komt dat zien komt dat zien: nu AIDS voor iedereen, 2 pogingen tot besmetting voor de prijs van éénquote:reclame
iddquote:Op donderdag 28 april 2005 11:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
komt dat zien komt dat zien: nu AIDS voor iedereen, 2 pogingen tot besmetting voor de prijs van één
Denk dat het idee erachter, iest van AIDS is Dodelijk ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef Rene_H het volgende:
wat heeft een spin nou met aids te maken??
trouwens wel een knappe dame volgens mij![]()
whahaha
Neuken met iemand die aids heeft toch ook nietquote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef Rene_H het volgende:
een spin is bij definitie niet altijd dodelijk, zo ook een schorpioen...![]()
dus dan wordt dit een slecht doordachte reclame ??![]()
AIDS was dodelijk, maar is dat tegenwoordig in veel gevallen niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Denk dat het idee erachter, iest van AIDS is Dodelijk ofzo.
Volgens mij alleen als je haar rode zee leegdrinkt, of als vrouw sperma binnenkrijgt...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Het plaatje van die vogelspin vind ik persoonllijk een beetje apart. SOA's zijn toch niet met de mond over te dragen?
Moet dan al wel een "gapende" wond zijn naar het schijnt. Dus die kans is vrijwel 0. Maar ik zou het niet gaan uittestenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:06 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je haar rode zee leegdrinkt, of als vrouw sperma binnenkrijgt...
En dan nog alleen als je wondjes in je mond hebt...
Niet echt nee... Dan komt het in het maagzuur en dat overleeft het virus niet. Ook bij pijpen is het alleen link als je een gapende wond in je mond hebt.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar bij geinfecteerd mannelijk zaad ligt dat toch weer anders, dat is toch wel gevraalijk voor de vrouw mocht ze dit doorslikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |