uhuhquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:07 schreef Martineke het volgende:
wat had ik ervan gefrabiceerd dan? denk denk.... 32 of zo?
Broekies zijn julliequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik over 3 maandjes. Blijkbaar voelen wij ons dus hele ouwe trutten!![]()
Is het ook!quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:26 schreef Marie79 het volgende:
Ik vind 26 wel een mooie leeftijd om moeder te worden!
Een week of 4 pas, we komen begin januari uit met onze berekeningquote:Op zondag 1 mei 2005 10:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gefeliciteerd hoor ! Nog een keertje, das wel een jompel waard !
Hoever zou je nu moeten zijn volgens je berekeningen MeNicole?
Elke week is er 1 Ke2v2in ! Gefeliciteerd met het aanstaande papaschap!!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:36 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Een week of 4 pas, we komen begin januari uit met onze berekening![]()
Ik ken dat!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Beaker het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn baas in november vader wordvind het erg leuk, maar ergens voelde ik voor het eerst ook een vlaag van jaloezie door me heen gaan doordat iemand vertelde dat hij of zij een kindje zouden krijgen
![]()
Heb dat echt nog nooit gehadquote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat!
Net als dat ik vorige week een kaartje heb gehad dat mijn nichtje (23) haar 2de kindje heeft gekregen!
Dat steekt dat toch ff de kop op..
Althans bij mij
Troost u ik voel me soms jaloers als ik mensen zie die hunquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef cattie het volgende:
Mij komt het ook bekend voor hoor.
Ik lurk hier al tijden mee en hoop over een maand of twee ook mee te kunnen doen (arts moet goedkeuring geven en spiraaltje moet er nog uit), maar ik heb wel eens huilend achter de pc gezeten omdat hier iemand een tweede streepje had en ik ook zo graag wil... (schaam schaam)
Terwijl ik het iedereen wel heel erg gun! Maar mezelf ook!
Je bent echt niet de enige! * Mariposa wijst zichzelf aanquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef cattie het volgende:
Mij komt het ook bekend voor hoor.
Ik lurk hier al tijden mee en hoop over een maand of twee ook mee te kunnen doen (arts moet goedkeuring geven en spiraaltje moet er nog uit), maar ik heb wel eens huilend achter de pc gezeten omdat hier iemand een tweede streepje had en ik ook zo graag wil... (schaam schaam)
Terwijl ik het iedereen wel heel erg gun! Maar mezelf ook!
Dat zeg je gewoon omdat wij het dan ook mogen zijn ehquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:59 schreef minoes_ het volgende:
Gezellig nieuwe aanwas erbij enne.....nieuwsgierig mag je zijn![]()
*lange neus trekt*quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef lunastar het volgende:
Welkom Jis
Ik begrijp je volkomen je reactie rond die miskraam, heb ik toen ook gehad en nu komt dat weer naar boven, want welgeteld over 9 dagen zou normaal de uitgerekende datum geweest zijn.
Miskraamquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef Marie79 het volgende:
Prima idee, ETIs er eigenlijk al een apart topic voor?
In de OP zijn gewoon de links opgenomen die in de topics her en der genoemd werden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
ET of BE, weten jullie dat niet alle links uit de OP ook daadwerkelijk naar de site linken? Ik probeerde er een paar, maar die doen het niet.
Nog geen duivels hier maar wel af en toe datquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef Suzziieee het volgende:
(...)
Elle_driver en AlsoStarring hoe is het bij jullie??
quote:Is het misschien een goed idee om alles rondom het verwerken en beleven van een miskraam in een apart topic te doen? Ik zie dat er behoefte is om erover te praten en het hoort niet echt in dit topic thuis. Hier willen we vooral de verhalen over overtijd zijn, konijnentieten, enz(en we willen natuurlijk twee streepjes zien!)
minoes_ zou toch heeel erg leuk zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef minoes_ het volgende:
Elle-driver.......haaaa,dat zijn goede berichten,wanneer ga je testen???
(ik denk stiekum hetzelfde en ga volgende week maandag testen)
Groetjes,Minoes![]()
He gats....geen streepjes hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:58 schreef Suzziieee het volgende:
wat ik me afvroeg..zijn hier ook nog mensen die netzo als ik aangekomen zijn van het stoppen met de pil?? en dan heb ik het over een kilootje of 15![]()
De afspraak voor vrijdag staat al een paar daagjes...wat ik al eerder verteld heb is dat ik vorige keer ook 8 maanden niet ongesteld werd..maar lag toen met een hernia dus vond het wel best.Toen dat over was gingen mijn ex en ik uit elkaar..en ben gewoon weer aan de pil gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef phileine het volgende:
Even inbreken. Suzziiieee, ik zou toch even langs de dokter gaan. Aankomen na stoppen met de pil kan duiden op hormonale problemen, zoals PCOS. En omdat je cyclus ook al zo lang is klinkt dat wel een beetje verdacht. Waarschijnlijk niks aan de hand, maar zou het toch even laten nakijken. Dokters willen het altijd wel graag weten als je opeens veel aankomt of afvalt.
Sterkte alle meiden die wachten op het streepje!!
Niemand?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:35 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb een tijdje terug van Stiekumurd ovulatietests gekregen, alleen ik heb geen eisprong meer en dus zijn de tests een beetje overbodig. De tests zijn tot juni houdbaar, ik stuur ze zo op. Wie heeft er belang bij?
Als niemand van hier ze wil, denk ik dat mijn vriendinnetje ze wel kan gebruiken. Maar als iemand van hier zich eerder meldt, is dat zeker ook primaquote:
dat vond ik ook al in mijn postquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Renegate! Jemig wat een streep zeg! Gefeliciteerd! Super!
Elle-driver en Marie79... Balen voor jullie zeg!![]()
Wat dubbel zo in één post...
Het komt mij bekend voor allemaal. Ik heb er ook last van gehad en van die tepels nog steeds. Het wordt nu wel spannend, Minoes!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef minoes_ het volgende:
Suus.......je vroeg,hoe ik me voelde.Nou,ik weet het niet,sinds gister eig.geen buikpijn meer.Op zich zou je zeggen prima,maar omdat ik 10 dagen lang die pijn heb gevoeld,vind ik het nu een beetje vreemd,dat het nu in ene over isSoms nog wel wat steekjes en soms iets wat misselijk,maar heel weinig.Verder had ik eergisteravond weer wat anders.......
ik deed m'n lichtje uit boven het bed en dan steun ik op mijn elleboog.Dan doe ik:licht uit,schuif elleboog onder me vandaan en plof op mijn kussen.
Dat deed ik nu dus ook.........auwie...........m'n boopiesZijn dit dan die beroemde"konijnentieten"?
En onder de douche spoelde ik gewoon m'n boopies af............tjee,wat een irritant geveol bij m'n tepels! Ook al auwie........schiet mij maar lek.
Mijn man zei,dat ik geen buikpijn meer had"het eitje is eindelijk klaar met innestellen".........euh,ja,verder weet ik het ook niet hoor,zei hijNee,je weet niet veel
![]()
Hahaha,maar hij had dus stiekum wel mee zitten gluren naar die documantaire van de week![]()
Hoe is het met jou?Jij had vandaag toch een afspraak bij je huisarts?Weet je al iets meer?
Groetjes,Minoes![]()
niet ongesteldheids datumquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:25 schreef Belana het volgende:
ff een stomme vraag misschien hoor, maar wat is in vresesnaam NOD?
Ik rekende het altijd uit bij Babybrabbel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:27 schreef Belana het volgende:
Maar hoe weet je dat dan? Ik weet het nooit precies namelijk...
en ik heb met mijn neus gelezen...sorry
Ach, Minoes toch, maak je niet zo drukquote:Op zondag 15 mei 2005 09:14 schreef minoes_ het volgende:
Goedemorgen![]()
Het word hier moeilijker,om de spanning weg te wuivenNog 1 dag.........kan ik een winterslaap bestellen en morgenochtend wakker worden
![]()
Ik durf gewoon bijna niet naar de wc te gaan,ben iedere keer bang,dat ik iets te zien krijg,wat ik niet wil![]()
Groetjes,Minoes![]()
Maar lieve Minoes....als de spanning zo groot is, dan test je toch gewoon vandaag....vinden wij helemaal niet erg hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 09:14 schreef minoes_ het volgende:
Goedemorgen![]()
Het word hier moeilijker,om de spanning weg te wuivenNog 1 dag.........kan ik een winterslaap bestellen en morgenochtend wakker worden
![]()
Ik durf gewoon bijna niet naar de wc te gaan,ben iedere keer bang,dat ik iets te zien krijg,wat ik niet wil![]()
Merci!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Jis, als je rechtsbovenaan in je post op dit [afbeelding] plaatje klikt kan je je post wijzigen. Tip voor de volgende keer.
minoes.. neequote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Stop maar met duimen,ongi is uur geleden begonnen.
Ik ben kapot en zit te trillen in m'n tuig en jank m'n ogen uit mn kop.
Groetjes,Minoes![]()
uuuuh neequote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef Rottdog het volgende:
EEuuhhh Githa ga jij voor de tweede ronde dan
* Tamea vroeg zich hetzelfde af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef Rottdog het volgende:
EEuuhhh Githa ga jij voor de tweede ronde dan
Minoes nee toch! Ik had zulke goeie hoopquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Stop maar met duimen,ongi is uur geleden begonnen.
Ik ben kapot en zit te trillen in m'n tuig en jank m'n ogen uit mn kop.
Groetjes,Minoes![]()
Spannend Cattie! Ben benieuwd wat de arts zal zeggen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef cattie het volgende:
Update van mij: van mijn fysio mag ik zwanger worden, geen probleem. Volgens hem is een zwangerschap voor iedere vrouw zwaar, maar is het niet gezegd dat het voor mij nog zwaarder zou zijn. Ik ben echt opgelucht hierover, was best zenuwachtig om het te vragen!
Volgende week heb ik een afspraak met mijn arts en dan ga ik vragen of ik met mijn medicijnen wel zwanger mag worden. En daar ben ik nu dus al een beetje zenuwachtig voor, al is de bijsluiter wel redelijk optimistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |