abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26659043
Nog steeds geen rode duivels hier....
pi_26659239
Alle dames hier die niet niet ongesteld zijn heel veel succes!!
Ik hoop niet dat jullie het Beaker-Syndroom hebben

toch maar ff extra jompelen voor jullie

Nicole en Kevin nogmaals van harte!!

Kreeg net te horen dat mijn baas in november vader word vind het erg leuk, maar ergens voelde ik voor het eerst ook een vlaag van jaloezie door me heen gaan doordat iemand vertelde dat hij of zij een kindje zouden krijgen

[ Bericht 32% gewijzigd door Beaker op 02-05-2005 12:06:31 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_26667901
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Beaker het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn baas in november vader word vind het erg leuk, maar ergens voelde ik voor het eerst ook een vlaag van jaloezie door me heen gaan doordat iemand vertelde dat hij of zij een kindje zouden krijgen
Ik ken dat!
Net als dat ik vorige week een kaartje heb gehad dat mijn nichtje (23) haar 2de kindje heeft gekregen!
Dat steekt dat toch ff de kop op..
Althans bij mij
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_26668089
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ken dat!
Net als dat ik vorige week een kaartje heb gehad dat mijn nichtje (23) haar 2de kindje heeft gekregen!
Dat steekt dat toch ff de kop op..
Althans bij mij
Heb dat echt nog nooit gehad blij om te lezen dat meer meiden / vrouwen er last van hebben
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 2 mei 2005 @ 17:52:03 #55
108648 cattie
lieve moeder
pi_26671058
Mij komt het ook bekend voor hoor.
Ik lurk hier al tijden mee en hoop over een maand of twee ook mee te kunnen doen (arts moet goedkeuring geven en spiraaltje moet er nog uit), maar ik heb wel eens huilend achter de pc gezeten omdat hier iemand een tweede streepje had en ik ook zo graag wil... (schaam schaam)
Terwijl ik het iedereen wel heel erg gun! Maar mezelf ook!
  maandag 2 mei 2005 @ 18:59:33 #56
61183 leonieke
Dan toch?
pi_26672820
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef cattie het volgende:
Ik lurk hier al tijden mee en hoop over een maand of twee ook mee te kunnen doen (arts moet goedkeuring geven en spiraaltje moet er nog uit), maar ik heb wel eens huilend achter de pc gezeten omdat hier iemand een tweede streepje had en ik ook zo graag wil... (schaam schaam)
Troost u ik voel me soms jaloers als ik mensen zie die hun wel hebben en dat is hélemaaal verkeerd...

Ik denk dat veel mensen daar wel last van hebben hoor. Mijn zus bv ook, en ik ook stiekem als ik het zie op mijn werk (hier minder, vraag me niet hoe het komt). Vorige week kwam een collega van mij langs met haar baby tijdens mijn les. Ze wou aan de leerlingen even haar nieuwe spruit tonen. Ik wou het enerzijds opeten (zo schattig) en anderzijds had ik zoiets van: pfff je hebt er al één en nu nog één erbij
  maandag 2 mei 2005 @ 19:06:46 #57
108648 cattie
lieve moeder
pi_26673052
Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben.
Ik voel me er soms best wel schuldig over. In plaats blij te zijn over degene ben ik jaloers. Al kan ik baby's dan wel weer niet weerstaan en word ik altijd blij als ik ereen vast mag houden. Om daarna 's avonds weer tegen mijn man aan te gaan zeuren.

maarreh, ontopic:
zijn er nog verse tweede streepjes te melden? Tamea misschien?
pi_26674360
* Tamea gaat pas vrijdag of zaterdag weer testen. (als ik voor die tijd niet ongesteld ben geworden)

Voorlopig nog steeds geen rode duivels te zien, maar misschien gaat m'n cyclus weer gewoon naar wat het vroeger (pre-pil) was en dat was niet zo regelmatig (max. 5 weken).
  maandag 2 mei 2005 @ 19:57:56 #59
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26674748
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef cattie het volgende:
Je bent echt niet de enige! * Mariposa wijst zichzelf aan
Mag ik je misschien vragen waarvoor je toestemming van je arts nodig hebt? zit ook in zo'n soort schuitje
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 2 mei 2005 @ 20:29:07 #60
108648 cattie
lieve moeder
pi_26675864
Ik heb toestemming van mijn arts nodig ivm mijn medicijngebruik. Ik heb de ziekte van Crohn (chronische darmontsteking) en slik pentasa. Volgens de bijsluiter kan het waarschijnlijk geen kwaad, maar ik wil het even zeker weten.
En eigenlijk moet ik ook nog met mijn fysiotherapeut bespreken of mijn lichaam wel sterk genoeg is (ik ben door de Crohn chronisch vermoeid en heb zwakke spieren..). Maar dat durf ik niet zo goed... Je ziet, het is nogal een gedoe.
Het enige positieve is dat een zwangerschap vaak een (tijdelijk) positieve uitwerking heeft op mijn ziekte!

En mag ik dan terug vragen in welk schuitje jij zit?
  maandag 2 mei 2005 @ 20:36:14 #61
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26676148
Vervelend, ik hoop dat de fysio en je arts snel groen licht geven! En dat je dan snel een tweede streepje krijgt.

Ik heb medicijnen tegen een hoge bloeddruk, die ik nu heb zijn gevaarlijk. Van de zomer moet ik naar de nefroloog (nierendokter) en vraag ik of hij het recept voor de niet-schadelijke medicijnen kan uitschrijven. Wanneer ik aan die medicijnen gewend ben, kan ik met de pil stopppen sowieso moet ik voor mijn 30ste mijn kinderen krijgen, anders worden de risico's te groot
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 2 mei 2005 @ 20:53:19 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_26676666
Ik hoop voor je dat je zonder problemen de andere medicijnen krijgt en er snel aan gewend bent!
Dan kunnen we beiden opweg naar het zo gewenste tweede streepje.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:43:44 #63
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_26680442
jammer Tamea van de negatieve test, maar zoals hier al is gezegd, geen bloed geeft moed.

Ik ben 25 geworden in februari, ik was er net 23 toen mijn ik bevallen ben van dochter.

Hier constant krampen, ik denk steeds dat ik ongi ga worden, maar ben nog maar op dag 18 van mijn cyclus. vindt het wel raar.

dames kom op met die 2e streepjes

groetjes

lunastar
  maandag 2 mei 2005 @ 22:50:39 #64
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_26680689
* Suzziieee is ook regelmatig jaloers Maar denk dat dat wel normaal is..

Bij mij is het ook al een medische kwestie.Ik heb diabetes(suikerziekte)dus voordat je uberhaupt al stopt met de pil word het al vaker op controle en alles.
"Toestemming" heb ik officieel nog niet maar ben erg op de goede weg bezig en ik weet van mezelf zodra ik zwanger ben ik me 100% aan de regels kan houden en dat mijn suikertjes dan perfect zijn.Ook voor mij geld de regel hoe eerder hoe beter...maar das niet helemaal gelukt.

Alvast welkom hier Cattie...het lijstje werd alweer wat korter..dus nieuwe leden zijn altijd welkom

Groetjes Suzanne
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:05:49 #65
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_26686922
dames ik denk dat dat heel normaal is, als je wilt zwanger worden dat die jaloersheid naar boven komt als er weer iemand voor u zwanger is. Ik heb dat ook weleens, en meestal als het dames zijn die van de eerste keer zwanger zijn, dan moet ik wel altijd een krop wegslikken. Ik gun het hun echt van harte, want maanden op het goede nieuws moeten wachten is helemaal niet leuk, maar toch ben ik dan beetje jaloers.

Hier heel rare verschijnselen. de zondag 36.8, gisteren 37.2 en nu weer 36.6 en anders heb ik normaal altijd 36.9 had beter niet terug beginnen temperaturen, want nu begin ik al weer te denken dat het deze maand ook weer niks zal zijn.

Andere dames die overtijd zijn of die deze week hun nod moeten krijgen, toi toi toi hé

groetjes
lunastar
pi_26694555
* Spekkiemonster vraagt zich af hoe het met elle_driver gaat ???
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_26694668
Suzziieee Hoe is het nou bij jou?

Luna niet zo doemdenken hoor .... je weet toch dat die vrouwenlichamen ondingen zijn (soms dan)
pi_26703529
Nog steeds geen spatje rood te bekennen hier...

elle en suzziieee, hoe is het met jullie?
pi_26703647
Na ongeveer een maand lang alleen maar meelezen heb ik net besloten me ook maar te registreren en mijn verhaal te vertellen.
Ik ben 1 december 2004 gestopt met de pil; 7 januari voor het eerst weer 'echt' ongesteld en vervolgens 4 februari weer. We gaan er eigenlijk vanuit dat die laatste bloeding een innestelingsbloeding is geweest; was maar 3 dagen heeeel erg weinig bloed.

12 maart hebben we een test gedaan; omdat ik anderhalve week daarvoor eigenlijk weer ongesteld zou moeten worden...
Was erg blij en nog meer verbaasd... meteen de eerste keer al raak We hadden dus een positieve test!!

Helaas begon ik 24 maart te vloeien en op vrijdagochtend ("Goede Vrijdag" was dat ) ben ik het vruchtje verloren. De dinsdag erna zijn we naar de verloskundige geweest en daar bleek dat mijn baarmoeder, op wat bloed na, leeg was...

En nu... nu ben ik sinds afgelopen donderdag weer ongesteld!! Jullie kunnen je misschien niet voorstellen hoe blij ik was toen ik zag... snap dat jullie ze absoluut niet willen zien; maar ik had ze even nodig Want dit houdt dus in dat mijn lichaam weer 'normaal' werkt...
En ik mijn eerste NOD graag op 26 mei wil zetten!!! (mag ik al in jullie lijstje of is dat al te snel??)

Kortom; op dit moment kan ik nog niet wachten op een tweede streepje; maar over een week of 3 gelukkig wel!!
Ken mezelf... ga mezelf helemaal gek lopen maken in die periode; en moet dat met mensen delen... dus ga jullie rond die tijd ook gek maken

Zal het voorlopig even hierbij laten; maar ik wilde me alvast even voorstellen voordat ik jullie staks hopelijk met streepjes om de oren ga slaan

Groetjes,
Jis
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:36:15 #70
1087 Merisse
broddeltante
pi_26704144
Welkom Jis. Tuurlijk mag je in het lijstje. Ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt mee moeten maken. Aan de andere kant zou je de eerste niet zijn die snel erna weer zwanger raakt. Hopelijk is dat bij jou ook het geval. Ik neem aan dat om een eerste kindje gaat? Hoe oud zijn jullie?
* Merisse is niet nieuwsgierig
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26704327
Ja, had die miskraam ook liever niet meegemaakt inderdaad. Kan het nu gelukkig wel relativeren... het komt inderdaad vrij veel voor, ik weet nu in ieder geval dat ik zwanger kan worden (ook al geeft dat absoluut geen garanties voor de toekomst, ik weet 't) en het is waarschijnlijk het beste geweest voor het kindje.
Vind mezelf zo hard als ik dit zo opschrijf; het zijn toch de dingen die je van een ander liever niet wilt horen... en nou zeg ik ze zelf...
Toch... hoe nuchter ik er NU ook naar kan kijken... dat neemt niet weg dat ik af en toe nog heel heel hard moet huilen hoor... gewoon omdat het zo oneerlijk is en omdat het kindje zo gewenst was..

En even voor het nieuwsgierige aagje : het zou inderdaad ons eerste kindje worden. Ik ben zelf net 26 geworden (2 dagen na de miskraam...) en mijn man is 35.
Als jullie meer willen weten: vraag maar raak... maar pas op: 'k ben zelf net zo nieuwsgierig hoor
pi_26704779
Jis en Cattie welkom
Gezellig nieuwe aanwas erbij enne.....nieuwsgierig mag je zijn
Groetjes,Minoes
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:10:53 #73
61183 leonieke
Dan toch?
pi_26705073
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:59 schreef minoes_ het volgende:
Gezellig nieuwe aanwas erbij enne.....nieuwsgierig mag je zijn
Dat zeg je gewoon omdat wij het dan ook mogen zijn eh

Maar Jis en Cattie: een welgemeende hallo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:14:19 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26705155
hallo Jis en cattie Welkom!

Vervelend Jis, dat het eerste tweede streepje zo snel mis moest gaan. Ik hoop maar dat je snel een topic opschuift
Voor zo lang dat duurt heb ik je in het lijstje erbij gezet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:15:31 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26705185
Jis! Ik ga je in het lijstje zetten hoor! Vervelend van je miskraam... Maar nu gewoon vol goede moed op naar een tweede streepje! Spannend!

Cattie, ook welkom hier. Hopen dat je snel 'mag'!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:15:51 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26705192
ET was me voor!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:17:41 #77
3011 E.T.
pi_26705257
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
ET was me voor!
*lange neus trekt*
Nananana!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26705894
haha ja maar nu stond ik er dan bijna 2 keer in... zou dat een goed teken zijn??
pi_26706344
2 keer in de lijst voor 2 streepjes .... moet bijna wel een goed voorteken zijn ...

Welkom Jis....!!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:52:27 #80
108648 cattie
lieve moeder
pi_26707864
Hartelijk bedankt voor het welkom heten allemaal!
Zo snel als ik echt mag gaan "beginnen" zal ik vaker langskomen. Maar toch alvast 1 vraagje. Ik heb nu een spiraaltje, heeft een van jullie enig idee hoelang het duurt voordat ik weer een fatsoenlijke cyclus heb als dat ding eruit is? Kan dat net als bij de pil lang duren? Ik ga nog maar even nergens vanuit en zie wel. Eerst nog even naar de dokters (ben nu al zenuwachtig, afspraak is eind deze maand).
pi_26708169
Leuk Cattie en Jis! Het lijstje tweede-streepjes dames heeft er weer twee meiden bij.

Het is altijd leuk om hier weer nieuwe namen te zien, maar ik hoop ook dat jullie snel weer uit het lijstje verdwijnen, door naar Z&G natuurlijk!

Veel succes meiden!

P.S. Cattie, ik weet niets over het hoe en wat van een spiraaltje. Ik hoop dat één van de andere (lurkende) dames je vraag kan beantwoorden.

P.S.2 Tamea, ik blijf ondanks de negatieve test voor je hopen dat de duivels wegblijven hoor!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:08:56 #82
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_26708369
Welkom Jis

Ik begrijp je volkomen je reactie rond die miskraam, heb ik toen ook gehad en nu komt dat weer naar boven, want welgeteld over 9 dagen zou normaal de uitgerekende datum geweest zijn.

Dames ik blijf duimen dat deze maand vele 2e streepjes opbrengt

groetjes

lunastar
pi_26709215
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef lunastar het volgende:
Welkom Jis

Ik begrijp je volkomen je reactie rond die miskraam, heb ik toen ook gehad en nu komt dat weer naar boven, want welgeteld over 9 dagen zou normaal de uitgerekende datum geweest zijn.
sorry meis... kom ik even langs met mijn verhaal en dat zorgt ervoor dat jij weer aan jouw eigenlijke uitgerekende datum moet denken...
Ik zie ook wel een beetje op tegen 14 oktober hoor (wij gaan er vanuit dat dat 'onze' datum is)... ben wat dat betreft ook opgelucht dat we nog geen echo gehad hadden, dus we weten de datum niet precies en we hebben bv ook nog geen hartje horen kloppen...

Heel veel sterkte in ieder geval voor over 9 dagen...

Meiden... bedankt voor het welkom!! Hoop dat ik jullie de komende ruim 3 weken af en toe even mag lastig vallen en stiekem hoop ik dat ik daarna door mag schuiven naar het andere hoekje maar ja wie hoopt dat niet hier
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:39:00 #84
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_26709358
Welkom Cattie en Jis

Helaas kan ik ook meepraten over een miskraam en bij mij is het helaas nog niet gelukt om (weer) zwanger te raken! Ik had anders zelfs al moeder geweest van een kleintje van een maand of 3 (was eind februari uitgerekend).

Ik weet niet of het erg off topic is, maar van de week kwam ik het tasje tegen met mijn positieve test en sokjes en een vestje die ik van mijn beste vriendin had gehad en ook nog wat lieve kaartjes. Ik heb er even lekker mee zitten tutten en weg zitten dromen bij al die lieve spulletjes! Hebben degenen die ook een miskraam hebben gehad ook al spulletjes gekregen voor het ukje? En hoe gaan jullie er nu mee om? (In het begin kon ik er bijna niet naar kijken).
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_26710166
Ik heb niks gekregen, maar niemand wist ook dat ik zwanger was . Wel heb ik zelf al een knuffeltje gekocht, en ik vond het heel erg fijn om die bij me te hebben ofzo. Nu hecht ik er niet zoveel waarde meer aan trouwens.
De positieve test was zo'n digitale, dus ik had er alleen maar een foto van . Mijn harde schijf is laatst gecrasht dus die foto ben ik ook kwijt. Ik vind het allemaal niet zo erg.
28 april was het een jaar geleden dat ik positief testte, maar ik heb het die dag niet moeilijk gehad ofzo, gewoon fftjes aan terug gedacht.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:26:27 #86
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_26711077
Jis je hebt me niet daarover doen nadenken, gisteren hoorde ik een kameraad na tijdje weer en die zijn vriendin is voor 3de kindje uitgerekend rond die datum en toen kwam het terug boven.

Ik had een dagboek gestart vanaf dat ik positief getest had, toen ik miskraam kreeg ben ik er verder in blijven schrijven, om zo mijn ervaringen en gevoelens toch ergens kwijt te geraken want alleen ventje wist nog maar dat ik zwanger was, de test heb ik weggesmeten net op de datum dat het 6 maanden geleden was, toen kwam zus met haar goed nieuws dat ze zwanger was en toen heb ik gehuild en was ik woedend tegelijk en heb toen die test weggesmeten. Ik was toen gewoon van slag, ik gun het mijn zus echt, maar was toen volledig van de kaart.
pi_26712032
Lunastar... oef ik voelde me al helemaal schuldig...

Ik heb de 2 testen ook bewaard, samen met een rompertje dat we voor mijn ouders hadden gekocht om ze te vertellen dat ze opa&oma zouden worden (we hebben het door omstandigheden uiteindelijk op een iets andere manier moeten vertellen; maar da's een ander verhaal en hoort hier niet thuis), allerlei kaartjes, de foto van de echo, het boekje van de verloskundige, nog wat van die spulletjes en... in een luciferdoosje het vruchtje erg he... maar ik kan dat niet weggooien of begraven ofzo. En zolang het 'goed' blijft...

Hm dit hele verhaaltje zal ws hier niet horen, maar het houdt toch meerdere mensen bezig... 't doet me ergens ook 'goed' om te lezen dat er meer mensen zijn die hetzelfde meegemaakt hebben. Hoewel het verschrikkelijk blijft om mee te maken; je gunt dit niemand...

Ondertussen is er weer een dag voorbij en komt de 26e steeds een beetje dichterbij
  woensdag 4 mei 2005 @ 00:51:57 #88
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_26715874
Zo weer effe een update van mij...

Nog steeds geen duivels hier...denk toch echt niet dat ik zwanger ben...maar ga van de week maar nog eens een testje doen..en dan maar misschien naar de dok.

Toen ik een aantal jaar geleden met depil was gestopt ben ik ook maar een paar keer ongesteld geweest en toen 8 maanden niet.....

* Suzziieee denkt dat nu hetzelfde aan de hand is
  woensdag 4 mei 2005 @ 08:21:35 #89
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26718287
Tamea, je maakt het wel spannend zeg. Misschien dat er volgende week een boel jompels van stal gehaald kunnen worden? FF alvast een voorproefje, ter aanmoediging

Jis, welkom hier! Wat naar dat je een miskraam gehad hebt, hopelijk bemachtig je het tweede streepje snel
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:34:38 #90
3011 E.T.
pi_26724996
cattie, na het verwijderen van een spiraaltje verandert er niks aan je cyclus.. Mits het een 'ouderwets' koperspiraaltje is. Bij een Mirena is het afwachten omdat daar hormonen inzitten die nu invloed op je cyclus hebben.

Is het misschien een goed idee om alles rondom het verwerken en beleven van een miskraam in een apart topic te doen? Ik zie dat er behoefte is om erover te praten en het hoort niet echt in dit topic thuis. Hier willen we vooral de verhalen over overtijd zijn, konijnentieten, enz (en we willen natuurlijk twee streepjes zien!)
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:40:23 #91
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_26725157
Prima idee, ET Is er eigenlijk al een apart topic voor?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_26725994
Volgens mij wel Marie. En welkom aan alle nieuwe dames. Dat we maar snel mogen jompelen voor jullie.

* Tamea wacht nog steeds af. Hoop natuurlijk dat het raak is, maar vrees dat ik m'n oude cycluslengte gewoon weer terugheb.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:12:40 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26726167
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef Marie79 het volgende:
Prima idee, ET Is er eigenlijk al een apart topic voor?
Miskraam
Dit is het topic waarin over miskraamervaringen gesproken word.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:38:35 #94
3011 E.T.
pi_26727044
Tnx BE ik kon 'm niet vinden en nam dus aan dat die er nog niet was
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:18:05 #95
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_26734270
Nou..haal mijn nod maar uit het lijste...3e test was weer negatief..dus we gaan nu maar wachten op de duivels...lekker vaag weer...zit nu me af te vragen wanneer ik naar de dokter zou gaan.

hmmmm.....

Groetjes Suzanne
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:22:07 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26734345
Balen Suus!
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 00:10:40 #97
5428 crew  miss_sly
pi_26743669
ET of BE, weten jullie dat niet alle links uit de OP ook daadwerkelijk naar de site linken? Ik probeerde er een paar, maar die doen het niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26747243
* Tamea wacht nog steeds [insert pauzemuziekje] en gaat zo lekker de hele dag sporten.
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:16:12 #99
3011 E.T.
pi_26748183
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
ET of BE, weten jullie dat niet alle links uit de OP ook daadwerkelijk naar de site linken? Ik probeerde er een paar, maar die doen het niet.
In de OP zijn gewoon de links opgenomen die in de topics her en der genoemd werden.
Als je een betere link of site weet, kunnen we die in de OP zetten en/of vervangen
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:34:46 #100
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_26748491
Nog steeds niets Tamea..Gooi toch een paar jompeltjes er tegen aan ..Hoe voel je je?

Elle_driver en AlsoStarring hoe is het bij jullie??

Suzanne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')