Inderdaad, dat willen we niet op ons geweten hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Die jongen zal nu wel voor de rest van z'n leven getraumatiseerd zijn. Als het treinverkeer binnenkort weer platligt weten waardoor het komt.
Zoveel moed is er niet voor nodig om zo goed als anoniem een mailtje te sturen, laat 'm dan registreren op fok en posten in haar fotoboek of in dit topic, is al heel wat minder kansloos.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ah.... we moeten die emailer ook niet teveel afzeiken..... ik vond t wel een moedige poging
En als het iemand van Fok! is, had diegene zijn/haar nickname er ook wel even bij kunnen vermelden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:21 schreef CvB het volgende:
Zoveel moed is er niet voor nodig om zo goed als anoniem een mailtje te sturen, laat 'm dan registreren op fok en posten in haar fotoboek of in dit topic, is al heel wat minder kansloos.
Fuck de rest. Ik zit hier ook niet als potentiële dater, gewoon gezellig groepje. Daarom opperde ik ook de meeting, met geen moment van: mmm, misschien zoen ik wel iemandquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef thaleia het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Je kunt het overal over hebben, over je favoriete vakantieland, over het nieuwe album van Beck, over sport, over kleding, over politiek, over nieuwsfeiten, noem het allemaal maar op, en dan krijg ik nooit een mailtje. Maar zodra je het waagt iets over je liefdesleven los te laten en je bent iemand zonder relatie....
Ik hoop eigenlijk dat het een geintje wasIk wil nog niet geloven dat het echt zo is dat het feit dat je als vrijgezel meepraat over liefdeszaken wordt opgevat als een signaal dat je "op zoek" en/of gewillig bent. Ik heb dit topic ook nooit gezien als een verkapt datingtopic, maar als de rest van de wereld dat wel doet dan zit ik hier kennelijk gewoon in het verkeerde topic.
... en ineens stopt er een vrachtwagen voor je deur om een paar honderd bossen rozen af te leverenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef thaleia het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het een geintje was
Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef thaleia het volgende:
Ik wil nog niet geloven dat het echt zo is dat het feit dat je als vrijgezel meepraat over liefdeszaken wordt opgevat als een signaal dat je "op zoek" en/of gewillig bent.
Ff op oude stelling reagerenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
Kun je even de titel van het topic aanpassen en er centraal bij zetten Thabit?
On topic: witte sokken zijn afzichtelijk en het zou verboden moeten worden om die dingen buiten de tennisbaan te dragen. Snap werkelijk niet dat iemand die dingen naar z'n werk of opleiding aan durft te trekken!
Hmm, dit maak ik eigenlijk precies andersom mee. Regelmatig word ik door mensen toegevoegd op MSN als ze vragen hebben over wiskunde. Maar vrouwen die opeens interesse tonen omdat ik in een singletopic post, ho maar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:25 schreef thaleia het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Je kunt het overal over hebben, over je favoriete vakantieland, over het nieuwe album van Beck, over sport, over kleding, over politiek, over nieuwsfeiten, noem het allemaal maar op, en dan krijg ik nooit een mailtje. Maar zodra je het waagt iets over je liefdesleven los te laten en je bent iemand zonder relatie....
Ik hoop eigenlijk dat het een geintje wasIk wil nog niet geloven dat het echt zo is dat het feit dat je als vrijgezel meepraat over liefdeszaken wordt opgevat als een signaal dat je "op zoek" en/of gewillig bent. Ik heb dit topic ook nooit gezien als een verkapt datingtopic, maar als de rest van de wereld dat wel doet dan zit ik hier kennelijk gewoon in het verkeerde topic.
(Komt niet alleen door dit mailtje hoor, maar heb al wel vaker gemerkt dat mijn insteek anders is dan in dit topic misschien gangbaar is. En we mogen ook al geen biertjes meer posten....)
Jij niet, maar als je bij mij met witte sokken aan zou komen solliciteren nam ik je niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff op oude stelling reageren
Echt ik snap niet waar je je druk om kan maken. Ik heb precies 2 paar zwarte sokken en de rest is wit. Alleen onder een pak draag ik zwarte sokken. En afentoe als ik gympen draag onder een pak dan wil ik ook nog wel eens witte sokken aan doen.
Zie t nut van zwarte sokken onder spijkerbroek al helemaal niet.
Ik ken jou ook alleen maar van die relletjes die wij regelmatig hadden over politiek.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef thabit het volgende:
[..]
Hmm, dit maak ik eigenlijk precies andersom mee. Regelmatig word ik door mensen toegevoegd op MSN als ze vragen hebben over wiskunde. Maar vrouwen die opeens interesse tonen omdat ik in een singletopic post, ho maar..
Wilde je dan niet met Christine afspreken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:48 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb wel zelf wat mensen uit dit topic toegevoegd en er hebben zich ook wat mensen bij mijn msn toegevoegd maar dat is meer voor de klets als voor de kets zeg maar
Ik krijg zolangzamerhand de indruk dat het halve topic met Christine afgesproken heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wilde je dan niet met Christine afspreken?
Laten we het bij deze eens proberen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik ken jou ook alleen maar van die relletjes die wij regelmatig hadden over politiek.Misschien wat rechtser opstellen, vallen vrouwen op
![]()
Oh maar jij bent ook geen single meer, dus de kets kan je halen bij je vriendin.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:48 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb wel zelf wat mensen uit dit topic toegevoegd en er hebben zich ook wat mensen bij mijn msn toegevoegd maar dat is meer voor de klets als voor de kets zeg maar
Wel met mij.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wilde je dan niet met Christine afspreken?
Cool, ik ben aangenomen op bovenstaande puntenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je bij mij met witte sokken aan zou komen solliciteren nam ik je niet aan.Het gaat natuurlijk niet om die witte sokken op zich, maar wel omdat dit mij het gevoel zou geven dat je niet weet hoe het hoort dan wel bewust lak hebt aan dit soort mores. Witte sokken zijn daar een voorbeeld van, maar niet in pak naar sollicitatie komen, weigeren om bij speciale gelegenheden een stropdas te dragen en te snel mensen bij de voornaam aanspreken zijn daar eveneens voorbeelden van.
Uiteraard heb ik het dan hoofdzakelijk over professionele aangelegenheden en niet over relationele zaken. Daarom hoort dit ook niet thuis in dit topic.
Dat komt omdat je nog geen MSN-adres in je profiel had staan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:53 schreef melismay het volgende:
Middag mensen! Ja ik voel me ook zwaar beledigd dat niemand die mij heeft toegevoegd op msn me mee uit geeft gevraagd![]()
![]()
nu wel dus grijp je kansquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog geen MSN-adres in je profiel had staan.![]()
Pf, ik vroeg zelfs nog of je meedeed aan een trio, maar nee hoor...jij was weer te preuts.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:53 schreef melismay het volgende:
Middag mensen! Ja ik voel me ook zwaar beledigd dat niemand die mij heeft toegevoegd op msn me mee uit geeft gevraagd![]()
![]()
Dus wel... al zo lang als ik aangemeld ben op fok!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog geen MSN-adres in je profiel had staan.![]()
Hebben we die discussie niet al gevoerd??? Je had t niet gevraagd!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pf, ik vroeg zelfs nog of je meedeed aan een trio, maar nee hoor...jij was weer te preuts.
Dacht ik wel. Anders beoordeeld in de zin van, bedreigend, op zoek, e.dquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Copycat het volgende:
Kun je die even uitleggen, Harry?
Je bedoelt dat men dan denkt dat je homo bent?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Stelling: Singles worden anders beoordeeld als zij vriendschappen onderhouden met het andere geslacht
Ik denk dat hij bedoeld dat er dan waarschijnlijk meer achterzit dan vriendschap alleen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Copycat het volgende:
Kun je die even uitleggen, Harry?
Neuh, ik denk dat dat heel snel duidelijk wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men dan denkt dat je homo bent?
Precies. Ik vind dat onzin.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
Omdat singles toch vaak de optie op meer openhouden en bij bezette mensen die lading er niet is.
Ja en als jij zonder relatie aan zou komen dat nam ik jou niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je bij mij met witte sokken aan zou komen solliciteren nam ik je niet aan.Het gaat natuurlijk niet om die witte sokken op zich, maar wel omdat dit mij het gevoel zou geven dat je niet weet hoe het hoort dan wel bewust lak hebt aan dit soort mores. Witte sokken zijn daar een voorbeeld van, maar niet in pak naar sollicitatie komen, weigeren om bij speciale gelegenheden een stropdas te dragen en te snel mensen bij de voornaam aanspreken zijn daar eveneens voorbeelden van.
Uiteraard heb ik het dan hoofdzakelijk over professionele aangelegenheden en niet over relationele zaken. Daarom hoort dit ook niet thuis in dit topic.
Ik mag niet meer slowchatten hier, maar 't blijft toch bij een indruk he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg zolangzamerhand de indruk dat het halve topic met Christine afgesproken heeft.![]()
Is niet mijn ervaring. Heb zelf meer vriendschappen met mensen vh andere geslacht, en niemand heeft daar ooit een probleem van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Stelling: Singles worden anders beoordeeld als zij vriendschappen onderhouden met het andere geslacht
Ik merk wel dat er vaak wordt gedacht dat er meer aan de hand is. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik absoluut helemaal niets voor voel, maar toevallig had zij laatst een feestje en was ik twee weken eerder voor de gezelligheid bij haar langsgegaan. Meteen hoorde ik van drie kanten dat ik vast verliefd op haar was enz.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb dat in een relatie gehad. Als ik dan omging met een meid, gewoon vriendschappelijk, dan werd de tegenpartij vreselijk jaloersquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja het spijt me want dat komt door jongens als ik... Weet ik veel dat als je je vriendschappelijk laat pijpen ook verkeerd bezig bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb dat in een relatie gehad. Als ik dan omging met een meid, gewoon vriendschappelijk, dan werd de tegenpartij vreselijk jaloers
Mee eens... ik heb zelf vrijwel alleen mannelijke vrienden, en met vrijwel allemaal heb ik wel een keer een gesprek gehad over "hem en ik" (ok dat klopt grammaticaal gezien niet, maar je snapt wat ik bedoel). Als je vriendschappen onderhoudt met mensen van het andere geslacht, dan moet je gewoon alletwee altijd duidelijk en eerlijk zijn over je gevoelensquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Klopt als een busquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |