nu krijg je problemen met eendquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De onderhandelingen gaan net zo traag als het spel van Barreto![]()
![]()
![]()
Of had ik dit niet moeten zeggen?![]()
Barreto is de ideale opvolger van Vogel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De onderhandelingen gaan net zo traag als het spel van Barreto![]()
![]()
![]()
Of had ik dit niet moeten zeggen?![]()
ach man die gast draait net zo snel als een vrachtwagen met lekke banden. de kracht van dit PSV is het verdedigend ingestelde middenveld met goed positiespel en snelle omschakeling. barreto heeft een zeer goede trap en idem pass en blijkt dus ook wel te kunnen buffelen, maar ik vind hem tot dusver te traag. maar das mijn mening. als hij eenmaal echt PSV'er is stra ik natuurlijk wel achter hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto is de ideale opvolger van Vogel.
k ben t niet met je eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ach man die gast draait net zo snel als een vrachtwagen met lekke banden. de kracht van dit PSV is het verdedigend ingestelde middenveld met goed positiespel en snelle omschakeling. barreto heeft een zeer goede trap en idem pass en blijkt dus ook wel te kunnen buffelen, maar ik vind hem tot dusver te traag. maar das mijn mening. als hij eenmaal echt PSV'er is stra ik natuurlijk wel achter hem.
Dan is hij echt de ideale opvolger van Vogel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ach man die gast draait net zo snel als een vrachtwagen met lekke banden. de kracht van dit PSV is het verdedigend ingestelde middenveld met goed positiespel en snelle omschakeling. barreto heeft een zeer goede trap en idem pass en blijkt dus ook wel te kunnen buffelen, maar ik vind hem tot dusver te traag. maar das mijn mening. als hij eenmaal echt PSV'er is stra ik natuurlijk wel achter hem.
Iets meer respect zou best kunnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer stopt dat herdenkingsgedoe op 3, op 2 is het toch ookal
ik heb er ook respect voor maar niet als het al klaar is en maar doorgaat op 2 zenders, maar goed de voorbeschouwing is al weer begonnenquote:
Seedorf moeten ze afschieten als een hondquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:32 schreef Alessandro het volgende:
Wat een psv boeren zeg,.. steeds fluiten als seedorf aan de bal isGet a life kut volk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |