Dat hebben ze in Parijs uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:31 schreef Sidekick het volgende:
Zou het misschien dezelfde oplossing zijn als Emile Ratelband? Die wilde even- en oneven nummerborden om de beurt tot de snelwegen toe laten.
quote:Ik stem bij de volgende verkiezingen op Peter R. de Vries
Ja : 56%
Nee : 44%
Aantal stemmen: 3445
Op naar de 90 zetels!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef pberends het volgende:
Maurice de Hond kan hier een puntje aan zuigen:
[..]
Verder doet hij wel heel verkrampt over rechts en links. Lijkt wel op bepaalde POL-users Dat niveau ontstijgt hij ook niet..quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:52 schreef Sidekick het volgende:
Het is eigenlijk het begin van een soort schaduw-zakenkabinet, als ze naast veiligheid ook wat prominente publieke figuren op het gebied van zorg en onderwijs kunnen krijgen.
Pas maar op, zometeen gaat Peter R. de hongersnoden in de wereld oplossen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verder doet hij wel heel verkrampt over rechts en links. Lijkt wel op bepaalde POL-users Dat niveau ontstijgt hij ook niet..
Ja, dan zijn de files helemaal een eitje. Laat staan de drugsproblematiek.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:54 schreef pberends het volgende:
Pas maar op, zometeen gaat Peter R. de hongersnoden in de wereld oplossen.
langzaam maar zeker zal ook nederland een kabinet kennen dat vooral bestaat uit zakenmensen of mensen die in opdracht van (noem het gesubsidieert) zakenmensen werken. lpf was een mooi voorbeeld van een schijnbeweging daartoe.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:52 schreef Sidekick het volgende:
Bram Peper zou er prima bij passen. Het is geen ideologische partij.
Het is eigenlijk het begin van een soort schaduw-zakenkabinet, als ze naast veiligheid ook wat prominente publieke figuren op het gebied van zorg en onderwijs kunnen krijgen.
Misschien dat het ook te maken heeft met het ontbreken van inhoud op sociaal-economisch en medisch-ethisch gebied.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verder doet hij wel heel verkrampt over rechts en links. Lijkt wel op bepaalde POL-users Dat niveau ontstijgt hij ook niet..
LOL, Peter R. dacht 60%... is die gast echt dom of lijkt het maar zo?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef pberends het volgende:
Maurice de Hond kan hier een puntje aan zuigen:
[..]
Denk het ook. Hij kan het beter op de misdaad en de politie houden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:59 schreef Sidekick het volgende:
Misschien dat het ook te maken heeft met het ontbreken van inhoud op sociaal-economisch en medisch-ethisch gebied.
Maar......... het was toch ook bijna 60 %????quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:59 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, Peter R. dacht 60%... is die gast echt dom of lijkt het maar zo?
En dan komt gelijk de vraag naar boven of de politiek, en zelfs een eigen geheel nieuwe partij, wel de geschikte manier is om zaken te realiseren op het gebied van veiligheid.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij kan het beter op de misdaad en de politie houden.
is dat oranje? en ja ik ben het helemaal eens met die ministerspost, maar aub geen nieuwe partij die weer het beste met de burgers voorheeft.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En dan komt gelijk de vraag naar boven of de politiek, en zelfs een eigen geheel nieuwe partij, wel de geschikte manier is om zaken te realiseren op het gebied van veiligheid.
De enige manier is dus via een zeteltje of 20+ in de regering te komen waarbij je de volledige agenda kan bepalen. Zijn voorwaarde om met verkiezingen mee te doen snap ik dus wel, maar is erg onwaarschijnlijk.
Ik zou zeggen, bied je na de volgende verkiezingen aan als minister van Justitie.
Ja, dat is het domme juist. Hij gokt op 15 zetels, dat is dus 10% van het electoraat. Dus had hij 10% moeten zeggen en niet 60%.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar......... het was toch ook bijna 60 %????
Zoiets dacht ik ook al, al dacht ik eerder aan BiZa. Je kan natuurlijk wel vrij makkelijk een akkoord met hem sluiten vermoed ik. Geef hem de politie en laat hem maar raak klooien.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:07 schreef Sidekick het volgende:
En dan komt gelijk de vraag naar boven of de politiek, en zelfs een eigen geheel nieuwe partij, wel de geschikte manier is om zaken te realiseren op het gebied van veiligheid.
De enige manier is dus via een zeteltje of 20+ in de regering te komen waarbij je de volledige agenda kan bepalen. Zijn voorwaarde om met verkiezingen mee te doen snap ik dus wel, maar is erg onwaarschijnlijk.
Ik zou zeggen, bied je na de volgende verkiezingen aan als minister van Justitie.
Volgens mij is het electoraat niet hetzelfde als de kijkers van BVD en zeker niet als de pakweg 5.000 man die de moeite nemen op de stelling te stemmen. En ook geen doorsnede daarvan of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat is het domme juist. Hij gokt op 15 zetels, dat is dus 10% van het electoraat. Dus had hij 10% moeten zeggen en niet 60%.
Je zou het toch wel verwachten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Volgens mij is het electoraat niet hetzelfde als de kijkers van BVD en zeker niet als de pakweg 5.000 man die de moeite nemen op de stelling te stemmen. En ook geen doorsnede daarvan of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |