Dat is geen stelling he. Jij wilt het gewoon erg graag en daar geef ik je groot gelijk in.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef thabit het volgende:
Stelling. Mijn date moet sneller terugmailen.
Zit wel wat in. Veel vrouwen knappen daar op af (schijnt).quote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
Stelling: er is een aantoonbaar verband tussen het dragen van witte sokken en single zijn.
Alleen als je ernaar op zoek bent (wordt dus tijd om over te schakelen)quote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
Stelling: er is een aantoonbaar verband tussen het dragen van witte sokken en single zijn.
Ik heb al zeker een half jaar geen wite sokken gedragen en ben nog steeds single, dus ik zie het verband nietquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef thabit het volgende:
Stelling (PP). De meeste singles hier zijn zo wanhopig dat ze geen nieuw topic durven te openen.
Nee dat maakt niks uit voor mij, een nieuw topic heeft voor mij niks met wanhoop te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef thabit het volgende:
Stelling (PP). De meeste singles hier zijn zo wanhopig dat ze geen nieuw topic durven te openen.
Oneens. Velen hebben TO vrees.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:05 schreef thabit het volgende:
Ja, je denkt toch niet dat ik een singles topic ga openen? Straks ben ik de enige nog hier en reageert er niemandquote:
Eens, maar wat is dan een goede test?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:15 schreef thabit het volgende:
Stelling. Echte verliefdheid duurt minstens een half jaar. Als het korter duurde heb je je eigen gevoel gefopt of andersom.
Vraag. Bestaat er een test die uit te voeren is in minder dan een half jaar tijd?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Eens, maar wat is dan een goede test?
Ja hallo, jij bent de wiskundige hierquote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Vraag. Bestaat er een test die uit te voeren is in minder dan een half jaar tijd?
Nee. De meeste relatieproblemen komen na de eerste paar maanden, of na de eeste 2 jaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:15 schreef thabit het volgende:
Stelling. Echte verliefdheid duurt minstens een half jaar. Als het korter duurde heb je je eigen gevoel gefopt of andersom.
In het eerste geval ben je niet verliefd geweest en in het tweede geval wel. Hoppa.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee. De meeste relatieproblemen komen na de eerste paar maanden, of na de eeste 2 jaar.
Eh, ja. Zo kan ik nog wel een paar stellingen verdedigenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:22 schreef thabit het volgende:
[..]
In het eerste geval ben je niet verliefd geweest en in het tweede geval wel. Hoppa.
Ik vind het gewoon niet uitzien.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef CvB het volgende:
sandalenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:25 schreef Mukie het volgende:
Ik vind het gewoon niet uitzien.
Idem sokken in sandalen
Sexyquote:Op donderdag 28 april 2005 23:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Witte sokken zijn cool wou je zeggen![]()
ik draag nu roodbruine TPG sokken
Ik bedoelde met zwart dus dat witte sokken zo snel vies worden. Dat vind ik nogal onsmakelijk...quote:
Weinig last van om heel eerlijk te zijn, maargoed kan opzich wel begrijpen dat vieze sokken niet aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik bedoelde met zwart dus dat witte sokken zo snel vies worden. Dat vind ik nogal onsmakelijk...
Verder kan ik me niet druk maken om sokken. Kleren moeten toch uit =D
Kijk, eindelijk een praktisch ingestelde meid.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik bedoelde met zwart dus dat witte sokken zo snel vies worden. Dat vind ik nogal onsmakelijk...
Verder kan ik me niet druk maken om sokken. Kleren moeten toch uit =D
Kunnen alleen mods doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
Kun je even de titel van het topic aanpassen en er centraal bij zetten Thabit?
On topic: witte sokken zijn afzichtelijk en het zou verboden moeten worden om die dingen buiten de tennisbaan te dragen. Snap werkelijk niet dat iemand die dingen naar z'n werk of opleiding aan durft te trekken!
Wat klets je. Stiekem geilen alle vrouwen op witte sokken hoor. Ze zeggen alleen van niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
Snap werkelijk niet dat iemand die dingen naar z'n werk of opleiding aan durft te trekken!
Dat heeft niks met vrouwen maar met zelfrespect te maken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat klets je. Stiekem geilen alle vrouwen op witte sokken hoor. Ze zeggen alleen van niet.
Ik snap niet dat je daar nog in trapt.
Echt waar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Wat klets je. Stiekem geilen alle vrouwen op witte sokken hoor. Ze zeggen alleen van niet.
Ik snap niet dat je daar nog in trapt.
Er bestaan ook stijlvolle zwarte Falke-sokken. Of blauwe sokken Of gestreepte sokken. Of sokken met een motiefje. Witte sokken bij gewone kleren zien niet uit, om maar te zwijgen over witte sokken onder een kostuum, iets dat ik helaas al diverse malen gezien heb.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:29 schreef ioko het volgende:
Ik weiger om geen witte sokken te dragen, omdat een paar vrouwen daar dingen uit afleiden die geen ruk met realiteit te maken hebben. Als ik witte sokken wil dragen dan doe ik dat lekker.
Ik weiger namelijk van die dunne sokken te dragen met Woody Woodpecker of Goofy erop
Geloof me, men ziet bij mij niet eens dat ik witte sokken aanheb. En dan heb ik gewone kleren aan. Ik draag wel geen lage schoenen, vandaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er bestaan ook stijlvolle zwarte Falke-sokken. Of blauwe sokken Of gestreepte sokken. Of sokken met een motiefje. Witte sokken bij gewone kleren zien niet uit, om maar te zwijgen over witte sokken onder een kostuum, iets dat ik helaas al diverse malen gezien heb.![]()
Die draag ik nooit. Sterker nog, die heb ik niet eens. Dat kan dus niet de oorzaak zjin van mijn eeuwige singledom. Ik ga gewoon met de verkeerde mensen om.quote:
Ook niet. Ik ga alleen met vrouwen om. Oudere, getrouwde vrouwen. Die om 1:30 uitgefeest zijn. Niet goed.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Je gaat om met mensen die witte sokken dragen![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
's Nachts na tweeën! Dan gaan we met z'n allen tvp'en!![]()
Ketsenquote:
Daar zal ze zich dan bij neer moeten leggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ketsen
Ik zit met een dillema. Mijn vriendin wil sneller als ik (ze heeft het al over samenwonen) maar ik wil juist rustiger aan doen dit keer vanwege slechte ervaringen met snel gaan uit mijn vorige relatie. Ik ben nu maar een beetje een gulden middenweg aan het vinden zodat het voor ons allebei goed gaat.
Nu doe ik een keer rustig aan is het weer niet goed
Elke keer als je denkt vrouwen te snappen...
en over dat witte sokken:
ik draag al jaaaaaaaren geen witte sokken meer. Eigenlijk bijna altijd grijze sokken
alleen als ik een driekwart broek aanheb met van die korte sokjes dan zijn ze wel eens zwart maarja dat mag vind ik
2 weken pas, vandaar dat ik het toch wel ietsjes te snel vindtquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Daar zal ze zich dan bij neer moeten leggen
Hoelang waren jullie ook alweer samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |