Dat kan alleen als je voor de grondwet bent, eigenlijk is het referendum dus al een poging om mensen nee te laten stemmenquote:
Voor natuurlijk, vrije markt enzo. En toch ga ik tegen stemmen, raar he?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
ja, maar ben je nu voor of tegen de grondwet?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom moet futurama terug op teevee als je het al gezien hebt![]()
Nee, vind ik niet raar. Dat vind ik eerder weloverwogenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voor natuurlijk, vrije markt enzo. En toch ga ik tegen stemmen, raar he?![]()
[..]Ik hoef het niet op tv te hebben, ik wil dat ze nieuwe afleveringen maken.
Neh, 2 jaar geleden de laatste aflevering voor het eerst uitgezonden in de VS: Last Aired August 2003quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:32 schreef Harry_Sack het volgende:
hmm, futurama is wel al iets van zo'n 5 jaar geleden he?
Jawel, maar dat was dan ook wel al seizoen 6 ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Neh, 2 jaar geleden de laatste aflevering voor het eerst uitgezonden in de VS: Last Aired August 2003
Hehe, ja. Naja, 5 seizoenen en ze zijn begonnen in 1999. Fucking briljant hoe de verhalen in elkaar zaten al werd het in seizoen 4 en 5 wel wat minder. Als je weet dat 1 aflevering zo'n $1,000,000.- kost valt het wel in te zien dat het gecancelled zou worden bij gebrek aan populariteit. Opmerkelijk genoeg hebben de verkopen van DVD-boxen erg goed gelopen in de States en zijn de uitzendrechten ook goed verkocht. Ditzelfde overkwam Family Guy waarna besloten is het weer te produceren. Er is dus nog hoop op een terugkomst al geloof ik er zelf niet echt in.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was dan ook wel al seizoen 6 ofzo
;')quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
And now for something completely different.
Als je de commentaries hoort op de DVD, er zijn overigens maar 4 seizoenen alleen Fox heeft seizoen 4 in 2'en gehakt, dan was de reden niet het gebrek aan kijkcijfers. Fox vond de serie te kritisch en niet geschikt voor kinderenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, ja. Naja, 5 seizoenen en ze zijn begonnen in 1999. Fucking briljant hoe de verhalen in elkaar zaten al werd het in seizoen 4 en 5 wel wat minder. Als je weet dat 1 aflevering zo'n $1,000,000.- kost valt het wel in te zien dat het gecancelled zou worden bij gebrek aan populariteit. Opmerkelijk genoeg hebben de verkopen van DVD-boxen erg goed gelopen in de States en zijn de uitzendrechten ook goed verkocht. Ditzelfde overkwam Family Guy waarna besloten is het weer te produceren. Er is dus nog hoop op een terugkomst al geloof ik er zelf niet echt in.
Ik vond het geniaal gevonden ! De allereerste aflevering alleen al met een wachtrij voor de suicide boot, binnenin 1 knop: quick and painless or slow and horriblequote:Op vrijdag 29 april 2005 01:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, ja. Naja, 5 seizoenen en ze zijn begonnen in 1999. Fucking briljant hoe de verhalen in elkaar zaten al werd het in seizoen 4 en 5 wel wat minder. Als je weet dat 1 aflevering zo'n $1,000,000.- kost valt het wel in te zien dat het gecancelled zou worden bij gebrek aan populariteit. Opmerkelijk genoeg hebben de verkopen van DVD-boxen erg goed gelopen in de States en zijn de uitzendrechten ook goed verkocht. Ditzelfde overkwam Family Guy waarna besloten is het weer te produceren. Er is dus nog hoop op een terugkomst al geloof ik er zelf niet echt in.
Mwoa, de koppen van de beasty boys op sterk water een concert laten jammen van wat toen (1999) aktueel was. Het kwam een beetje cynisch over als je ver zochtquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je de commentaries hoort op de DVD, er zijn overigens maar 4 seizoenen alleen Fox heeft seizoen 4 in 2'en gehakt, dan was de reden niet het gebrek aan kijkcijfers. Fox vond de serie te kritisch en niet geschikt voor kinderenen plaatste de serie daardoor in een slecht "time-slot".
De pilot van Futurama schijnt de hoogst gewaardeerde pilot te zijn geweest van Fox ooit.
Ben zelf de trotse eigenaar van alle 4 DVD boxen en de commentaries zijn echt geweldig om naar te luisteren. Alleen jammer dat Katey Sagal (Leela) niet meedoet.
Goedemorgen
De druppels waren volgens mij de beide kerstafleveringen, met in de eerste het brijlante kerstliedje "Santa Claus is gunning you down". De tweede weigerde Fox zelfs in eerste instantie uit te zendenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, de koppen van de beasty boys op sterk water een concert laten jammen van wat toen (1999) aktueel was. Het kwam een beetje cynisch over als je ver zocht
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
De druppels waren volgens mij de beide kerstafleveringen, met in de eerste het brijlante kerstliedje "Santa Claus is gunning you down". De tweede weigerde Fox zelfs in eerste instantie uit te zenden![]()
Ik vond het opzich ook wel meevallen maar blijkbaar kunnen ze bij Fox niet zo goed tegen milde kritiek.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:18 schreef JanPoedel het volgende:
[afbeelding]
Welke is flauwer?
- Kijk, zo klein zijn mijn hersenen,
- Zoveel verstand heb ik van boekenschrijven,
- Zoveel peroxide voeg ik toe aan het water,
- Zoveel zijn moslims waard,
- Ik heb geen ballen, maar zo groot is mijn pietermannetje wel,
- Het scheelde zo weinig en ik had een moslim een hand gegeven.
In van de beste "side-characters" was natuurlijk Earth president Nixon met zijn "tricky dick fun bill" (belastingteruggave van 300$)quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Naar Amerikaanse standaarden was het ook wel gewaagd ja. Ik bedoel, het had geen Cosby elementen zoals bij de Simpsons. Het was een stuk directer. Kansloos is bijvoorbeeld echt kansloos. Als je pizzakoerier in een vorig leven was en je maakt een paar honderd jaar later een test waaruit blijkt dat je het beste pizzakoerier kan worden..![]()
Ja...ehm zo kan je het noemen ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:13 schreef SCH het volgende:
is vriend sjun met vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |