gezellig zeg, ook oranje kleden hequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef xman het volgende:
Voor Excess_All
VH1 optreden van Mariah vorige week: Link is zo weer weg.
http://www.hicham.lunarpages.com/data/savethemusic-song-two.mpg
We gaan vanavond met vrienden lekker feesten in de Jordaan.
Morgen naar Reguliers..zal weer helemaal gezellig vol zitten.
Ik wil je wel in drie stukken hakken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
weet ik nog niet ben uitgenodigd om naar a'dam te komen eindhoven en tilburg help dillema!!
kijk zelfs het plaatje heeft te maken met koninginnen dag zie rechts onder!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
sorry kon het niet laten hij is zo lekker!!!
amsterdsam lijk me echt tof, maar denkt helemaal te drukquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
weet ik nog niet ben uitgenodigd om naar a'dam te komen eindhoven en tilburg help dillema!!
Schat er is geen betere plek op koninginnendag dan Amsterdamquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:33 schreef Excess_All het volgende:
[..]
amsterdsam lijk me echt tof, maar denkt helemaal te druk
Een holtertestquote:
hahah nou je me nou al schatquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Schat er is geen betere plek op koninginnendag dan Amsterdam![]()
Elk jaar weer supergezellig. Wel druk..maar er zijn wel plekken waar het minder druk is, zoals bij de Westerkerk. Daar is het vaak ook erg gezellig.
Davidboaz?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Davidboaz het volgende:
dus we gaan elkaar zien?
Oeh Limburrug is wel erg ver ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou je me nou al schat
hahah wacht maar eens tot ik je mijn home video stuur![]()
en jah zals best dat amsterdam het beste is maar jah vanuit limburg te gaan is wel beetje ver
en als het heel druk enzois weet niet meer of ik heelhuids thuis kom haha![]()
24 uur hartmonitor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jammm ja nee das duidelijk?!
ben ik nou dom of,,,,,,,
je mag me wel op komen halen en terug brengen als je toch zo aardig bentquote:
um je bedoelde deze neem ik aan?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
Die bedoelde ik Pinguin. Das een mooi exemplaar
De promillage alcohol in m'n bloed is dan dusdanig hoog, dat ik dat niet zal redden!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
je mag me wel op komen halen en terug brengen als je toch zo aardig bentlol
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:51 schreef petre86 het volgende:
Franse AIDS reclames
wish i was a scorpion.tadadadadadadadaddadaaaa ( wish i was a ritch man/girl)
( gaat niet om de gedachten van de reclame's.. alleen dat ze er wel een mooi model voor hebben genomen)
schandalig!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
Ooooh
Een hoop Amerikaanse homo's weet trouwens niet dat ze aids hebben (stond vandaag in de krant).
Die ja. Maar ze zijn kei duur en ik ben net op kamers gegaan. Waar verkopen ze die dingen eigenlijk nog? Uit de dierenwinkels zijn ze alweer verdwenen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
um je bedoelde deze neem ik aan?!
[afbeelding]
asl je hem hebt wil ik een kijkje komen nemen hoor!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:27 schreef Blond19 het volgende:
Al mijn koninginnedag plannen zijn gewijzigd. Ik ga met Ryan mee![]()
![]()
YEAH... lekker millimeterenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:38 schreef Waxxer het volgende:
en ik wil weer kort haareen normaal model hoor, maar 't ziet er zoooo suf uit nu :p
chips.. halve kast nog vol.. pfffquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef Waxxer het volgende:
één biertje en ik ga over m'n nek
en ik heb zin in chips maar ik heb niks in huisnaja, maar goed ook he
dan gelijk maar kaalquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mij dat hoofdvormtechnisch gaat staan hoor
Neeee joh dit is Zwolle!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
chips.. halve kast nog vol.. pfff
is de nachtwinkel niet open?
Echt wel.. Zeker wel. Ik heb er volledige vertrouwen in. En met zo'n streepje..quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mij dat hoofdvormtechnisch gaat staan hoor
tsss... hem niet op ideeen brengenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan gelijk maar kaal
kun je tenminste nog een pruik op
Vlak boven m'n bovenlip?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Echt wel.. Zeker wel. Ik heb er volledige vertrouwen in. En met zo'n streepje..![]()
![]()
Neeee mijn hoofd is er te groot voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Echt wel.. Zeker wel. Ik heb er volledige vertrouwen in. En met zo'n streepje..![]()
![]()
Maar maar.. ik wil niet weer een ban daarquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:45 schreef Waxxer het volgende:
Heren, post ff wat in S&G, kasta staat in m'n AT
zombie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:48 schreef Waxxer het volgende:
Ok, verklaart een boel: Zombie om 2u 's nachts aanzetten....
Nou, dan kap ik zeker ook maar met Waxxer en noem ik me hier wel Heinrichquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HAHAHAH... nee zo'n extra gemillimeterd streepje
Oh ja dat was waar ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar maar.. ik wil niet weer een ban daar![]()
Ja dat drie akkoordenlied van de krenberries!quote:
ik zit bij de raboquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat drie akkoordenlied van de krenberries!Maar toen dat een hit was kocht ik net cd's en was jij nog klein en had je nog een TopKidSpaarrekening
Best wel zwoelquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef Waxxer het volgende:
Jezus cristus wat kijk ik hier hoerig zie ik nu pas![]()
Maar iig, denk niet dat mm staat:
[afbeelding]
Naaahhh heb je al een Young Dynamic rekening bij de Rabo S-W??quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zit bij de rabo
en ik ken het liedje nog wel ( zelfs uit mijn hoofd)
nu la bouche opstaan.. be my lover
nopequote:Op vrijdag 29 april 2005 01:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhh heb je al een Young Dynamic rekening bij de Rabo S-W??
Oh nee,![]()
geen verder commentaar
Join the clubquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is Waiks voor hoerig
In mijn hart ben ik gewoon een ordinaire slet![]()
Alles van Within Temptation is homo johquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
is "neverending story van within temptation" ook homo dan?
Niet verkeerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:21 schreef keizerpinguin het volgende:
Oh my god!!!
vorige maand bij headliner in de danssalon deze gast gezien lekker of?!! het gaat om de middelste!!
[afbeelding]![]()
Het zijn de wenkbrauwen die dat doenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:33 schreef Jerruh het volgende:
ik vind m een beetje een raar hoofd hebben.
ja zijn wenkbrauwen ja!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn de wenkbrauwen die dat doen
(niet dat alle mensen met enorme wenkbrauwen een raar hoofd hebben hoor)
Oh-ohquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, feest bij G_E thuis!
Weet je wat? gaat gewoon de hele groep DAAR slapen de 4e
*trip naar braboland afzegt*quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef Cybart het volgende:
ik heb alweer uitermate veel zin om vandaag iemand (en dat kan gewoon een random iemand zijn) tegen de grond aan te hoeken
en dan ben ik pas 2 uur wakker
en feli @ GE
Heb jou gisteravond nog gezien in de Cinemecquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
halloowwwbijna weekend en ik was vanmorgen vrij
ach zoveel staat er toch niet op de planning, dus je bent redelijk veilig...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*trip naar braboland afzegt*
Van de 2 uurtjes?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 2 uurtjes.. *smul*
Dat 'redelijk' doet het hem.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach zoveel staat er toch niet op de planning, dus je bent redelijk veilig...
Dan ben k 2 weekjes alleen thuisquote:
ok, ok,....quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat 'redelijk' doet het hem.
Zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, ok,....
ik zal voor een keer een uitzondering maken, en kan op dit moment dus alleen jou veilig stellen...
zo goed?
En wat ga je allemaal uitvreten? Of ga je gewoon genieten van de rust?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan ben k 2 weekjes alleen thuis
Genieten v/d rust en flink doen waar k zin in hebquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat ga je allemaal uitvreten? Of ga je gewoon genieten van de rust?
Die je dat laatste niet altijd dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genieten v/d rust en flink doen waar k zin in heb
*trekt superheldenpakje aan a la streetfighter en zo*quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:45 schreef Cybart het volgende:
ik heb alweer uitermate veel zin om vandaag iemand (en dat kan gewoon een random iemand zijn) tegen de grond aan te hoeken
Mijn god, orgie @ cdp's place met de Men2B mannenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genieten v/d rust en flink doen waar k zin in heb
Nou..neeequote:Op vrijdag 29 april 2005 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn god, orgie @ cdp's place met de Men2B mannen
quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef Waxxer het volgende:
G_E gefeliciteerd!!!!![]()
En heb je al veel cadeautjes gekregen???![]()
Die mensen speciaal voor jou gekocht hebben??
Ik weet hoe je je voelt. Sterkte.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:14 schreef wonderer het volgende:
Was 'k weer. Buikpijn is kut.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Hoe vrouwelijk homo's ook mogen zijn, daar hebben ze nooit last vanquote:
Zeg, heb jij het al?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:14 schreef wonderer het volgende:
Was 'k weer. Buikpijn is kut.
En heeft G_L al madeleines voor je gebakken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:59 schreef Waxxer het volgende:
G_E gefeliciteerd!!!!![]()
En heb je al veel cadeautjes gekregen???![]()
Die mensen speciaal voor jou gekocht hebben??
Oh bedoel je die buikpijn!quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Hoe vrouwelijk homo's ook mogen zijn, daar hebben ze nooit last van
Maar bedankt voor het medeleven
Ik gelukkig ook niet maandelijks, de pil helpt tegen meer dan een ongemakquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Oh bedoel je die buikpijn!
Gelukkig hoef ik dat niet maandelijks mee te maken. Ik ben blij dat ik man ben.
Echt waar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou..dat nog net niet hoor
Vanavond handje schudden met Bea als t goed is
Omdat er wellicht anti-copy beveiliging op die cd's zit....en dan schijnt het te zijn dat die cd's dan soms niet kunnen worden afgespeelt in computers/laptops/discman/auto cd-spelers enz. Dat terwijl ze het wel doen in "normale" cd-spelers.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:39 schreef Weemz het volgende:
Waarom kan mijn laptop sommige CD's niet lezen?
Tja het is een gekopieerde CD die het voorheen altijd wel deedquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:13 schreef Semisane het volgende:
Omdat er wellicht anti-copy beveiliging op die cd's zit....en dan schijnt het te zijn dat die cd's dan soms niet kunnen worden afgespeelt in computers/laptops/discman/auto cd-spelers enz. Dat terwijl ze het wel doen in "normale" cd-spelers.
Dat is altijd een gevalletje terug brengen bij mij.....maar goed het kan ook aan iets anders liggen...uiteraard.![]()
Koop een nieuwe laptop.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:40 schreef Weemz het volgende:
o
[..]
Tja het is een gekopieerde CD die het voorheen altijd wel deed
Ik ben er toch niet vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
D'r is een feestje bij CDP geloof ik.
Hoe laat zou ie ons verwachten?
Ach, soortgelijke sleutel in het slot, klopje met de hamer op de sleutel en we zijn binnen hoor.quote:
Maakt niet uit.quote:
Ja..nu nog binnen zien te komen..kheb dikke deuren en een bijtgrage hondquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Je 2e pc staat constant te downloaden, de speakers staan op 10 en de koelkast is vol.
'k Gebruik Ang3l wel om de deur te openen met z'n klopsleutelmethode.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja..nu nog binnen zien te komen..kheb dikke deuren en een bijtgrage hond
Dood aan Mariah Carey! Of toch niet? Net zoals Elvis wordt er dan alleen meer gepraat over haar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:12 schreef Ang3l het volgende:
MY GOD
Mariah Carey schrijft een musical
Uitgegeven: 29 april 2005 14:11
Laatst gewijzigd: 29 april 2005 14:12
AMSTERDAM - Zangeres Mariah Carey wil van haar 'Merry Christmas' album uit 1994 een Broadway musical maken. De 35-jarige zangeres schrijft het verhaal voor de musical zelf. Carey wil het baseren op twee nummers van het album en op twee nieuwe nummers, die ze nog moet schrijven. Dat laat MTV News weten.
"Ik ben een persoon die van feestelijkheden houd en ik ben dol op Kerstmis", zegt Carey. "Ik ga er altijd iets te ver in, maar ik vind het leuk." De Amerikaanse laat weten dat ze nu al haar fantasieën rondom Kerstmis kan uitleven in de show op Broadway. "Ik denk dat het heel erg leuk wordt en het wordt een voorstelling waar de hele familie naar toe kan."
De zangeres kondigde vorige maand aan dat ze een serie van geïllustreerde kinderboeken uit wil brengen, genaamd 'Automatic Princess'. Carey werkt momenteel aan de promotie van haar laatste album 'The emancipation of Mimi', dat 12 april in de Nederlandse winkels verscheen.
X-man!!!
Jah, honden willen me.... denken dat ik een bot benquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Gebruik Ang3l wel om de deur te openen met z'n klopsleutelmethode.
Daarna kan ik Ang3l gebruiken om aan de hond te voeren, is dat beest ook stil..
Je moet ook niet met een bone(r) aankomenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, honden willen me.... denken dat ik een bot ben
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb jou gisteravond nog gezien in de Cinemec
Ja eey hallo, ik ga samen met DM!quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een bone(r) aankomen![]()
Jaja, dat roepen ze allemaal!quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee muts, je bent de OORZAAK van de boner!
Ik niet hoorquote:
niet uitglijden en een been breken, want je wordt pas over twee weken gevonden!quote:
Nee hoor, dan vinden DM en ik 'm vanavond wel, aangeknabbeld door de hondquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
niet uitglijden en een been breken, want je wordt pas over twee weken gevonden!
waar woon je dan anders zal ik je toevoegen aan mijn msn?!! dan kan ik je dat ff over mns vertellemn das makkelijker!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die ja. Maar ze zijn kei duur en ik ben net op kamers gegaan. Waar verkopen ze die dingen eigenlijk nog? Uit de dierenwinkels zijn ze alweer verdwenen.
ja dood aan Mariah carey dan houden jullie ook hopelijk eindelijk op met dat ontzettende gezeik over dat wijf!quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:15 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dood aan Mariah Carey! Of toch niet? Net zoals Elvis wordt er dan alleen meer gepraat over haar.
*ding* *dong*quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:24 schreef LuQas het volgende:
Welke homos zijn er allemaal in Amsterdam vanavond koninginnenach vieren?
Wat vier je wel dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:50 schreef wonderer het volgende:
Al dat feestelijke gedoe, niks voor mij.
Yep, ook wel genoemd: De Nach !quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ohw, koninginnenach bestaat trouwens officieel alleen in Den Haag.
en ze zijn nog wel gratis!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ik trouwens op spaties bespaar is me een raadsel.
Dat verband snap ik even niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:10 schreef creno het volgende:
ja ik ben al weer een tijdje thuis, maar mijn msn laat het niet toe om hier te posten
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wanna get rowdy
Gonna get a little unruly
Get it fired up in a hurry
Wanna get dirty
It's about time that I came to start the party
Sweat dripping over my body
Dancing getting just a little naughty
Wanna get dirty
It's about time for my arrival
dat het druk wasquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat verband snap ik even niet.
ja, bij jou niet dan ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Praat msn tegenwoordig dan tegen je?
te veel vrienden op msn die je aan spreken!! en dan heb je geen tijd om hier te posten?! dhu!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat verband snap ik even niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Ja vanavond ga ik weer los.
Niks ECHT. Zelfs mijn bruiloft niet, zo blijkt maar weerquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..].... jah. Ik ga kijken of ik iets kan opsteken van in de Grote Brede Neger
Ik ook niet. Ik zit morgen lekker bij mijn ouders voor de tv te hangen, of in de zon of zo. Ik zie wel. Ik ga in ieder geval niks vieren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks ECHT. Zelfs mijn bruiloft niet, zo blijkt maar weerIk kan niet tegen hossende, vrolijke, dronken mensen.
Hou dat grote muiltje maar even voor je okay?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
te veel vrienden op msn die je aan spreken!! en dan heb je geen tijd om hier te posten?! dhu!
Ik lees het eens zo'n beetje terug en ik kom heel depri en saai over... maar ik ben juist best vrolijk en positiefquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit morgen lekker bij mijn ouders voor de tv te hangen, of in de zon of zo. Ik zie wel. Ik ga in ieder geval niks vieren.
Dus...iedereen een fijn weekend! en veel plezier!
*hups*quote:
Hillary goes orange!quote:
oeh! is er nog iets over?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:43 schreef creno het volgende:
klaar met eten
ja hoor er zit nog wat tussen mijn tanden.quote:
hoe onromantischquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:46 schreef creno het volgende:
ja hoor er zit nog wat tussen mijn tanden.
ik leg het wel op een bordje voor je !
Wou je het er met je tong uitpeuteren dan?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:49 schreef wonderer het volgende:
Wou je het er met je tong uitpeuteren dan?
dankjequote:Mooie oranjeroze avatar
Ikke ook nieuwe avatar. Maar dat merkt niemandquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
dankje
speciaal voor vanavond, en morgen!
te weinig oranjequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:54 schreef wonderer het volgende:
Ikke ook nieuwe avatar. Maar dat merkt niemand
Klopt. Ik ben niet zo kleurigquote:
meid, he-le-maal goed!quote:
ja, oranje staat erg goed bij mijn wenkbrauwenquote:
ga je schamen, met je republiekquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef error het volgende:
[..]
ja, oranje staat erg goed bij mijn wenkbrauwen![]()
Als ik me niet vergis werk je zelf in een statenbond, dus wat zeur je nou muts!quote:
en on-weer-stáán-baar bij je neushaarquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef error het volgende:
ja, oranje staat erg goed bij mijn wenkbrauwen![]()
HEY!quote:
* XMN8R wrijft zachtjes met puntje van elleboog over wenkbrauw van errorquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef error het volgende:
HEY!
Wel van mijn neushaar afblijven, dat is al bezet.
Mijn wenkbrauwen zijn nog wel vrij![]()
Ja, kinky is my middle name.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R wrijft zachtjes met puntje van elleboog over wenkbrauw van error
prrrr, kinky!![]()
Kinky, Billy-Bob.. whatever, just show me those wenkbrauwen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:39 schreef error het volgende:
Ja, kinky is my middle name.
Of was het nou toch gewoon Billy-Bob? :S
quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kinky, Billy-Bob.. whatever, just show me those wenkbrauwen!![]()
Yikes, Angelina!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
zeg Billy-Bob, Angelina.. get a room.
Ja, Billy-Bob weet wel wat lekker isquote:
Doe eens een keer een ander icoontjequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:45 schreef petre86 het volgende:
bin ich al orange genoeg?
mjah, die Lizabeth moesten we niet. Maar als beatrix beschikbaar zou zijn dan werden we spontaan monarchiequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:30 schreef error het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis werk je zelf in een statenbond, dus wat zeur je nou muts!
Deze Lomito?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:59 schreef error het volgende:
[..]
Nou, ik ben bijvoorbeeld gek op Lomito
quote:Peruvian Lomito Saltado
Translated it means "jumping meat." It's very important to use very high heat, and cook it quickly. A big pan or even a wok is all you will need. If you cook for more than 4 or 6, don't fry the meat and vegetables all together. Cook for 4 at a time.
Ja, je kan natuurlijk ook dode planten gaan eten.quote:
Dat is eens wat anders dan kaas-souffleetjes in de vetpan kieperen.quote:
Maar jullie hebben toch al een bloeddorstige leider, waar heb je dan een koning voor nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:00 schreef Hillary het volgende:
[..]
mjah, die Lizabeth moesten we niet. Maar als beatrix beschikbaar zou zijn dan werden we spontaan monarchie
We werken liever met professionalsquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:10 schreef error het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch al een bloeddorstige leider, waar heb je dan een koning voor nodig?
dat onthoud-ie dan weer welquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:07 schreef error het volgende:
[..] Maar ik hoor iemand wel eens zeggen: 'Ik ben geen konijn'. [..].
oeh! kaas-souffleetjesquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
Dat is eens wat anders dan kaas-souffleetjes in de vetpan kieperen.
Tja, het is net als met een evangelie.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat onthoud-ie dan weer wel
[..]
oeh! kaas-souffleetjes
Het schijnt dat Saddam op het moment niets te doen heeft...quote:
Je gaat toch niet lekken, he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:15 schreef anne_Chris het volgende:
Yeeeeeeeeeeeeeey Weekend
* anne_Chris wordt d'r helemaal hups van
enneh... moet er dan ook niet af en toe wat ingestoken worden dan?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:14 schreef error het volgende:
Tja, het is net als met een evangelie.
Je haalt eruit wat je nodig hebt
Ja, da's een van mijn companen. Hij's zo bekwaam dat ie in zijn vorige functie 40 jaar mocht blijven zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:15 schreef error het volgende:
[..]
Het schijnt dat Saddam op het moment niets te doen heeft...
Lekken vanuit besloten foraquote:
Iehl.quote:
Embrace the orange within.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:19 schreef wonderer het volgende:
*raakt in de war van al dat oranje*
Doe maar oranje worden dan.quote:
It's in the airquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
best wel ranzig als je er even over nadenkt.[/sub]
In dat konijn? Nou een beetje stuffing voordat ie de oven in gaat lijkt me wel lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
enneh... moet er dan ook niet af en toe wat ingestoken worden dan?!![]()
Wordt je cockring avatar nu oranje?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:22 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
It's in the air![]()
- edit - oranje is aangevraagd
er zit ook een haske schattige baby-cockring bij.quote:
En ook zo'n goede democraat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:17 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ja, da's een van mijn companen. Hij's zo bekwaam dat ie in zijn vorige functie 40 jaar mocht blijven zitten.
Bill heeft hem onlangs proberen te bellen, maar er werd niet opgenomen.
Ik weet niet wat je ermee moet. Wat is het dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:27 schreef anne_Chris het volgende:
wat moet ik in des majesteits naam met een cockringmaar okee, 't is jouw interpretatie van mijn avatar, laat maar lekker zo
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:22 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
It's in the air![]()
- edit - oranje is aangevraagd
oooh, dank je!quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:38 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
oooh, dank je!![]()
en dan verklap ik dat het m'n slave collar is en ja, ik ben er trots op![]()
-edit-quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:42 schreef anne_Chris het volgende:
waarom krijg ik dat ding nou niet upgeload![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |