Da's ook weer zowat...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
sterf
één meter tachtig.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Jerruh heeft een lul van ehm...
Het is een bekend kinderrijmpje.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is dan weer iets dat alleen DennisMoore kan bedenken, smeerlapperij!
"Jezelf zijn" is meer dan je seksualiteit, toch? Voor mij wel althans. Ik ontleen mijn identiteit niet aan mijn homoseksualiteit, in tegenstelling tot sommige homo's.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jezelf zijn een prive-aangelegenheid?
lang genoeg en dan nog een beetjequote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Jerruh heeft een lul van ehm...
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef MUUS het volgende:
één meter tachtig.
Of hoefde het niet perse te rijmen?
Demn, die heb ik al lang niet meer gehoord!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is een bekend kinderrijmpje..
"Allah is groot, Allah is machtig. Allah heeft een lul van één meter tachtig."
Goed punt...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Jezelf zijn" is meer dan je seksualiteit, toch? Voor mij wel althans. Ik ontleen mijn identiteit niet aan mijn homoseksualiteit, in tegenstelling tot sommige homo's..
Vergelijk het maar met gelovigen: Je hebt mensen die geloven in God, maar beschouwen dat als iets wat privé is en je hebt de Andries Knevels voor wie hun hele leven bestaat uit Jezus, God en de Kerk. En die Knevels reageren precies zoals jij.
Eerlijk gezegd wordt ik erg zenuwachtig van mensen die hun geloof, seksualiteit of voorliefde voor een voetbalclub krampachtig naar buiten toe uit moeten dragen, omdat ze anders "niet zichzelf kunnen zijn". Volgens mij ben je dan namelijk helemaal niet jezelf, maar wil je vooral dolgraag deel uit maken van een groepje..
Je hebt een naamtopic.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lang genoeg en dan nog een beetje.
wamotdamijnnaamineentopictitel?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:
Wanneer je op je werk geforceerd nooit over je privéleven praat, dan vertoon je afwijkend gedrag.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
"Jezelf zijn" is meer dan je seksualiteit, toch? Voor mij wel althans. Ik ontleen mijn identiteit niet aan mijn homoseksualiteit, in tegenstelling tot sommige homo's..
quote:
ik mauw nietquote:Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic.
Nie mauwen..
Prrrr?quote:
That reminds me... ik fietste naar de super (gratis DVD's), hoor ik ergens heel droog "Mauw?" Zat een kat voor de deur. Echt grappig.quote:
uhhuquote:Op donderdag 28 april 2005 19:51 schreef Waxxer het volgende:
ow?
*drol draait*quote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie draai*
Wie zegt dat het geforceerd is? Ik praat wel over dingen uit mijn privéleven, maar niet over alles.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer je op je werk geforceerd nooit over je privéleven praat, dan vertoon je afwijkend gedrag.
ik wil ook herrie!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeuren natuurlijk.
*Tristania draai*quote:
Verstandigquote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geforceerd is? Ik praat wel over dingen uit mijn privéleven, maar niet over alles.. En dat lijkt me heel normaal.
ja1! k heb er nog een plaat vanquote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*Tristania draai*
Luister je nog wel eens naar Kraftwerk?
Materiel et techik, ae-ro-dy-na-miekquote:Op donderdag 28 april 2005 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja1! k heb er nog een plaat van
ar-eo-dynamik.
Niemand praat over 'alles'.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Wie zegt dat het geforceerd is? Ik praat wel over dingen uit mijn privéleven, maar niet over alles.. En dat lijkt me heel normaal.
Maar hoe makkelijk is het om het niet over je seksleven te hebben? En dan praat ik niet alleen over wat je in bed/op de keukentafel/onderaan de trap uitspookt, maar gewoon alles...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
okay cool!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Materiel et techik, ae-ro-dy-na-miek
Probeer eens het album Electric Dimension van Kraftwelt... you might like it
nee.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jerruh, wil je verkering met me?
Ik zou daar alleen met vrienden over willen praten. Mensen die ik kan vertrouwen en die me steunen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar hoe makkelijk is het om het niet over je seksleven te hebben? En dan praat ik niet alleen over wat je in bed/op de keukentafel/onderaan de trap uitspookt, maar gewoon alles...
je bent te lelijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom niet? ik vroeg het toch netjes?
*troost*quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
in stilte moet ik nu huilen.
Begrijpelijk. Maar als jij niet over jezelf kan praten zoals je prettig vindt, omdat er mensen zijn die er belachelijke ideeen op nahouden over homosexualiteit, dan kun jij dus niet jezelf zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zou daar alleen met vrienden over willen praten. Mensen die ik kan vertrouwen en die me steunen.
En die dus NIET homofoob zijn.
De vraag is: hoe kom je er vanaf?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als jij niet over jezelf kan praten zoals je prettig vindt, omdat er mensen zijn die er belachelijke ideeen op nahouden over homosexualiteit, dan kun jij dus niet jezelf zijn.
En dat is verwerpelijk.
Hoe kwamen we hier ook alweer op?
Iets specifieker. Waar van af?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De vraag is: hoe kom je er vanaf?
Dat wou je toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe lang ik nu al in dit topic spook... maar ik ben erg niet populair
en gezien tijd geld is, binnen welke termijn?quote:
Springen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De vraag is: hoe kom je er vanaf?
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en gezien tijd geld is, binnen welke termijn?
Dat is jouw probleem.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
Zie vorige post. Ik heb 'm gewijzigd.
Waarschijnlijk bedoelt ie "van een zwaar topic in ONZ"quote:Op donderdag 28 april 2005 20:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Iets specifieker. Waar van af?
Edit:
Bedoel je van het "niet-jezelf-zijn"?
Ikquote:Op donderdag 28 april 2005 20:16 schreef SlimShady het volgende:
Wie kijkt ook 'De Farm'?
Ik heb twee jaar terug exp Robinson gekeken. Ik vind het leuk om groepen te observeren. Ik doe er ideeen op voor personages in verhalen. Er is niks anders op tv op donderdag.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
*nieuwsgierig*
wat is de reden dat jij kijkt?
Ja hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar terug exp Robinson gekeken. Ik vind het leuk om groepen te observeren. Ik doe er ideeen op voor personages in verhalen. Er is niks anders op tv op donderdag.
genoeg redenen?
* DennisMoore playing: Stanton Moore - Tchfunktaquote:Op donderdag 28 april 2005 20:26 schreef Sunjammer het volgende:
* Sunjammer playing Kraftwerk - Boing Boom Tschak
Het was om te huilen zo nichterig. Vooroordelen weer bevestigd.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zag alleen de Dismissal...waren het erge nichten?
Ik vind jou knap hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
daar is het nu te laat voor SlimShady, Jerruh heeft me afgewezen, Jerruh, de knapste uit [homo] heeft gezegd dat ik lelijk ben!
jaaa prima !quote:
Is goed.. maar het komt meer door die Sonja..quote:Op donderdag 28 april 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MORGENMIDDAG IS T HUIS VOOR MIIIIJ ALLLEEEN!
En Vlarp ik zal t morgen tegen Bea zeggen dat je t saai vond
Dan zeg k dat tegen Beaquote:Op donderdag 28 april 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is goed.. maar het komt meer door die Sonja..
Je miste er niks aan...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef LuQas het volgende:
Kut kut kut kut heb ik dat interview gemist, ik was te druk met het opruimen van mijn kamer waaronder het ordenen van de papierberg die op mijn eettafel was ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |