gezellig zeg, ook oranje kleden hequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef xman het volgende:
Voor Excess_All
VH1 optreden van Mariah vorige week: Link is zo weer weg.
http://www.hicham.lunarpages.com/data/savethemusic-song-two.mpg
We gaan vanavond met vrienden lekker feesten in de Jordaan.
Morgen naar Reguliers..zal weer helemaal gezellig vol zitten.
Ik wil je wel in drie stukken hakken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
weet ik nog niet ben uitgenodigd om naar a'dam te komen eindhoven en tilburg help dillema!!
kijk zelfs het plaatje heeft te maken met koninginnen dag zie rechts onder!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
sorry kon het niet laten hij is zo lekker!!!
amsterdsam lijk me echt tof, maar denkt helemaal te drukquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
weet ik nog niet ben uitgenodigd om naar a'dam te komen eindhoven en tilburg help dillema!!
Schat er is geen betere plek op koninginnendag dan Amsterdamquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:33 schreef Excess_All het volgende:
[..]
amsterdsam lijk me echt tof, maar denkt helemaal te druk
Een holtertestquote:
hahah nou je me nou al schatquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Schat er is geen betere plek op koninginnendag dan Amsterdam![]()
Elk jaar weer supergezellig. Wel druk..maar er zijn wel plekken waar het minder druk is, zoals bij de Westerkerk. Daar is het vaak ook erg gezellig.
Davidboaz?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Davidboaz het volgende:
dus we gaan elkaar zien?
Oeh Limburrug is wel erg ver ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah nou je me nou al schat
hahah wacht maar eens tot ik je mijn home video stuur![]()
en jah zals best dat amsterdam het beste is maar jah vanuit limburg te gaan is wel beetje ver
en als het heel druk enzois weet niet meer of ik heelhuids thuis kom haha![]()
24 uur hartmonitor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jammm ja nee das duidelijk?!
ben ik nou dom of,,,,,,,
je mag me wel op komen halen en terug brengen als je toch zo aardig bentquote:
um je bedoelde deze neem ik aan?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
Die bedoelde ik Pinguin. Das een mooi exemplaar
De promillage alcohol in m'n bloed is dan dusdanig hoog, dat ik dat niet zal redden!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:46 schreef Excess_All het volgende:
[..]
je mag me wel op komen halen en terug brengen als je toch zo aardig bentlol
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:51 schreef petre86 het volgende:
Franse AIDS reclames
wish i was a scorpion.tadadadadadadadaddadaaaa ( wish i was a ritch man/girl)
( gaat niet om de gedachten van de reclame's.. alleen dat ze er wel een mooi model voor hebben genomen)
schandalig!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
Ooooh
Een hoop Amerikaanse homo's weet trouwens niet dat ze aids hebben (stond vandaag in de krant).
Die ja. Maar ze zijn kei duur en ik ben net op kamers gegaan. Waar verkopen ze die dingen eigenlijk nog? Uit de dierenwinkels zijn ze alweer verdwenen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
um je bedoelde deze neem ik aan?!
[afbeelding]
asl je hem hebt wil ik een kijkje komen nemen hoor!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:27 schreef Blond19 het volgende:
Al mijn koninginnedag plannen zijn gewijzigd. Ik ga met Ryan mee![]()
![]()
YEAH... lekker millimeterenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:38 schreef Waxxer het volgende:
en ik wil weer kort haareen normaal model hoor, maar 't ziet er zoooo suf uit nu :p
chips.. halve kast nog vol.. pfffquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef Waxxer het volgende:
één biertje en ik ga over m'n nek
en ik heb zin in chips maar ik heb niks in huisnaja, maar goed ook he
dan gelijk maar kaalquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mij dat hoofdvormtechnisch gaat staan hoor
Neeee joh dit is Zwolle!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
chips.. halve kast nog vol.. pfff
is de nachtwinkel niet open?
Echt wel.. Zeker wel. Ik heb er volledige vertrouwen in. En met zo'n streepje..quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet of mij dat hoofdvormtechnisch gaat staan hoor
tsss... hem niet op ideeen brengenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan gelijk maar kaal
kun je tenminste nog een pruik op
Vlak boven m'n bovenlip?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Echt wel.. Zeker wel. Ik heb er volledige vertrouwen in. En met zo'n streepje..![]()
![]()
Neeee mijn hoofd is er te groot voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Echt wel.. Zeker wel. Ik heb er volledige vertrouwen in. En met zo'n streepje..![]()
![]()
Maar maar.. ik wil niet weer een ban daarquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:45 schreef Waxxer het volgende:
Heren, post ff wat in S&G, kasta staat in m'n AT
zombie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:48 schreef Waxxer het volgende:
Ok, verklaart een boel: Zombie om 2u 's nachts aanzetten....
Nou, dan kap ik zeker ook maar met Waxxer en noem ik me hier wel Heinrichquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HAHAHAH... nee zo'n extra gemillimeterd streepje
Oh ja dat was waar ook!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar maar.. ik wil niet weer een ban daar![]()
Ja dat drie akkoordenlied van de krenberries!quote:
ik zit bij de raboquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat drie akkoordenlied van de krenberries!Maar toen dat een hit was kocht ik net cd's en was jij nog klein en had je nog een TopKidSpaarrekening
Best wel zwoelquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef Waxxer het volgende:
Jezus cristus wat kijk ik hier hoerig zie ik nu pas![]()
Maar iig, denk niet dat mm staat:
[afbeelding]
Naaahhh heb je al een Young Dynamic rekening bij de Rabo S-W??quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zit bij de rabo
en ik ken het liedje nog wel ( zelfs uit mijn hoofd)
nu la bouche opstaan.. be my lover
nopequote:Op vrijdag 29 april 2005 01:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhh heb je al een Young Dynamic rekening bij de Rabo S-W??
Oh nee,![]()
geen verder commentaar
Join the clubquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is Waiks voor hoerig
In mijn hart ben ik gewoon een ordinaire slet![]()
Alles van Within Temptation is homo johquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
is "neverending story van within temptation" ook homo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |