Tweede deel van je droom is al uitgekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
Droomscenario morgen : Zoals Liverpool in het begin van de wedstrijd scoren.
Tot de 88ste minuut de 0 houden en dan de 2-0 maken
Verlengingen in en daarna met penalties winnen
Wederom een enorme ontlading
En Liverpool lijkt me een te kloppen tegenstander in de finale
Al droom ik nu wel
Doet het weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:40 schreef Spideyman het volgende:
psv.netwerk.to onbereikbaar door drukte?
Alsof de verdediging van Feyenoord te vergelijken is met die van Milan. Die van Milan is beduidend sterker.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef s0d het volgende:
jammer, al denk ik dat ie wel zal invallen.. als ie net zo speelde als tegen feyenoord in de amstel cup zie ik het wel goedkomen
Neen. Hij wordt langzaam gebracht, en heeft ook het ongeluk van het 'never change a winning team-effect'..quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef IntroV het volgende:
Die Robert, is die niet ontzettend aan het mislukken?
Zo kun je dat van elke speler zeggen die goed speelt tegen Feyenoord.. het gaat erom dat hij tot nu toe meer indruk op me heeft gemaakt dan sibon en vennegoor.. dat afgekeurde doelpunt van m was wel erg strak ingeschoten. Bovendien is hij dynamischer dan vennegoor en sibonquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:20 schreef BZ het volgende:
[..]
Alsof de verdediging van Feyenoord te vergelijken is met die van Milan. Die van Milan is beduidend sterker.....
al geven alex en gomes goede paasjes en scoren ze, als ze maar winnen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Anne-Lien het volgende:
Cocu gaat gewoon 'n paar mooie paasjes geven en ramt er zelf ook nog eentje in en dan komt alles goed!
Juistquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:40 schreef Anne-Lien het volgende:
Cocu gaat gewoon 'n paar mooie paasjes geven en ramt er zelf ook nog eentje in en dan komt alles goed!
Gezelliequote:
Het is misschien ook wat concreter, maar mag het nog niet naar buiten komenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
ow, had gehoopt dat de geruchten wat concreter waren rond Barreto
De onderhandelingen gaan net zo traag als het spel van Barretoquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
ow, had gehoopt dat de geruchten wat concreter waren rond Barreto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |