Ow sorry vergeten te melden. Eindhovens Dagblad: http://www.eindhovensdagb(...)na__2687764_,00.htmlquote:Op maandag 2 mei 2005 23:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat is dan weer raar. wat is je bron?
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:53 schreef Djekko het volgende:
TrabelsiNee, dat had ik niet verwacht nee..
Rechtsback, terwijl we een rechtshalf nodig hebben... laat maar lekker in 020 zitten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou Ooijer wel mooi naar t middenveld kunnen
als je een speler als Trabelsi rechtback zou hebben zou ik Ooijer meteen op t middenveld zetten, de wedstrijden die hij daar gespeeld heeft was hij daar erg goed en centraal komt hij meer tot zn recht. Als je er dan nog een speler bij zet die meer naar voren is gericht heb je een vrij compleet middenveld. Bovendien vergroot t je mogelijkheden qua speelstijlquote:
Ooijer is veel te zenuwachtig voor het middenveldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je een speler als Trabelsi rechtback zou hebben zou ik Ooijer meteen op t middenveld zetten, de wedstrijden die hij daar gespeeld heeft was hij daar erg goed en centraal komt hij meer tot zn recht. Als je er dan nog een speler bij zet die meer naar voren is gericht heb je een vrij compleet middenveld. Bovendien vergroot t je mogelijkheden qua speelstijl
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:50 schreef gr8w8 het volgende:
Heeft er ook iemand een overzichtje van mogelijek transfers naar PSV, met het bijzonder van Ajacieden/ Die stroom geruchten blijft ook maar komen he. Is dat nou een twee reële opties vermengd met een hoop geruchten en proefballonnetjes? En komt dat dan van PSV af, van alleen de media of ook vanuit Ajax (of de spelers)?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Aborah Anastasiou Babel Boukhari Charisteas De Jong De Mul De Ridder Emanuelson Escudé Galásek Grygera Heitinga Lindgren Lobont Maduro Maxwell Mitea Obodai Pienaar Rosales Sneijder Stekelenburg Trabelsi van der Vaart Vonk |
jij snapt niet zoveel van voetbal?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat er nog zoveel mensen in het stadion zitten
Niet waarquote:
wat je noemt een heisterdramaquote:
Het artikel stond in de krant van gisteren, maar de uitspraken van Hiddink waren van zaterdag.quote:
quote:
Geen aderlating idd. In Milaan liet hij zien dat niveau totaal niet aan te kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:22 schreef NoSigar het volgende:
Geen Beasley dus. Is dat erg? Ik ben zelf niet zo weg van hem, en de vorige wedstrijd tegen kwam hij niet zo uit de verf.
In plaats van Baretto?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je een speler als Trabelsi rechtback zou hebben zou ik Ooijer meteen op t middenveld zetten, de wedstrijden die hij daar gespeeld heeft was hij daar erg goed en centraal komt hij meer tot zn recht. Als je er dan nog een speler bij zet die meer naar voren is gericht heb je een vrij compleet middenveld. Bovendien vergroot t je mogelijkheden qua speelstijl
Als wissel vind ik hem altijd wel een verfrissende inbreng hebben en gek genoeg scoort hij ook nog redelijk vaak in die invalbeurten. Ook in de CL heeft hij belangrijke goals gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen aderlating idd. In Milaan liet hij zien dat niveau totaal niet aan te kunnen.
Inderdaad. Uiterst nuttige speler voor de breedte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als wissel vind ik hem altijd wel een verfrissende inbreng hebben en gek genoeg scoort hij ook nog redelijk vaak in die invalbeurten. Ook in de CL heeft hij belangrijke goals gemaakt.
Iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Beasley is best wel belangrijk geweest en ik zou hem er wel graag bij hebben gehad.
Ook als invaller.
Dat klopt maar in San Siro maakte hij toch alles behalve een goede indruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Beasley is best wel belangrijk geweest en ik zou hem er wel graag bij hebben gehad.
Ook als invaller.
Alsof hij óóit naar PSV zou gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
maargoed Trabelsi is natuurlijk altijd een aanwinst, imho de beste rechtsback van Nederland.
iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
maargoed Trabelsi is natuurlijk altijd een aanwinst, imho de beste rechtsback van Nederland Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |