abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26520274
......mmmmm,ben wakker,min of meer.Zo 4 nachten zitten erop,was me wel weer een ruk.
Heb gister ook de laatste 2 pillen genomen en ik moet morgen om 8:45u in het zh.zijn,voor de eitjesmeting.Ik heb heel veel last van mijn buik gehad,een paar dagen geleden en van die pillen kreeg ik deze keer alleen de 1e 1,5 dag hoofdpijn.Maar toen kreeg ik van die enorme opvliegers,mén,wat een ellende,ik liep de hele nacht vest aan,vest uit,vest aan,vest uit..........
Het water gutste van me af Ik had er de vorige keer wel iets last van ,maar misschien 4 opvliegers ofzow,nu ging het de hele nacht door,tjee.......
Ik hoop,dat mijn babyeitjes goed zijn gegroeid,zodat we misschien vrijdag de inseminatie al krijgen en anders hoop ik,dat ze nog ff wachten tot het weekeind,dan kan het maandag.
Afwachten dus,morgen meld ik me weer

Groetjes,Minoes
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:05:43 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26521829
Spannend dus voor jou morgen Minoes!
pi_26521930
Ik heb drie dagen meegelopen in de fertiliteitskliniek (Almelo en Zwolle) en ik wilde even zeggen dat ik enorm respect heb voor alles wat jullie door moeten maken en hoeveel energie, zenuwen en tijd het je kost om uiteindelijk (hopenlijk) het kostbaarste van alles in je armen te krijgen. Ik hoop dat al jullie droomwensen op ouderschapsgebied worden vervuld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:16:05 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26523227
Spannend Minoes!!

Isa, volgens mij is dat de enige manier om als buitenstaander goed door te krijgen wat e.e.a. inhoudt. 'Leuk' dat je dat ook eens van de andere kant hebt gezien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:41:57 #205
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26526589
Alvast veel succes voor morgen gewenst Minoes
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2005 @ 19:56:43 #206
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26526921
Minoes wat een ellende he die opvliegers. Ik heb er zelf voornamelijk last van tegen de tijd dat de follikels wat groter zijn. Echt bah gewoon. Nu hebben we in ieder geval een idee hoe het is om in de overgang te zijn, al hoop ik dat we daar nog lang niet aan toe zijn hoor. Spannend morgen weer een follikelmeting. Op welke cyclusdag zit je nu?

Vanmorgen ben ik weer op eitjescontrole geweest voor IUI nummer 6. Het is vandaag cyclusdag 10 en ik moet donderdag weer voor de volgende controle. Er zaten vandaag wel twee eiblaasjes van 18 en 21 mm, maar na een bloedonderzoek op Oestradiol bleken het restanten te zijn van de vorige poging. Soms blijven de eiblaasjes over en die vullen zich dan met vocht zodat het net echte follikels lijken. Helaas dus geen goed nieuws, maar ik prik gewoon door en zie het donderdag wel weer.

Isabeau wat leuk dat je een paar dagen hebt meegelopen in een fertikliniek. Het is inderdaad niet niks wat je krijgt te verduren en soms is het lastig om het einddoel voor ogen te blijven houden, maar het is het mijns inziens allemaal waard. We gaan tot het uiterste en zullen alles uit de kast halen om onze droom te verwezenlijken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_26533456
Minoesje succes morgen... zal aan je denken...

slaapmeisje- jij sterkte met prikken.. vind nog steeds knap dat jullie dat zo durven..
pi_26538975
Hallo Net terug van het ziekenhuis.Er zaten rechts 4 eitjes,waarvan de grootste 1,2cm was en links 3,waarvan de grootste 1,3cm was.Dus vrijdag terugkomen en dan als het goed gaat zaterdagavond de prik en maandag de inseminatie,whoeoe......De etijes hebben dus goed geluisterd,zo gaat ie goed

Slaapmeisje,ik zit op dag 9 vandaag dus we zitten bij elkaar in de buurt,alleen ga ik wat sneller qua groei enzo.Ben benieuwd of jouw eitjes donderdag een beetje groter zijn,dan heb je toch het idee,dat het goed gaat.
Ik denk dat we zaterdag ook nog maar even van bil gaan,dan heb ik vast een voorraadje klaarliggen .
Groetjes,Minoes
pi_26539008
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef minoes_ het volgende:

Ik denk dat we zaterdag ook nog maar even van bil gaan,dan heb ik vast een voorraadje klaarliggen .

Slaapmeisje, ga jij nog met al die vrije dagen te maken krijgen? En hoe lossen ze dat op?
pi_26540526
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef minoes_ het volgende:
Goed nieuws
Spannend Minoes! Ik ben benieuwd hoe het maandag gaat!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 27 april 2005 @ 13:18:25 #211
1087 Merisse
broddeltante
pi_26543062
Minoes, zo gaat ie goed en vrijdag vast nog beter
Slaapmeisje omdat ik je zo stoer vind
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 13:52:49 #212
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26569304
Tinkerbell, vooralsnog geen problemen met die paar vrije dagen omdat ik naast Puregon ook Lucrin spuit. Dat laatste hormoon houdt de eisprong tegen waardoor mijn hele cyclus volledig onder controle wordt gehouden. Wanneer ik zover zou zijn, dan kunnen we de inseminatie gewoon over het weekend heentillen en spuit ik een dag of 2 later de Pregnyl.

Vanmorgen trouwens weer langsgeweest voor eitjescontrole. De twee cystes die dinsdag te zien waren (van 18 en 21 mm) leken iets geslonken, maar ook mijn endometrium (baarmoederslijmvlies) was fors geslonken. Mijn lichaam is deze cyclus een beetje van slag. Vanavond weer beginnen met een hogere dosis van 100 I.E. en maandag maar weer eens langs. Ach het is pas cyclusdag 12 en als ik zo naar de vorige twee pogingen kijk dan duurt het nog minimaal 20-30 dagen voordat we weer aan de beurt zijn voor inseminatie. Helaas moet ik wel steeds voor controles blijven komen. Hmz, misschien een idee om een echo apparaat thuis te installeren?

Merisse omdat ik je zo lief vind
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_26570844
Slaapmeisje..............wat er vorige keer te zien was,waren dus toch de overblijfselen van de vorige poging?Jammer joh.Heb je geen nieuwe eitjes gezien deze keer?Wel enorm balen dat je bms is geslonken,das niet de bedoeling.Bij mij was het woensdag 0,5 en dat moet op z'n minst naar de 1,0 toe,dacht ik.Tenminste,dat was met de vorige keer zo.
Ik moet morgenochtend weer,om half 10.Dus dan volgt er meer nieuws.

Groetjes,Minoes
  donderdag 28 april 2005 @ 19:09:21 #214
3011 E.T.
pi_26577199
Slaapmeisje, dat lichaam van jou maakt er echt een potje van he?

Minoes succes morgen! (is 7 eitjes niet een beetje veel voor IUI?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:41:02 #215
1087 Merisse
broddeltante
pi_26583260
Minoesje, succes morgen!
pi_26590857
Goedemorgen Net terug uit het ziekenhuis en alles groeit als een speer Rechts 1 grote van 1,6cm,dus die ligt precies op groeischema en nog 1 van 1,3cm.
Links 1 supergrote van 1,9(ruim)dus die groeit erg snel
Morgenavond dus de pregnyl zetten en dan maandag om 9 uur de babyvisjes inleveren en half 11 de inseminatie.Ik had nog even gevraagd,of ik de vorige keer de prik goed had gezet,ik had m zeg maar halverwege mijn bovenbeen rechts gedaan.Maar ze zei,doe maar hoger,bijna in de plooi zeg maar,maar dan aan de buitenkant.En dan het naaldje rechtop.Ok,gaan we doen.

Groetjes,Minoes

ow ja en er zaten er rechts nog 2,maar die waren kleiner en links zaten er ook nog 1 of 2,dat zag ik niet zo snel.Maar die zijn allemaal kleiner dan die anderen ,dus ik denk dat die niet springen.Ze zei,dat ik dus 2 kansen had.

[ Bericht 12% gewijzigd door minoes_ op 29-04-2005 10:26:13 (toevoeging.) ]
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 10:24:08 #217
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26590867
Minoes, je bent nu bijna aan de beurt voor je afspraak voor vandaag. Hopelijk heb je een paar mooie eitjes die erop wachten om bevrucht te worden. Succes vandaag!

Over het aantal eitjes gesproken. Bij ons in de kliniek insemineren ze niet bij meer dan 3 eitjes. Het schijnt echter zo te zijn dat follikels rond de 13 mm (of bij Minoes 1,3 cm ) besluiten door te groeien of weer opgaan in de massa. Het kan dus zomaar zijn dat er vandaag 2 of 3 grotere follikels overblijven en dat is precies goed.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 10:25:43 #218
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26590919
ben je nou al terug Minoes? Ik dacht dat je half 10 bij de dokter moest zijn. In ieder geval wel een perfect resultaat hoor en maandag al de IUI
pi_26590993
slaapmeisje.........ja,moest er ook om half 10 zijn,maar het was rustig en ik was iets eerder aan de beurt.En ik woon op 20 min.scheuren van het ziekenhuis,dus ben snel terug

Groetjes,Minoes
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:41:26 #220
1087 Merisse
broddeltante
pi_26591331
Fijn Minoes
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:17:11 #221
3011 E.T.
pi_26593962
Goedzo minoes!
pi_26594124
Minoes! Fijn zo!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26596732
Minoes wat fijn!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26605781
Ja,hahaha,loop zowaar helemaal trots te wezen op die mooie eitjes van me,maf hé? Maar die links zit,zag er ook zo mooi uit,heel mooi rond en onwijs duidelijk.Nu maandag nog wat van dat superzaad erbij en dan gaat het vast lukken We hebben besloten,dat het nu dan maar raak moet zijn
Groetjes,Minoes
  Jubileum moderator vrijdag 29 april 2005 @ 20:00:31 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26605913
Ik vind dat een geweldig besluit minoes en ik sluit me er helemaal bij aan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26637088
jeeeej Minoes ,en tis logisch dat trots ben op je eitjes, die moeten tenslotte ook hard werken!!
op naar de volgende stap
pi_26657787
Môge
Was van de spanning al om 6:54u wakker Nou ja,hup er maar uit dan.Straks om 9u de babyvisjes brengen en dan om half 11 de inseminatie.
Tot later!.

Groetjes,Minoes
  maandag 2 mei 2005 @ 07:54:03 #228
1087 Merisse
broddeltante
pi_26657877
Succes Minoes, hopelijk verloopt het "gesmeerd"
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 07:58:51 #229
81992 Githa
pi_26657900
succes Minoes....
  maandag 2 mei 2005 @ 08:51:27 #230
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26658280
Waarschijnlijk ben je al weg Minoes, maar heel veel succes
  maandag 2 mei 2005 @ 10:20:49 #231
3011 E.T.
pi_26659742
Minoes, succes!
  maandag 2 mei 2005 @ 10:24:25 #232
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26659807
Succes Minoes
pi_26659943
Heel veel succes Minoes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26663753
Ik hoop dat het nu beter ging dan de vorige keer en minder pijnlijk, Minoes.
pi_26667745
Hallo,allemaal.Ik ben bij terugkomst weer op de bank gekropen,was ook een beetje moe.Ik kreeg vanmorgen prompt last van mijn blaas,we zijn een half uur eerder teruggegaan naar het ziekenhuis,omdat ik naar de wc moest.En toen kwam er niet eens een krachtige straal,moest nog best goed uitplassen Volgens de fertiarts,kon dit komen door de druk van de eileiders of van de eisprong,dat ben ik ff kwijt.
Maar ok,het insemineren ging toppie,wel ff poeren met die eendebek maar hup,het slangetje ging erin en het was zo gedaan.
Zo snel hoort het nu te gaan zegt ze.Er kwam wel wat bloed uit,maar ze drukte me wel 3x op het hart,dat dit mogelijk was van de gevoeligheid van de baarmoederwand,ivm.de operatie.Dus ik moest me er echt,echt geen zorgen om maken.Het is ook bij een klein streepje in het inlegkruisje gebleven,dus dat gaat wel goed.
Ik heb wel nog buikpijn,het werd iets meer na de inseminatie,maar trok toen weer wat weg.
En plassen gaat nog steeds niet soepel,als ik maar geen blaasontseking kweek,want dat kan ik ff niet hebben nu.
Dus,het was een goede poging en pijnloos gelukkig.Oh ja en het zaad was nóg beter dan de vorige keer,whahaha,manlief liep te glimmen(hij was niet mee,heeft een ziekenhuisfobie )
Maar hij kwam me wel weer halen.

Groetjes,Minoes
  maandag 2 mei 2005 @ 19:33:29 #236
1087 Merisse
broddeltante
pi_26673887
Geweldig minoes, go zaadjes, zwemmen met jullie donders!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:56:11 #237
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26674676
Minoes, wat fijn dat het nu zo snel ging. Ik hoop dat de zwemmers hun werk heel goed doen en dat de pijn in je buik verdwijnt.
pi_26674751
Minoes, de duimen draaien hier weer hoor!

Merisse, extra dikke knuffel van Ma-Maatje speciaal voor jou.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:02:48 #239
1087 Merisse
broddeltante
pi_26687980
quote:
Ook IVF-kind voor vrouw van 40-plus
de Volkskrant Dinsdag 3 Mei 2005

Een reageerbuisbaby (IVF) is niet langer taboe voor vrouwen ouder dan 40 jaar. Steeds meer ziekenhuizen en klinieken vinden de conditie van de vrouw belangrijker dan de kalenderleeftijd.
Het verst gaan het Universitair Medisch Centrum in Utrecht en het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam (AMC), waar vrouwen tot 44 jaar in aanmerking kunnen komen voor IVF.

In Utrecht is inmiddels een kwart van de behandelde vrouwen 40-plus. Bij het AMC, dat sinds enkele maanden met de nieuwe leeftijdsgrens werkt, is 5 procent van de patiënten ouder dan 40 j aar. 'Maar dat kan snel meer worden', aldus Fulco van der Veen, hoogleraar voortplantingsgeneeskunde bij het AMC.

De leeftijdsgrens werd in 1998 vastgelegd in een richtlijn van de NVOG, de Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie. De vereniging erkent dat de grens van 40 jaar voor veel artsen niet langer heilig is en dat de richtlijn aan herziening toe is.

'Leeftijd is maar één factor die de kans op succes bij IVF bepaalt', zegt bestuurslid Jan Kremer van het NVOG, tevens hoofd van het IVF-team in het Radboudziekenhuis in Nijmegen. 'We hebben betere technieken om vast te stellen hoe ver de eierstokken verouderd zijn, zodat we steeds beter kunnen voorspellen wat de kans op een zwangerschap is na IVF.'

Het NVOG wacht met het aanpassen van de richtlijn op de uitkomst van nieuw onderzoek naar het succes van reageerbuisbevruchting bij verschillende leeftijden.

Het Universitair Medisch Centrum in Utrecht hanteert al geruime tijd geen leeftijdsgrens meer, mits onderzoek uitwijst dat de vrouw een goede kans maakt. 'De kalenderleeftijd en de vruchtbaarheid van de vrouw lopen nu eenmaal niet altijd synchroon', zegt de Utrechtse hoogleraar voortplantingsgeneeskunde Bart Fouser.
Ondanks dat wij niet geen plannen hebben in deze richting was ik erg blij met dit bericht.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:04:06 #240
1087 Merisse
broddeltante
pi_26688007
Slaapmeisje, hoe was het bij jou gisteren?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:18:05 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26688283
Minoes! Lekker dat het nu een stuk soepeler/makkelijker ging!
En nu maar duimen over 2 weken!
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 11:53:21 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26691000
Minoes, wat fijn om te lezen dat het een stuk vlotter ging dan de vorige keer. Een klein beetje bloed is helemaal niet erg hoor en ook wat buikpijn komt voor na de IUI. Lekker ontspannen en rustig aan. De duimen hier worden alvast opgewarmd voor je.

Merisse wat een goed bericht zeg. Gelukkig zien ze eindelijk in dat de "echte" leeftijd en de kalenderleeftijd nogal eens verschillen en komen steeds meer vrouwen van boven de 40 in aanmerking voor IVF. Jullie hebben er bewust voor gekozen om niet in de medische molen te willen stappen, maar zet deze nieuwe ontwikkeling je dan niet aan het denken om in ieder geval toch wat hulp erbij te hebben. IUI zonder hormoonstimulatie is toch niet zo ingrijpend?

Gisterochtend (cyclusdag 16) inderdaad weer op eitjescontrole geweest, maar weinig nieuws onder de zon. De ene cyste leek iets geslonken en verder waren er wat kleinere eitjes te zien. Omdat mijn baarmoederslijmvlies nog onder de 5 mm zat werd besloten dat ik pas a.s. vrijdag weer terug hoef te komen. Dat scheelt in ieder geval 1 x met de benen wijd deze week. Ik zit nu al een paar dagen op 100 eenheden Puregon dus ik hoop eigenlijk dat ik over zo'n 10 dagen toch wel terecht kan voor de inseminatie. Liever eerder natuurlijk, dus ik zal mijn eitjes even streng toespreken vanavond

Na deze poging zal er eerst een gesprek zijn met de kliniek over "hoe nu verder". Wat wel lief was is dat de verpleegkundige gisteren zei dat ze het echt met ons te doen had en dat ze het zo knap van ons vond dat we zoveel geduld moeten opbrengen bij onze pogingen. Ik reageerde er maar niet heel erg op behalve beamen dat het inderdaad zwaar is. Als ik te diep op dat soort lieve reacties inga, dan ga ik waarschijnlijk huilen en daar heb ik geen zin in in zo'n overvol ziekenhuis. Ik heb daar altijd al een beetje last van dat ik juist ga huilen als mensen me bemoedigend toespreken of me willen troosten
pi_26691309
Minoes fijn zeg! * Duimen draait *

En ook even twee dikke voor Merisse en Slaapmeissie..omdat ik jullie zo stoer en moedig vind!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:20:46 #244
1087 Merisse
broddeltante
pi_26691898
Ohhh Slaapmeisje *knuf* dat is ontzettend herkenbaar hoor
Aan de ene kant is het zooww fijn als je begrip krijgt en aan de andere kant wil je ook niet steeds maar hoeven huilen. Huilen komt ook eigenlijk nooit uit. Heb jij dat ook dat je muren op gaat trekken tegenover sommige mensen die op de hoogte zijn van het hele gedoe en die je dan tegenkomt en dan zie je aan ze dat ze willen vragen hoe het gaat en dat wil je dan niet en dan ga je maar heel stoer/onverschillig/afstandelijk doen. Ken je dat?

heb vandaag nog een potje gehuild op mijn werk omdat een collega/vriendin vroeg naar mijn cyclus. Ik zit nu weer in mijn vruchtbare week en ik zie er enorm tegenop. Durf er niet over te beginnen bij mijn man en wil het liefst niet vrijen want dan heb ik tenminste ook geen hoop en geen teleurstelling. Wierd
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 12:50:34 #245
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26692956
Die stoer/onverschillig/afstandelijke houding herken ik maar al te goed. Ook voor mezelf is het een bescherming om af en toe niet te diep te moeten voelen. Slaapvriendje kijkt dwars door me heen en geeft me dan vaak gewoon even een knuffel en dat is dan voldoende. Ik kan gewoon niet bij de pakken neer gaan zitten, want anders is het niet vol te houden.

Ook dat niet willen klussen in de eisprongperiode, tja ook dat komt me helaas bekend voor. Daarom hebben we ook de Fuck for Fun in het leven geroepen, alhoewel het daar de laatste tijd ook niet zo vaak meer van komt door al die ziekenhuisbezoeken. Als je al 3 x per week een inwendige echo hebt en je dan ook nog zo opgeblazen en ellendig voelt door de hormonen dan werkt dat niet echt lustopwekkend.

Over 2 maanden zijn we alweer 3 jaar bezig. Ik schrok er echt van toen ik me dat realiseerde
pi_26693780
Jemig, dat je dat zo lang volhoudt, Slaapmeisje. Ik weet niet of ik zoiets zolang aan zou kunnen...dat heen en weer geslingerd worden tussen hoop en wanhoop en van cyclus naar cyclus leven. De liefde bedrijven wordt eitjes bevruchten. Emotioneel zou ik het denk ik niet trekken. Alhoewel...als je voor ogen blijft houden waarom je het allemaal doet, dat geeft je denk ik wel veel kracht om door te gaan.

Heel veel sterkte verder!

En Merisse, wat een superbericht Ik geloof dat ze hier in het ziekenhuis tot 41 gaan. Maar de ene vrouw van 41 is natuurlijk niet de andere en daarbij was mijn oma op haar 45e ook nog zwanger
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26695790
Minoes - gelukkig was het pijnloos, wanneer is je testdag?? ik zal hier mijn duimpjes voor je klaarhouden

slaapmeisje- ik hoop dat je vrijdag meer nieuws heb!! en ben je alweer 3 jaar bezig over 2 maanden, jaah das best een tijdje, jullie zijn precies een jaartje langer dan ons bezig.
knap hoor dat je zoveel geduld heb.

merisje- wat goed dat ze er nu niet meer zo moeilijk over doen, ik vind het zowieso al belachelijk dat ze er vroeger uberhaupt moeilijk over deden zeg. zoals ik al zei leeftijd kent geen grenzen (tis maar ook hoe je deze zin opvat)
hou je haaks meid
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:51:30 #248
1087 Merisse
broddeltante
pi_26699146
Toen we begonnen (ook alweer ruim 2 jaar geleden) hebben we inderdaad gezegd dat we de medische molen niet in wilden. En mijn man wil dat ook nog steeds echt niet. Ik twijfel, ook omdat ik weet dat ik hem echt zal moeten overhalen.
Maar alleen al om te weten dat de mogelijkheid er is vind ik geruststellend. Ook een soort legitimatie voor mij om toch nog even door te gaan op eigen kracht: het is dus goed mogelijk om op je 40e nog zwanger te raken.
pi_26700236
Hier een rotnacht gehad Gelukkig moest ik werken,dus ik was al wakker
Heb echter wel 4,5 uur op de bank doorgebracht en als ik ging lopen moest ik mijn buik vasthouden.Auwie,dat was dus niet fijn,heb me vanmorgen ook ziek gemeld,zo ga ik niet nog een nacht lopen.Loop ook al de hele dag in pyama rond en doe tukkies op de bank.Hubbie is ook ziek,dus dat is wel gezwellie Hadden ze toch het lef van mn werk om te vragen,of ik toch maar ff wilde komen en dan hulp zou krijgen van een leerling uit een ander huis.......ja.......
Niet dus,dan draait ze zelf maar een nacht.
De buikpijn blijft dus en nu zit ik te denken,waar ligt dat nu weer aan Vorige keer ook al,maar toen dacht ik,dat het ook van die tang was.Dat was ook wel zo,maar het verschilde niet veel van nu.Pfffff...........wat een gedoe........

Slaapmeisje ,gelukkig hoef je niet zo vaak deze week,ff time-out.Ik hoop dat ze naar je luisteren en als de donder gaan groeien,wij willen bij jou ook supereitjes zien hoor

Merisse........wat een nieuws,ga je dan idd.niet nadenken om je grensen te verleggen?Moeilijk voor je hoor,heel veel sterkte

Groetjes,Minoes
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:15:01 #250
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26718255
Hoi Minoes, jammer dat je je gisteren zo rot voelde. Ik hoop dat je vannacht een beter nacht gehad hebt!

Merisse, ik leef met je mee. Ik wil je een hart onder de riem steken, want ik kan me nog herinneren dat je hier voor het eerst kwam en dat is helaas inderdaad al een hele poos. Ik snap heel goed dat het allemaal zo verwarrend is. Maar gelukkig heb je nu een soort van bevestiging, dat bericht van de 40+ivf.

Slaapmeisje, ik hoop dat het toespreken van de eitjes gelukt is! Zo niet: Slaapeitjes! Doe je werk goed en groei maar flink!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')