Ik ken dat!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:52 schreef Beaker het volgende:
Kreeg net te horen dat mijn baas in november vader wordvind het erg leuk, maar ergens voelde ik voor het eerst ook een vlaag van jaloezie door me heen gaan doordat iemand vertelde dat hij of zij een kindje zouden krijgen
![]()
Heb dat echt nog nooit gehadquote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat!
Net als dat ik vorige week een kaartje heb gehad dat mijn nichtje (23) haar 2de kindje heeft gekregen!
Dat steekt dat toch ff de kop op..
Althans bij mij
Troost u ik voel me soms jaloers als ik mensen zie die hunquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef cattie het volgende:
Mij komt het ook bekend voor hoor.
Ik lurk hier al tijden mee en hoop over een maand of twee ook mee te kunnen doen (arts moet goedkeuring geven en spiraaltje moet er nog uit), maar ik heb wel eens huilend achter de pc gezeten omdat hier iemand een tweede streepje had en ik ook zo graag wil... (schaam schaam)
Terwijl ik het iedereen wel heel erg gun! Maar mezelf ook!
Je bent echt niet de enige! * Mariposa wijst zichzelf aanquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef cattie het volgende:
Mij komt het ook bekend voor hoor.
Ik lurk hier al tijden mee en hoop over een maand of twee ook mee te kunnen doen (arts moet goedkeuring geven en spiraaltje moet er nog uit), maar ik heb wel eens huilend achter de pc gezeten omdat hier iemand een tweede streepje had en ik ook zo graag wil... (schaam schaam)
Terwijl ik het iedereen wel heel erg gun! Maar mezelf ook!
Dat zeg je gewoon omdat wij het dan ook mogen zijn ehquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:59 schreef minoes_ het volgende:
Gezellig nieuwe aanwas erbij enne.....nieuwsgierig mag je zijn![]()
*lange neus trekt*quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:08 schreef lunastar het volgende:
Welkom Jis
Ik begrijp je volkomen je reactie rond die miskraam, heb ik toen ook gehad en nu komt dat weer naar boven, want welgeteld over 9 dagen zou normaal de uitgerekende datum geweest zijn.
Miskraamquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef Marie79 het volgende:
Prima idee, ETIs er eigenlijk al een apart topic voor?
In de OP zijn gewoon de links opgenomen die in de topics her en der genoemd werden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
ET of BE, weten jullie dat niet alle links uit de OP ook daadwerkelijk naar de site linken? Ik probeerde er een paar, maar die doen het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |