nu wel dus grijp je kansquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog geen MSN-adres in je profiel had staan.![]()
Pf, ik vroeg zelfs nog of je meedeed aan een trio, maar nee hoor...jij was weer te preuts.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:53 schreef melismay het volgende:
Middag mensen! Ja ik voel me ook zwaar beledigd dat niemand die mij heeft toegevoegd op msn me mee uit geeft gevraagd![]()
![]()
Dus wel... al zo lang als ik aangemeld ben op fok!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog geen MSN-adres in je profiel had staan.![]()
Hebben we die discussie niet al gevoerd??? Je had t niet gevraagd!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pf, ik vroeg zelfs nog of je meedeed aan een trio, maar nee hoor...jij was weer te preuts.
Dacht ik wel. Anders beoordeeld in de zin van, bedreigend, op zoek, e.dquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Copycat het volgende:
Kun je die even uitleggen, Harry?
Je bedoelt dat men dan denkt dat je homo bent?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Stelling: Singles worden anders beoordeeld als zij vriendschappen onderhouden met het andere geslacht
Ik denk dat hij bedoeld dat er dan waarschijnlijk meer achterzit dan vriendschap alleen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Copycat het volgende:
Kun je die even uitleggen, Harry?
Neuh, ik denk dat dat heel snel duidelijk wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men dan denkt dat je homo bent?
Precies. Ik vind dat onzin.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
Omdat singles toch vaak de optie op meer openhouden en bij bezette mensen die lading er niet is.
Ja en als jij zonder relatie aan zou komen dat nam ik jou niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij niet, maar als je bij mij met witte sokken aan zou komen solliciteren nam ik je niet aan.Het gaat natuurlijk niet om die witte sokken op zich, maar wel omdat dit mij het gevoel zou geven dat je niet weet hoe het hoort dan wel bewust lak hebt aan dit soort mores. Witte sokken zijn daar een voorbeeld van, maar niet in pak naar sollicitatie komen, weigeren om bij speciale gelegenheden een stropdas te dragen en te snel mensen bij de voornaam aanspreken zijn daar eveneens voorbeelden van.
Uiteraard heb ik het dan hoofdzakelijk over professionele aangelegenheden en niet over relationele zaken. Daarom hoort dit ook niet thuis in dit topic.
Ik mag niet meer slowchatten hier, maar 't blijft toch bij een indruk he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg zolangzamerhand de indruk dat het halve topic met Christine afgesproken heeft.![]()
Is niet mijn ervaring. Heb zelf meer vriendschappen met mensen vh andere geslacht, en niemand heeft daar ooit een probleem van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Stelling: Singles worden anders beoordeeld als zij vriendschappen onderhouden met het andere geslacht
Ik merk wel dat er vaak wordt gedacht dat er meer aan de hand is. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin waar ik absoluut helemaal niets voor voel, maar toevallig had zij laatst een feestje en was ik twee weken eerder voor de gezelligheid bij haar langsgegaan. Meteen hoorde ik van drie kanten dat ik vast verliefd op haar was enz.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb dat in een relatie gehad. Als ik dan omging met een meid, gewoon vriendschappelijk, dan werd de tegenpartij vreselijk jaloersquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja het spijt me want dat komt door jongens als ik... Weet ik veel dat als je je vriendschappelijk laat pijpen ook verkeerd bezig bentquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb dat in een relatie gehad. Als ik dan omging met een meid, gewoon vriendschappelijk, dan werd de tegenpartij vreselijk jaloers
Mee eens... ik heb zelf vrijwel alleen mannelijke vrienden, en met vrijwel allemaal heb ik wel een keer een gesprek gehad over "hem en ik" (ok dat klopt grammaticaal gezien niet, maar je snapt wat ik bedoel). Als je vriendschappen onderhoudt met mensen van het andere geslacht, dan moet je gewoon alletwee altijd duidelijk en eerlijk zijn over je gevoelensquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Klopt als een busquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |