Nog geen duivels hier maar wel af en toe datquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:34 schreef Suzziieee het volgende:
(...)
Elle_driver en AlsoStarring hoe is het bij jullie??
quote:Is het misschien een goed idee om alles rondom het verwerken en beleven van een miskraam in een apart topic te doen? Ik zie dat er behoefte is om erover te praten en het hoort niet echt in dit topic thuis. Hier willen we vooral de verhalen over overtijd zijn, konijnentieten, enz(en we willen natuurlijk twee streepjes zien!)
minoes_ zou toch heeel erg leuk zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 16:05 schreef minoes_ het volgende:
Elle-driver.......haaaa,dat zijn goede berichten,wanneer ga je testen???
(ik denk stiekum hetzelfde en ga volgende week maandag testen)
Groetjes,Minoes![]()
He gats....geen streepjes hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:58 schreef Suzziieee het volgende:
wat ik me afvroeg..zijn hier ook nog mensen die netzo als ik aangekomen zijn van het stoppen met de pil?? en dan heb ik het over een kilootje of 15![]()
De afspraak voor vrijdag staat al een paar daagjes...wat ik al eerder verteld heb is dat ik vorige keer ook 8 maanden niet ongesteld werd..maar lag toen met een hernia dus vond het wel best.Toen dat over was gingen mijn ex en ik uit elkaar..en ben gewoon weer aan de pil gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:25 schreef phileine het volgende:
Even inbreken. Suzziiieee, ik zou toch even langs de dokter gaan. Aankomen na stoppen met de pil kan duiden op hormonale problemen, zoals PCOS. En omdat je cyclus ook al zo lang is klinkt dat wel een beetje verdacht. Waarschijnlijk niks aan de hand, maar zou het toch even laten nakijken. Dokters willen het altijd wel graag weten als je opeens veel aankomt of afvalt.
Sterkte alle meiden die wachten op het streepje!!
Niemand?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:35 schreef mallemeid het volgende:
Ik heb een tijdje terug van Stiekumurd ovulatietests gekregen, alleen ik heb geen eisprong meer en dus zijn de tests een beetje overbodig. De tests zijn tot juni houdbaar, ik stuur ze zo op. Wie heeft er belang bij?
Als niemand van hier ze wil, denk ik dat mijn vriendinnetje ze wel kan gebruiken. Maar als iemand van hier zich eerder meldt, is dat zeker ook primaquote:
dat vond ik ook al in mijn postquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Renegate! Jemig wat een streep zeg! Gefeliciteerd! Super!
Elle-driver en Marie79... Balen voor jullie zeg!![]()
Wat dubbel zo in één post...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |