Dat is geen stelling he. Jij wilt het gewoon erg graag en daar geef ik je groot gelijk in.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef thabit het volgende:
Stelling. Mijn date moet sneller terugmailen.
Zit wel wat in. Veel vrouwen knappen daar op af (schijnt).quote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
Stelling: er is een aantoonbaar verband tussen het dragen van witte sokken en single zijn.
Alleen als je ernaar op zoek bent (wordt dus tijd om over te schakelen)quote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
Stelling: er is een aantoonbaar verband tussen het dragen van witte sokken en single zijn.
Ik heb al zeker een half jaar geen wite sokken gedragen en ben nog steeds single, dus ik zie het verband nietquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef thabit het volgende:
Stelling (PP). De meeste singles hier zijn zo wanhopig dat ze geen nieuw topic durven te openen.
Nee dat maakt niks uit voor mij, een nieuw topic heeft voor mij niks met wanhoop te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef thabit het volgende:
Stelling (PP). De meeste singles hier zijn zo wanhopig dat ze geen nieuw topic durven te openen.
Oneens. Velen hebben TO vrees.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef thabit het volgende:
Ja, je denkt toch niet dat ik een singles topic ga openen? Straks ben ik de enige nog hier en reageert er niemandquote:
Eens, maar wat is dan een goede test?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:15 schreef thabit het volgende:
Stelling. Echte verliefdheid duurt minstens een half jaar. Als het korter duurde heb je je eigen gevoel gefopt of andersom.
Vraag. Bestaat er een test die uit te voeren is in minder dan een half jaar tijd?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eens, maar wat is dan een goede test?
Ja hallo, jij bent de wiskundige hierquote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Vraag. Bestaat er een test die uit te voeren is in minder dan een half jaar tijd?
Nee. De meeste relatieproblemen komen na de eerste paar maanden, of na de eeste 2 jaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:15 schreef thabit het volgende:
Stelling. Echte verliefdheid duurt minstens een half jaar. Als het korter duurde heb je je eigen gevoel gefopt of andersom.
In het eerste geval ben je niet verliefd geweest en in het tweede geval wel. Hoppa.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee. De meeste relatieproblemen komen na de eerste paar maanden, of na de eeste 2 jaar.
Eh, ja. Zo kan ik nog wel een paar stellingen verdedigenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:22 schreef thabit het volgende:
[..]
In het eerste geval ben je niet verliefd geweest en in het tweede geval wel. Hoppa.
Ik vind het gewoon niet uitzien.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
sandalenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:25 schreef Mukie het volgende:
Ik vind het gewoon niet uitzien.
Idem sokken in sandalen
Sexyquote:Op donderdag 28 april 2005 23:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Witte sokken zijn cool wou je zeggen![]()
ik draag nu roodbruine TPG sokken
Ik bedoelde met zwart dus dat witte sokken zo snel vies worden. Dat vind ik nogal onsmakelijk...quote:
Weinig last van om heel eerlijk te zijn, maargoed kan opzich wel begrijpen dat vieze sokken niet aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik bedoelde met zwart dus dat witte sokken zo snel vies worden. Dat vind ik nogal onsmakelijk...
Verder kan ik me niet druk maken om sokken. Kleren moeten toch uit =D
Kijk, eindelijk een praktisch ingestelde meid.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik bedoelde met zwart dus dat witte sokken zo snel vies worden. Dat vind ik nogal onsmakelijk...
Verder kan ik me niet druk maken om sokken. Kleren moeten toch uit =D
Kunnen alleen mods doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
Kun je even de titel van het topic aanpassen en er centraal bij zetten Thabit?
On topic: witte sokken zijn afzichtelijk en het zou verboden moeten worden om die dingen buiten de tennisbaan te dragen. Snap werkelijk niet dat iemand die dingen naar z'n werk of opleiding aan durft te trekken!
Wat klets je. Stiekem geilen alle vrouwen op witte sokken hoor. Ze zeggen alleen van niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
Snap werkelijk niet dat iemand die dingen naar z'n werk of opleiding aan durft te trekken!
Dat heeft niks met vrouwen maar met zelfrespect te maken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat klets je. Stiekem geilen alle vrouwen op witte sokken hoor. Ze zeggen alleen van niet.
Ik snap niet dat je daar nog in trapt.
Echt waar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat klets je. Stiekem geilen alle vrouwen op witte sokken hoor. Ze zeggen alleen van niet.
Ik snap niet dat je daar nog in trapt.
Er bestaan ook stijlvolle zwarte Falke-sokken. Of blauwe sokken Of gestreepte sokken. Of sokken met een motiefje. Witte sokken bij gewone kleren zien niet uit, om maar te zwijgen over witte sokken onder een kostuum, iets dat ik helaas al diverse malen gezien heb.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:29 schreef ioko het volgende:
Ik weiger om geen witte sokken te dragen, omdat een paar vrouwen daar dingen uit afleiden die geen ruk met realiteit te maken hebben. Als ik witte sokken wil dragen dan doe ik dat lekker.
Ik weiger namelijk van die dunne sokken te dragen met Woody Woodpecker of Goofy erop
Geloof me, men ziet bij mij niet eens dat ik witte sokken aanheb. En dan heb ik gewone kleren aan. Ik draag wel geen lage schoenen, vandaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er bestaan ook stijlvolle zwarte Falke-sokken. Of blauwe sokken Of gestreepte sokken. Of sokken met een motiefje. Witte sokken bij gewone kleren zien niet uit, om maar te zwijgen over witte sokken onder een kostuum, iets dat ik helaas al diverse malen gezien heb.![]()
Die draag ik nooit. Sterker nog, die heb ik niet eens. Dat kan dus niet de oorzaak zjin van mijn eeuwige singledom. Ik ga gewoon met de verkeerde mensen om.quote:
Ook niet. Ik ga alleen met vrouwen om. Oudere, getrouwde vrouwen. Die om 1:30 uitgefeest zijn. Niet goed.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Je gaat om met mensen die witte sokken dragen![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
's Nachts na tweeën! Dan gaan we met z'n allen tvp'en!![]()
Ketsenquote:
Daar zal ze zich dan bij neer moeten leggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ketsen
Ik zit met een dillema. Mijn vriendin wil sneller als ik (ze heeft het al over samenwonen) maar ik wil juist rustiger aan doen dit keer vanwege slechte ervaringen met snel gaan uit mijn vorige relatie. Ik ben nu maar een beetje een gulden middenweg aan het vinden zodat het voor ons allebei goed gaat.
Nu doe ik een keer rustig aan is het weer niet goed
Elke keer als je denkt vrouwen te snappen...
en over dat witte sokken:
ik draag al jaaaaaaaren geen witte sokken meer. Eigenlijk bijna altijd grijze sokken
alleen als ik een driekwart broek aanheb met van die korte sokjes dan zijn ze wel eens zwart maarja dat mag vind ik
2 weken pas, vandaar dat ik het toch wel ietsjes te snel vindtquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Daar zal ze zich dan bij neer moeten leggen
Hoelang waren jullie ook alweer samen?
ietsjes? Man volgende week ben je getrouwd als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2 weken pas, vandaar dat ik het toch wel ietsjes te snel vindt
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
ietsjes? Man volgende week ben je getrouwd als het zo doorgaat.
Dat kun je haar gewoon zeggen hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ketsen
Ik zit met een dillema. Mijn vriendin wil sneller als ik (ze heeft het al over samenwonen) maar ik wil juist rustiger aan doen dit keer vanwege slechte ervaringen met snel gaan uit mijn vorige relatie. Ik ben nu maar een beetje een gulden middenweg aan het vinden zodat het voor ons allebei goed gaat.
Nu doe ik een keer rustig aan is het weer niet goed
Elke keer als je denkt vrouwen te snappen...
en over dat witte sokken:
ik draag al jaaaaaaaren geen witte sokken meer. Eigenlijk bijna altijd grijze sokken
alleen als ik een driekwart broek aanheb met van die korte sokjes dan zijn ze wel eens zwart maarja dat mag vind ik
Je hebt haar vijf keer ontmoet en ze wil nu al samen gaan wonen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Maar ik laat me dit keer niet gek maken, ik doe het lekker rustig aan
voorlopig ga ik nog niet samenwonen
Daar hebben we het ook al over gehad hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat kun je haar gewoon zeggen hoor.
Dat je niet wilt dat jullie relatie op d eklippen loopt door het te snel te doen.
Ik zal voortaan overduidelijk even een knipoog invoegen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Als je mijn post hebt gelezen zie je dat ik het wat rustiger aan wil doen als in mijn vorige relaties (en daar was ik bij mijn langste relatie van 3,5 jaar ook nog niet getrouwd dus
)
Probleem is alleen dat zij sneller wil dan ik.
Maar ik laat me dit keer niet gek maken, ik doe het lekker rustig aan
voorlopig ga ik nog niet samenwonen
Al iets meer hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt haar vijf keer ontmoet en ze wil nu al samen gaan wonen?![]()
dank jequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overduidelijk even een knipoog invoegen.
Misschien is ze wel bang dat ze overblijft (of hoe je het ook wilt noemen). Al zal ik dat na twee weken niet in mijn hoofd halen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt haar vijf keer ontmoet en ze wil nu al samen gaan wonen?![]()
Geen idee, ik zie dat nooit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
maar genoeg over mij, nieuwe vraagstelling:
Hoe zie je aan iemand dat diegene met je aan het flirten is
Ik denk zelf:
- als hij/zij steeds naar je kijkt
- als hij/zij lief naar je lacht
- als hij/zij steeds weg kijkt als je hem of haar aan wil kijken
maar ik ben nog enorm onervaren met flirten in het openbaar dus enlighten me please
Ik heb dat nooit doorquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik denk zelf:
maar ik ben nog enorm onervaren met flirten in het openbaar dus enlighten me please
Geen last van doen ze nooit bij mij flirsten..quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik denk zelf:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:18 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, ze heeft inmiddels een vriendje. Kan mijn energie dus beter ergens anders in gaan steken.
[muziek]
Fuck, wat is dit nummer precies treffend
Of dat weet ze wel. Maar goed. Er komen vast wel weer nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik verscheurde je foto's. [afbeelding]
Wat een muts, ze weet niet wat ze mist..
maar genoeg over mij, nieuwe vraagstelling:quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of dat weet ze wel. Maar goed. Er komen vast wel weer nieuwe kansen.
Wat is de huidige stelling overigens? Ik ben de draad even kwijt
Als dat een teken zou zijn dan hou ik er een hele harem op na.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Als ze een MSN gesprek afsluit met (K)?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
Als dat een teken zou zijn dan hou ik er een hele harem op na.![]()
Yup, helemaal mee eens. Dat ben je nl. niet zo bang om het te verpesten, waardoor het flirten juist beter gaat...quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik makkelijker 'funflirt' dan voor het echie.
Vind ik iemand echt leuk, dan voel ik me direct een stuk minder zelfverzekerd, bang dat het te obvious is.
Als dat flirten is dan is er in het verleden heel wat met me geflirt, maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef Frenkie het volgende:
Teruglacht als je naar haar lacht. En als je met haar aan het praten bent, dat ze af en toe lichaamscontact zoekt,
Je hebt een stukje weggelaten uit mijn verhaal. Jammer genoeg voor jou hoort dat er ook bij. Sterker nog het is het belangrijkstequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als dat flirten is dan is er in het verleden heel wat met me geflirt, maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.![]()
Maar dat is ook vaak genoeg gebeurd hoor, alleen zie ik dat soort dingen altijd pas veel later. Bovendien zou ik er toch niets mee doen als ik het zou zien.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je hebt een stukje weggelaten uit mijn verhaal. Jammer genoeg voor jou hoort dat er ook bij. Sterker nog het is het belangrijkste
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat is ook vaak genoeg gebeurd hoor, alleen zie ik dat soort dingen altijd pas veel later. Bovendien zou ik er toch niets mee doen als ik het zou zien.![]()
Als ik dat zou weten dan zou ik hier vermoedelijk niet posten.quote:
Ja, dat klopt. Maar ik weet dit al jaren, maar doe er om de één of andere reden niets mee. Ik weet best dat ik niet dusdanig onaantrekkelijk ben dat ik nooit een vriendin zou kunnen krijgen, maar om de stap daar naar toe te zetten lukt me niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Hebben we hier dan iets concreets te pakken om mee 'aan de slag' te gaan, Plato?
Koffie?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef Frenkie het volgende:
Flirten herken je aan dat iemand net even te lang in je ogen kijkt. Teruglacht als je naar haar lacht. En als je met haar aan het praten bent, dat ze af en toe lichaamscontact zoekt, veel lacht. En natuurlijk als ze wat te drinken voor je haalt
Dat speelt zeer zeker een rol, maar belangrijker si dat ik gewoon niet weet hoe ik dat moet aanpakken. Ik weet niet goed hoe een gesprek met een onbekende te beginnen, zelfs niet als ik door zou hebben dat een meisje mij wel ziet zitten. Ik denk dat ze het raar of vervelend zal vinden om aagesproken te worden, zelfs al weet ik dat dit niet zo is. Ik heb bijvoorbeeld heel lang een soort van "glimlachrelatie" met een medestudente gehad. Altijd naar elkaar lachen als we elkaar zagen, tijdens colleges kwam ze zo vaak voor me zitten dat het geen toeval meer was en zelfs in de bibliotheek zat ze zogenaamd toevallig vaak tegenover me. Het was dus overduidelijk dat ze wel geïnteresseerd was lijkt me en ik vond haar ook heel leuk. Maar desondanks heb ik daar helemaal niets mee gedaan. Niet omdat ik niet wilde, maar omdat ik niet wist hoe te handelen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:28 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me het in de eerste plaats zaak de 'een of andere reden' duidelijk te krijgen waarom je er niets mee doet. Is het angst voor afwijzing, wellicht?
Tja ik denk dat heel veel mensen (iig in dit topic) dat hebben. Maar je kunt proberen een gesprek te beginnen over bv je studie die je samen doet of loop haar een keer letterlijk tegen het lijf en stel je dan gelijk voor weetikveel. wees origineelquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat speelt zeer zeker een rol, maar belangrijker si dat ik gewoon niet weet hoe ik dat moet aanpakken. Ik weet niet goed hoe een gesprek met een onbekende te beginnen, zelfs niet als ik door zou hebben dat een meisje mij wel ziet zitten. Ik denk dat ze het raar of vervelend zal vinden om aagesproken te worden, zelfs al weet ik dat dit niet zo is. Ik heb bijvoorbeeld heel lang een soort van "glimlachrelatie" met een medestudente gehad. Altijd naar elkaar lachen als we elkaar zagen, tijdens colleges kwam ze zo vaak voor me zitten dat het geen toeval meer was en zelfs in de bibliotheek zat ze zogenaamd toevallig vaak tegenover me. Het was dus overduidelijk dat ze wel geïnteresseerd was lijkt me en ik vond haar ook heel leuk. Maar desondanks heb ik daar helemaal niets mee gedaan. Niet omdat ik niet wilde, maar omdat ik niet wist hoe te handelen.
Dit was een voorbeeld van een paar jaar geleden, dat ik slechts ter illustratie gebruikte. Inmiddels zie ik haar niet meer zitten. Ik zie haar überhaupt haast nooit meerquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja ik denk dat heel veel mensen (iig in dit topic) dat hebben. Maar je kunt proberen een gesprek te beginnen over bv je studie die je samen doet of loop haar een keer letterlijk tegen het lijf en stel je dan gelijk voor weetikveel. wees origineelzorg dat het ijs gebroken is dan komt de rest vanzelf.
Tuurlijk wel, want na het lezen van dit bericht weet hij dat je niet geïnteresseerd bent!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:10 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg een e-mail van een mij volslagen onbekende persoon in de trant van "ik zag op een forum je reacties staan wie weet wil je wel met mij in contact komen" en dan nog wat lieve woordjes en zijn leeftijd erbij.
Komt ongetwijfeld door dit topic. Ik geloof dat ik hier maar niet meer moet posten.
Of je e-mail adres uit je profiel verwijderen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:10 schreef thaleia het volgende:
Ik kreeg een e-mail van een mij volslagen onbekende persoon in de trant van "ik zag op een forum je reacties staan wie weet wil je wel met mij in contact komen" en dan nog wat lieve woordjes en zijn leeftijd erbij.
Komt ongetwijfeld door dit topic. Ik geloof dat ik hier maar niet meer moet posten.
My god,ernstig!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:10 schreef thaleia het volgende:
Post z'n emailadres es ff hier op 't forumquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want na het lezen van dit bericht weet hij dat je niet geïnteresseerd bent!![]()
Zometeen is het iemand uit dit topic, wat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Post z'n emailadres es ff hier op 't forum![]()
Die jongen zal nu wel voor de rest van z'n leven getraumatiseerd zijn. Als het treinverkeer binnenkort weer platligt weten waardoor het komt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want na het lezen van dit bericht weet hij dat je niet geïnteresseerd bent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |