Het komt mij bekend voor allemaal. Ik heb er ook last van gehad en van die tepels nog steeds. Het wordt nu wel spannend, Minoes!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef minoes_ het volgende:
Suus.......je vroeg,hoe ik me voelde.Nou,ik weet het niet,sinds gister eig.geen buikpijn meer.Op zich zou je zeggen prima,maar omdat ik 10 dagen lang die pijn heb gevoeld,vind ik het nu een beetje vreemd,dat het nu in ene over isSoms nog wel wat steekjes en soms iets wat misselijk,maar heel weinig.Verder had ik eergisteravond weer wat anders.......
ik deed m'n lichtje uit boven het bed en dan steun ik op mijn elleboog.Dan doe ik:licht uit,schuif elleboog onder me vandaan en plof op mijn kussen.
Dat deed ik nu dus ook.........auwie...........m'n boopiesZijn dit dan die beroemde"konijnentieten"?
En onder de douche spoelde ik gewoon m'n boopies af............tjee,wat een irritant geveol bij m'n tepels! Ook al auwie........schiet mij maar lek.
Mijn man zei,dat ik geen buikpijn meer had"het eitje is eindelijk klaar met innestellen".........euh,ja,verder weet ik het ook niet hoor,zei hijNee,je weet niet veel
![]()
Hahaha,maar hij had dus stiekum wel mee zitten gluren naar die documantaire van de week![]()
Hoe is het met jou?Jij had vandaag toch een afspraak bij je huisarts?Weet je al iets meer?
Groetjes,Minoes![]()
niet ongesteldheids datumquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:25 schreef Belana het volgende:
ff een stomme vraag misschien hoor, maar wat is in vresesnaam NOD?
Ik rekende het altijd uit bij Babybrabbel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:27 schreef Belana het volgende:
Maar hoe weet je dat dan? Ik weet het nooit precies namelijk...
en ik heb met mijn neus gelezen...sorry
Ach, Minoes toch, maak je niet zo drukquote:Op zondag 15 mei 2005 09:14 schreef minoes_ het volgende:
Goedemorgen![]()
Het word hier moeilijker,om de spanning weg te wuivenNog 1 dag.........kan ik een winterslaap bestellen en morgenochtend wakker worden
![]()
Ik durf gewoon bijna niet naar de wc te gaan,ben iedere keer bang,dat ik iets te zien krijg,wat ik niet wil![]()
Groetjes,Minoes![]()
Maar lieve Minoes....als de spanning zo groot is, dan test je toch gewoon vandaag....vinden wij helemaal niet erg hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 09:14 schreef minoes_ het volgende:
Goedemorgen![]()
Het word hier moeilijker,om de spanning weg te wuivenNog 1 dag.........kan ik een winterslaap bestellen en morgenochtend wakker worden
![]()
Ik durf gewoon bijna niet naar de wc te gaan,ben iedere keer bang,dat ik iets te zien krijg,wat ik niet wil![]()
plaatje klikt kan je je post wijzigen. Tip voor de volgende keer.
Merci!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst Jis, als je rechtsbovenaan in je post op dit [afbeelding] plaatje klikt kan je je post wijzigen. Tip voor de volgende keer.
minoes.. neequote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Stop maar met duimen,ongi is uur geleden begonnen.
Ik ben kapot en zit te trillen in m'n tuig en jank m'n ogen uit mn kop.
Groetjes,Minoes![]()
uuuuh neequote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef Rottdog het volgende:
EEuuhhh Githa ga jij voor de tweede ronde dan
* Tamea vroeg zich hetzelfde af, maar durfde het niet te vragen.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:06 schreef Rottdog het volgende:
EEuuhhh Githa ga jij voor de tweede ronde dan
Minoes nee toch! Ik had zulke goeie hoopquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Stop maar met duimen,ongi is uur geleden begonnen.
Ik ben kapot en zit te trillen in m'n tuig en jank m'n ogen uit mn kop.
Groetjes,Minoes![]()
Spannend Cattie! Ben benieuwd wat de arts zal zeggen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef cattie het volgende:
Update van mij: van mijn fysio mag ik zwanger worden, geen probleem. Volgens hem is een zwangerschap voor iedere vrouw zwaar, maar is het niet gezegd dat het voor mij nog zwaarder zou zijn. Ik ben echt opgelucht hierover, was best zenuwachtig om het te vragen!
Volgende week heb ik een afspraak met mijn arts en dan ga ik vragen of ik met mijn medicijnen wel zwanger mag worden. En daar ben ik nu dus al een beetje zenuwachtig voor, al is de bijsluiter wel redelijk optimistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |