
[..]
Alsof de verdediging van Feyenoord te vergelijken is met die van Milan. Die van Milan is beduidend sterker.....
al geven alex en gomes goede paasjes en scoren ze, als ze maar winnen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Anne-Lien het volgende:
Cocu gaat gewoon 'n paar mooie paasjes geven en ramt er zelf ook nog eentje in en dan komt alles goed!
Juistquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Anne-Lien het volgende:
Cocu gaat gewoon 'n paar mooie paasjes geven en ramt er zelf ook nog eentje in en dan komt alles goed!
Gezelliequote:
Het is misschien ook wat concreter, maar mag het nog niet naar buiten komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
ow, had gehoopt dat de geruchten wat concreter waren rond Barreto
De onderhandelingen gaan net zo traag als het spel van Barretoquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
ow, had gehoopt dat de geruchten wat concreter waren rond Barreto
nu krijg je problemen met eendquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De onderhandelingen gaan net zo traag als het spel van Barreto![]()
![]()
![]()
Of had ik dit niet moeten zeggen?![]()
Barreto is de ideale opvolger van Vogel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De onderhandelingen gaan net zo traag als het spel van Barreto![]()
![]()
![]()
Of had ik dit niet moeten zeggen?![]()
ach man die gast draait net zo snel als een vrachtwagen met lekke banden. de kracht van dit PSV is het verdedigend ingestelde middenveld met goed positiespel en snelle omschakeling. barreto heeft een zeer goede trap en idem pass en blijkt dus ook wel te kunnen buffelen, maar ik vind hem tot dusver te traag. maar das mijn mening. als hij eenmaal echt PSV'er is stra ik natuurlijk wel achter hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto is de ideale opvolger van Vogel.
k ben t niet met je eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ach man die gast draait net zo snel als een vrachtwagen met lekke banden. de kracht van dit PSV is het verdedigend ingestelde middenveld met goed positiespel en snelle omschakeling. barreto heeft een zeer goede trap en idem pass en blijkt dus ook wel te kunnen buffelen, maar ik vind hem tot dusver te traag. maar das mijn mening. als hij eenmaal echt PSV'er is stra ik natuurlijk wel achter hem.
Dan is hij echt de ideale opvolger van Vogel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ach man die gast draait net zo snel als een vrachtwagen met lekke banden. de kracht van dit PSV is het verdedigend ingestelde middenveld met goed positiespel en snelle omschakeling. barreto heeft een zeer goede trap en idem pass en blijkt dus ook wel te kunnen buffelen, maar ik vind hem tot dusver te traag. maar das mijn mening. als hij eenmaal echt PSV'er is stra ik natuurlijk wel achter hem.
Iets meer respect zou best kunnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer stopt dat herdenkingsgedoe op 3, op 2 is het toch ookal
ik heb er ook respect voor maar niet als het al klaar is en maar doorgaat op 2 zenders, maar goed de voorbeschouwing is al weer begonnenquote:
Seedorf moeten ze afschieten als een hondquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:32 schreef Alessandro het volgende:
Wat een psv boeren zeg,.. steeds fluiten als seedorf aan de bal isGet a life kut volk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |